Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Leuke vermakelijke game pc voor de komende 5 jaar

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwe pc gebruiken om op te gamen.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit aan een max van 900,-

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD schijf van 256 gig, graag zou ik nog zo'n ssd schijf er bij willen hebben.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb bijna alles wel nodig en wil mij graag door jullie laten informeren wat het verstandigste is.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik lees heel veel positieve verhalen over Ryzen, maar een echte voorkeur heb ik niet

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?

Grote maakt niet zo heel veel uit. Verbruik ook niet. Stil zou fijn zijn, maar een beetje herrie hoort er bij vind ik.

Ga je overklokken?
Euhm dat moet ik nog eigk bekijken. Huidige pc is ook niet overklokt.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil binnen 6 maanden los componenten aanschaffen. Graag advies over wat ik het beste kan doen en waar ik allemaal op moet letten.

Bvd!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2017 23:54 ]

• MarcelM89
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09-2024
[b]Eastwing89 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 23:54:

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil binnen 6 maanden los componenten aanschaffen. Graag advies over wat ik het beste kan doen en waar ik allemaal op moet letten.
Je zou bij winkel A bijvoorbeeld een CPU voor 100 euro kunnen kopen, maar bij winkel B kost deze 95 euro. Als de verzendkosten bij winkel B voor het totaalplaatje goedkoper uitvallen dan bij winkel A kan je het product het beste bij winkel B kopen.

Koop je bij meerdere winkels zit je wel met de verzendkosten en de garanties. Als je alles bij 1 winkel doet heb je wellicht meer gemak, maar sommige producten kunnen enkele tot tientalle euro’s schelen.

Gewoon maar “een webwinkel die bekend is” pakken is niet altijd een verstandige keuze. Winkels die zichzelf op de kaart willen zetten maken wellicht meer onkosten en kunnen daarom sommige producten duurder aan moeten bieden dan de concurrent.

Verwijderd

Kom terug als je daadwerkelijk van plan bent aan te schaffen. Het heeft geen zin nu advies te geven over iets wat je over 6 maanden gaat kopen. De ontwikkeling van computeronderdelen gaat snel. Wat nu nieuw is kan over 6 maanden verouderd zijn en/of opgevolgd door de volgende snellere generatie. Hou in de tussentijd de BBG's reviews: Desktop Best Buy Guide - Juli 2017 in de gaten en lees DAA topics met hetzelfde budget.

• R.pirinu
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 23-07-2024
Advies:
Ik zou net zoals ACB2401 nog even wachten met deze vraag en wanneer u het geld hebt pas de vraag opnieuw op het forum zetten. Prijzen dalen en stijgen snel, technologieën worden ook steeds beter en in 6 maanden zouden veel prijzen gedaald kunnen zijn.

Tips:
Ik zou ook sommige onderdelen tweedehands kopen en niet alles bij en winkel. Ook zou ik uw pc zelf bouwen en niet een standaard van Medion kopen want die vragen veel te veel geld