Hisense televisie h65n6800 ervaringen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 953967

Topicstarter
Dag allen,

Op het moment ben ik erg geïnteresseerd in de televisie van Hisense die in mei is uitgekomen, de H65N6800.
Hisense is een Chinees merk dat druk bezig is zijn marktaandeel te vergroten en daardoor scherp geprijsd is.

Wat ik op internet lees is dat de televisie misschien qua materiaal (plastic) en geluid tegenvalt, maar voor de prijs een hele goede kwaliteit beeld neerzet. Er zijn bijna geen winkels die dit merk tv verkopen, in ieder geval Otto. In andere landen wordt deze televisie veel breder verkocht. Wat opvalt is dat de prijs per land ook sterk verschild. In Duitsland zit de prijs rond de 1400 en in Spanje rond de 1100. Zijn er al mensen met ervaringen?

Of nog beter weten er mensen of het mogelijk is de h65n6800 ergens betrouwbaar te bestellen en te laten verzenden naar Nederland voor 1100 Euro? Desnoods vanuit het buitenland.

Naar aanleiding van vragen hierbij wat extra informatie. Ik zoek een platte tv van het liefst 65". Of een 55" OLED tv een goed alternatief is weet ik niet. Mijn budget is 900 tot 1250 Euro. Features die ik perse wil hebben zijn:
- Goede beeld kwaliteit
- Toekomstvast door ondersteuning HD
- 4K
- Rustig beeld (Hz)
- HDMI 2.0 >

Nice to have:
- Local dimming
- OLED

Review H65N6800:
https://www.avforums.com/...d-lcd-hdr-tv-review.13726

Als er nog meer vragen zijn dan hoor ik het graag.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 953967 op 09-08-2017 17:06 . Reden: vragen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-06 15:34

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dankjewel, alleen LG en Samsung hebben vergelijkbare modellen beschikbaar. Verder is er ook nog een Phillips in die prijscategorie. Ik zit niet muurvast aan Hisense, maar ik heb wel gelezen dat het veel waarde biedt voor de prijs. Weet jij hoe deze modellen zich tegen elkaar verhouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brommer1
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Op deze site is een forum van Hisense:

http://www.hifi-forum.de/viewforum-329.html

HIFI-FORUM » Fernseher & Beamer » LCD-Fernseher » Hisense

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Een hoop geld voor een televisie die je moet importeren vanuit het buitenland, die een hoop geld kost, waarvan geen goede reviews met testresultaten te vinden zijn, volgens de Spaanse productpagina slechts een verticale frequentie van 60Hz heeft (zeer af te raden), maar moet hopen dat het toestel zonder te kunnen zien naar jouw wens is en indien je ervoor kiest te kopen en dit laatste blijkt niet het geval of het toestel raakt defect, je met een hoop gedoe te maken krijgt om het toestel retour te sturen op (vermoedelijk) eigen kosten.

Voor iets meer geld koop je een OLED-televisie waar je zeer zeker een veel betere beeldkwaliteit uit haalt en ook nog eens gewoon in Nederland.

[ Voor 5% gewijzigd door Dimens op 06-08-2017 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dimens schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 10:50:

Voor iets meer geld koop je een OLED-televisie waar je zeer zeker een veel betere beeldkwaliteit uit haalt en ook nog eens gewoon in Nederland.
Iets meer geld? Dat is gewoon het dubbele van het budget waar het over gaat; topicstarter heeft oog op een TV die nieuw ergens tussen de 1100 en 1400 Euro kost (gemiddeld dus 1250 Euro) en dan vind ik "iets meer geld" toch echt niet een verdubbeling van het budget.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
MAX3400 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:35:
[...]

Iets meer geld? Dat is gewoon het dubbele van het budget waar het over gaat; topicstarter heeft oog op een TV die nieuw ergens tussen de 1100 en 1400 Euro kost (gemiddeld dus 1250 Euro) en dan vind ik "iets meer geld" toch echt niet een verdubbeling van het budget.
Wie \[Prijs-discussie] OLED Televisies in het oog houdt, weet dat toestellen voor veel lagere prijzen aangeboden worden.

Hierbij betreft het meestal wel toestellen van het formaat 55" en niet 65". Maar zoals ik al zei, kun je een OLED-televisie voor iets meer geld krijgen, niet perse een 65" OLED-televisie. Zelfs zonder onderhandelen zijn deze toestellen goedkoop te vinden in de Pricewatch.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Dimens schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:42:
[...]

Wie \[Prijs-discussie] OLED Televisies in het oog houdt, weet dat toestellen voor veel lagere prijzen aangeboden worden.

Hierbij betreft het meestal wel toestellen van het formaat 55" en niet 65". Maar zoals ik al zei, kun je een OLED-televisie voor iets meer geld krijgen, niet perse een 65" OLED-televisie. Zelfs zonder onderhandelen zijn deze toestellen goedkoop te vinden in de Pricewatch.
Sorry hoor, de aanname dat je dan "maar" een 55" neer kan/moet zetten voor een iets hoger bedrag, gaat er bij mij ook niet in. Ondanks de zeer summiere topicstart, wordt er een 65" TV genoemd. Vind het dan een beetje simpel om te verwijzen naar een topic en te zeggen dat het voornamelijk over 55" prijzen gaat.

Dat je bij verschillende winkels er vaak nog wel iets van 20 tot 25 procent af kan krijgen, zal ik niet ontkennen. Dan nog wordt een TV van 2500 Euro ergens rond de 2K en dat is 60% meer dan het genoemde/gemiddelde budget in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
MAX3400 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:45:
[...]

Sorry hoor, de aanname dat je dan "maar" een 55" neer kan/moet zetten voor een iets hoger bedrag, gaat er bij mij ook niet in. Ondanks de zeer summiere topicstart, wordt er een 65" TV genoemd. Vind het dan een beetje simpel om te verwijzen naar een topic en te zeggen dat het voornamelijk over 55" prijzen gaat.
Ik vind het nogal simpel om hier überhaupt een discussie over te starten terwijl dit totaal overbodig is. Het hoeft er bij jou ook niet in te gaan, dat zou het bij de TS moeten.

De TS heeft geen budget opgegeven, geen eisen en mogelijk heeft de TS niet eens nagedacht over een OLED-televisie. Als toch blijkt dat de TS hier geen behoefte aan heeft, zal dat wel kenbaar gemaakt worden.

Maar als blijkt dat de TS dan toch geïnteresseerd is zo'n OLED-televisie, ben ik dan nog steeds de boeman die het toch benoemd heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Je zou ook een bij V&A kunnen kijken..
Deze bijvoorbeeld:
V&A aangeboden: (nieuw) Samsung UE65KU6000W Zwart
Met anderen van hierboven ben ik het met meerdere argumenten eens, vooral als ie een keer stuk mocht gaan...
Deze Samsung kost max €999, dus blijft mooi binnen... jouw budget.
Overweeg het eens.

Deze tweaker heeft iig goed recencies:
gallery: Desktopje

categorie: Televisies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Op basis van de replies heb ik wat extra informatie in mijn eerste vraagstelling toegevoegd. Ik ben benieuwd of dit helpt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dimens
Anoniem: 953967 schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 13:41:
Ik zoek een platte tv van het liefst 65". Mijn budget is 900 tot 1250 Euro. Features die ik perse wil hebben zijn:
- Goede beeld kwaliteit
- Toekomstvast door ondersteuning HD
- 4K
- Rustig beeld (Hz)
- HDMI 2.0 >
Je eisen liggen veel te hoog en je budget veel te laag. Er zijn simpelweg geen televisies die aan deze eisen voldoen.

Je zult het budget met enkele honderden Euro's moeten verhogen wil je een beetje keus onder televisies met deze eisen hebben. Of laat de eis van 65" vallen en er zijn ineens een heleboel meer mogelijkheden, waaronder OLED.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• route99
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 05-06-2024

route99

just passionately curious...

Anoniem: 953967 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 14:50:
Op basis van de replies heb ik wat extra informatie in mijn eerste vraagstelling toegevoegd. Ik ben benieuwd of dit helpt.
Mijn Samsung tip mbt Tweakers V&A is al weer weg....
PS: ik weet niet wat je veranderd hebt.... in je opening..
Das niet handig... anders moeten we alles weer opnieuw bekijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lookandbuy
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 03-03-2019
Spam

[ Voor 96% gewijzigd door Microkid op 02-03-2019 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VapingQueen
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 14-07-2020

VapingQueen

Patriotic Vapester!

Wel een vage site, op het keuzescherm een model aanbieden ex. btw en als je er op klikt opeens de prijs inc. btw.... Daarnaast, heb je je aangemeld om deze spam neer te plempen (registratie 2 maart 2019).

Mods : I-stick 50w, 2x Pioneer4U IPV4, Pioneer4U IPV2X, I-stick 100w V1, Reuleaux RX200, 3x Reuleaux RX300, 2x Smok GX350

Pagina: 1