Ubuntu-i586.192 RAM,2048kB Video,AMD-K6,512 L2,=oude PC1998]
Ik ben in begin deze week blij/nostalgisch/woedend/gefrustreerd/en weer blij geweest met mijn jeugdsentiment de IBM Aptiva computer activeren als server ubuntu 10.04?!
Mijn projectdetails:
-Mijn oude PC draaide no XP SP3, ik had hem al jaren(20jaar) niet gebruikt, dus nu ik een PC voor een server nodig had, gaf ik hem een kans.
-Ik backupte mij XP met Acronis 1op1.
-Vervolgens heb ik 50+ CD distro's van ubuntu, minicd erc tot slackware, Xubuntu, Puppylinux, etc uitgeprobeerd.
Toen kwam de woede en frustratie:
Alle distro's gaven een pae en cmov error op CPU van 300Mhz!

Wordt vervolgd....
Ik ben in begin deze week blij/nostalgisch/woedend/gefrustreerd/en weer blij geweest met mijn jeugdsentiment de IBM Aptiva computer activeren als server ubuntu 10.04?!
Mijn projectdetails:
-Mijn oude PC draaide no XP SP3, ik had hem al jaren(20jaar) niet gebruikt, dus nu ik een PC voor een server nodig had, gaf ik hem een kans.
-Ik backupte mij XP met Acronis 1op1.
-Vervolgens heb ik 50+ CD distro's van ubuntu, minicd erc tot slackware, Xubuntu, Puppylinux, etc uitgeprobeerd.
Toen kwam de woede en frustratie:
Alle distro's gaven een pae en cmov error op CPU van 300Mhz!

Ik ben nu BLIJ en ga mijn server localhost inrichten en wordpress multisites draaien....-Uiteindelijk gaf Ubuntu 10.04 server/desktopeditie juiste installatie zonder problemen!

Wordt vervolgd....
[ Voor 4% gewijzigd door digidokter.net op 05-08-2017 22:10 ]
Verstand van 'Alles' van 'Niets'