Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, o.a. PU Battlegrounds, Battlefield 1.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor ongeveer 200-300 euro upgraden, maar ligt eraan wat er geupgrade moet worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles behalve de onderdelen die volgens jullie advies het beste vervangen kunnen worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart, maar ook misschien een nieuwe CPU en moederbord?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Wellicht de videokaart.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou willen weten waar ik in mijn huidige systeem de meeste performance winst kan halen door te upgraden. Laten we zeggen dat mijn budget rond de 200-300 euro ligt, maar ik weet niet of het handig is om alleen de videokaart te vervangen, of dat de CPU ook verouderd is. Daarnaast heb ik op dit moment geen SSD, maar deze wil ik nog sowieso aanschaffen en heb ik geen advies voor nodig.
Dit is mijn huidige systeem:
Al het (product)advies omtrent het upgraden van mijn systeem is welkom! Het belangrijkste voor mij is bang for buck, dus zoveel mogelijk prestatiewinst voor zo min mogelijk geld.
Alvast heel erg bedankt!
Gamen, o.a. PU Battlegrounds, Battlefield 1.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor ongeveer 200-300 euro upgraden, maar ligt eraan wat er geupgrade moet worden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alles behalve de onderdelen die volgens jullie advies het beste vervangen kunnen worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een videokaart, maar ook misschien een nieuwe CPU en moederbord?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen
Ga je overklokken?
Wellicht de videokaart.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou willen weten waar ik in mijn huidige systeem de meeste performance winst kan halen door te upgraden. Laten we zeggen dat mijn budget rond de 200-300 euro ligt, maar ik weet niet of het handig is om alleen de videokaart te vervangen, of dat de CPU ook verouderd is. Daarnaast heb ik op dit moment geen SSD, maar deze wil ik nog sowieso aanschaffen en heb ik geen advies voor nodig.
Dit is mijn huidige systeem:
- Seasonic S12II-Bronze 520W
- AMD Athlon X4 760K Black Edition, 3.8GHz, FM2, Box
- Cooler Master N300, Midi-Tower, 2xUSB 2.0, 1xUSB 3
- Gigabyte GV-R927XOC-2GD, R9 270X, 2GB, GDDR5, PCI-
- Gigabyte GA-F2A88X-D3H
Al het (product)advies omtrent het upgraden van mijn systeem is welkom! Het belangrijkste voor mij is bang for buck, dus zoveel mogelijk prestatiewinst voor zo min mogelijk geld.
Alvast heel erg bedankt!