Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwe pc gebruiken om op te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit aan een max van 900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD schijf van 256 gig, graag zou ik nog zo'n ssd schijf er bij willen hebben.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb bijna alles wel nodig en wil mij graag door jullie laten informeren wat het verstandigste is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik lees heel veel positieve verhalen over Ryzen, maar een echte voorkeur heb ik niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grote maakt niet zo heel veel uit. Verbruik ook niet. Stil zou fijn zijn, maar een beetje herrie hoort er bij vind ik.
Ga je overklokken?
Euhm dat moet ik nog eigk bekijken. Huidige pc is ook niet overklokt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil binnen 6 maanden los componenten aanschaffen. Graag advies over wat ik het beste kan doen en waar ik allemaal op moet letten.
Bvd!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil de nieuwe pc gebruiken om op te gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit aan een max van 900,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
SSD schijf van 256 gig, graag zou ik nog zo'n ssd schijf er bij willen hebben.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb bijna alles wel nodig en wil mij graag door jullie laten informeren wat het verstandigste is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik lees heel veel positieve verhalen over Ryzen, maar een echte voorkeur heb ik niet
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grote maakt niet zo heel veel uit. Verbruik ook niet. Stil zou fijn zijn, maar een beetje herrie hoort er bij vind ik.
Ga je overklokken?
Euhm dat moet ik nog eigk bekijken. Huidige pc is ook niet overklokt.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil binnen 6 maanden los componenten aanschaffen. Graag advies over wat ik het beste kan doen en waar ik allemaal op moet letten.
Bvd!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-07-2017 23:54 ]