Ik lees al geruime tijd mee in onderstaande topic en waardeer het zeer dat de bevindingen en prijzen/aanbiedingen hier gedeeld worden.
[LG OLED] Ervaringen & Discussie
Ik zit nog te kijken naar een Samsung 48A656 (48 inch) uit 2008, die het nog prima doet. Echter elke keer weer als ik in een gerenommeerd mediawinkel kom en ik zie de LG Oled TV's staan dan ben ik verkocht..... wat een verademing met wat ik nu heb, maar wat moet je dan kiezen??
Dat de TV het nog prima doet weerhoud mij er wel van om een LG Oled TV te kopen. Krijg voor mijn huidig TV nagenoeg niks terug en dan heb ik zo iets wacht wel tot die het loodje legt.... maar wanneer.... hij houd het al bijna 10 jaar vol
Echter lijkt het er op dat deze TV het nog wel een tijdje gaat volhouden waardoor ik zelf een beslissing moet gaan nemen of die met pensioen moet gaan. Ik voel dat dit moment is aangebroken...... maar waar moet je dan voor gaan??
Mijn wensen zijn niet heel groot maar maken het lijstje qua keuze wel weer klein merk ik;
Budget; max 2500 (met goede argumentatie kan ik iets hoger gaan)
Wensen;
- LG OLED (op dit moment volgens mij de beste OLED TV's op de markt)
- 4K (4K is de toekomst en dan koop je geen Full HD)
- 65 Inch (48 inch is echt te klein nu en dan is de stap naar 55 inch te klein, zit er 4 meter vanaf)
- 3D (Lijkt mij ontzetten gaaf om dat in huis te hebben op een 65 inch TV)
- Strak modern design (je oog wil ook wat, nou ja de vrouw wil ook wat, nou vooruit dan)
Dan kom ik op onderstaande lijst je uit;
categorie: Televisies
Jullie nog suggesties?
[LG OLED] Ervaringen & Discussie
Ik zit nog te kijken naar een Samsung 48A656 (48 inch) uit 2008, die het nog prima doet. Echter elke keer weer als ik in een gerenommeerd mediawinkel kom en ik zie de LG Oled TV's staan dan ben ik verkocht..... wat een verademing met wat ik nu heb, maar wat moet je dan kiezen??
Dat de TV het nog prima doet weerhoud mij er wel van om een LG Oled TV te kopen. Krijg voor mijn huidig TV nagenoeg niks terug en dan heb ik zo iets wacht wel tot die het loodje legt.... maar wanneer.... hij houd het al bijna 10 jaar vol

Mijn wensen zijn niet heel groot maar maken het lijstje qua keuze wel weer klein merk ik;
Budget; max 2500 (met goede argumentatie kan ik iets hoger gaan)
Wensen;
- LG OLED (op dit moment volgens mij de beste OLED TV's op de markt)
- 4K (4K is de toekomst en dan koop je geen Full HD)
- 65 Inch (48 inch is echt te klein nu en dan is de stap naar 55 inch te klein, zit er 4 meter vanaf)
- 3D (Lijkt mij ontzetten gaaf om dat in huis te hebben op een 65 inch TV)
- Strak modern design (je oog wil ook wat, nou ja de vrouw wil ook wat, nou vooruit dan)
Dan kom ik op onderstaande lijst je uit;
categorie: Televisies
Jullie nog suggesties?