Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben al een tijdje trotse bezitter van een Denon PMA-720AE versterker. Nu heb alleen nog een reloop adm-sub actieve subwoofer die niks staat te doen, dit omdat ik niet precies weet hoe ik deze kan aansluiten op de versterker.

Zelf heb ik al het nodige afgezocht op Google, alleen daar kom ik meerder opties tegen. (Dat het wel en niet mogelijk is om de sub via de pre-out aan te sluiten)

Hopelijk kunnen jullie mij vertellen of dat ik de actieve subwoofer wel of niet op de pre-out van mij versterker kan/mag aansluiten.

Alvast super bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Yes, gewoon kabeltje van de pre-out naar een van de inputs op de subwoofer

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26
Ja simpeler kan niet! Ik zou wel zowel links als rechts aansluiten (dus gewoon met mega standaard rood/witte tulp kabel). Dan heb je het laag van zowel het linker als rechter kanaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26
Hier nog wat meer info, ik hoor graag of het bij deze versterker ook zo werkt zoals beschreven, anders moet ik het topic even aanpassen.
Het Grote Subwoofer Topic - Aansluitingen

[ Voor 4% gewijzigd door LA-384 op 31-07-2017 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-09 23:26
Ja dat moet helemaal kloppen hoor! Uit die pre outs zal een full range signaal komen waarbij het volume door de volumeknop geregeld wordt. Dus inderdaad prikken maar, en dan de crossover van de sub naar wens erin draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de snelle en duidelijke reacties! :)

Zojuist de subwoofer aangesloten op de pre-out en het werkt meteen!

@LA-384 bedankt voor de duidelijke uitleg, het werkt inderdaad precies zoals omschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07:26
Top! Veel plezier.
Pagina: 1