Sinds een paar dagen heb ik het probleem dat als ik mijn laptop opstart en verbind met het netwerk dat het hele netwerk plat gaat. Dit heb ik alleen bij het netwerk van mijn vriendin thuis maar als ik zelf de laptop aanzet thuis is er niets aan de hand.
Nu heb ik wat op internet gezocht maar een duidelijk antwoord kan ik niet vinden.
Ik heb het gevoel dat het iets te maken heeft met dubbele IP adressen of gateway.
Laptop die ik gebruik is een MSI GP62MRV met een TP link router.
Nu als ik de probleem oplosser gebruik bij het WiFi logo bij Windows dan zegt deze dat de standaard gateway niet beschikbaar was, en dat dit opgelost is.
Soms na de probleem oplosser is het probleem opgelost maar meestal is dit niet zo.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
.
Nu heb ik wat op internet gezocht maar een duidelijk antwoord kan ik niet vinden.
Ik heb het gevoel dat het iets te maken heeft met dubbele IP adressen of gateway.
Laptop die ik gebruik is een MSI GP62MRV met een TP link router.
Nu als ik de probleem oplosser gebruik bij het WiFi logo bij Windows dan zegt deze dat de standaard gateway niet beschikbaar was, en dat dit opgelost is.
Soms na de probleem oplosser is het probleem opgelost maar meestal is dit niet zo.
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen