Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Rocket League spelen voornamelijk en CSGO/PUBG. Zulke soort spellen qua graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-750.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks. qua desktop related dingen, maar wel beeldscherm, muis etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart is genoeg. 1TB geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Misschien, denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp met het bouwen van mijn pc welke onderdelen passen in een bepaalde kast, en welke videokaart bij welke processor past bijv.
Ik zat zelf de denken qua processor een Intel i5-400 3GB
en voor de rest heb ik nog geen idee.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Rocket League spelen voornamelijk en CSGO/PUBG. Zulke soort spellen qua graphics.
Wat mag het systeem gaan kosten?
600-750.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Niks. qua desktop related dingen, maar wel beeldscherm, muis etc.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 videokaart is genoeg. 1TB geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Misschien, denk het niet.
Wat verwacht je van ons?[i]
Hulp met het bouwen van mijn pc welke onderdelen passen in een bepaalde kast, en welke videokaart bij welke processor past bijv.
Ik zat zelf de denken qua processor een Intel i5-400 3GB
en voor de rest heb ik nog geen idee.