Featurerequest weblogs: voorbeeldknop bij nieuwe post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sinds een paar weken gebruik ik de weblogfeature van Tweakers en daar ben ik voor 99% content mee. Het enige wat in mijn ogen nog ontbreekt is de mogelijkheid om een post te previewen voordat ik deze daadwerkelijk online zet.

Bij posts op het forum bestaat deze feature al, de knop "Toon voorbeeld".

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:37
Vergeet het maar, de Tweakers blog is zoon beetje end of life en krijgt al heel lang geen aandacht meer van Tweakers. (Volgens mij willen ze er helemaal van af, maar dit kan ik even niet terug vinden)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Je kunt als het goed is een vinkje zetten of weghalen ergens bij je webblog beheer dat de post nog niet zichtbaar is voor de bezoekers van je blog en enkel voor jouw zelf.

[ Voor 9% gewijzigd door Zeehond op 30-07-2017 21:28 ]

200 fish found!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnovos
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zeehond schreef op zondag 30 juli 2017 @ 21:25:
Je kunt als het goed is een vinkje zetten of weghalen ergens bij je webblog beheer dat de post nog niet zichtbaar is voor de bezoekers van je blog en enkel voor jouw zelf.
Dan is het niet goed: kan geen vinkjesoptie vinden in weblogbeheer of postbeheer. De vraag blijft dus staan.

Cetero censeo Dynalogic delendam esse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Even snel een test blogje aangemaakt.

@arnovos als je gaat kijken op de pagina "post toevoegen" zie je onderaan optie een checkbox met daarbij "zichtbaar voor publiek". Als je deze uitzet kun je zelf wel de post bekijken zoals hij op je blog komt te staan maar andere niet. Voor het plaatsen van reacties bij blog post is overigens geen preview optie beschikbaar

Eventueel is deze pagina ook nog handig mocht je meer willen weten over de beschikbare features De Tweakblogs.net F.A.Q. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Zeehond op 31-07-2017 00:22 ]

200 fish found!