Prijswijziging doorgevoerd - mails uitschakelen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 03:48
Beste mensen van afdeling Product,

de laatste tijd ben ik erg actief in het melden van prijsfouten. Nadat ik een melding heb gedaan gaat iemand van jullie controleren of het klopt en krijg ik in mijn mailbox een 'Prijswijziging doorgevoerd' mail van Erik Besteman.

Dat zijn soms meerdere mails per dag, erg vervelend want ik weet ook zelf wel dat de prijs niet klopte en het is niet dat ik er effectief iets aan heb.

Ik heb mijn instellingen nagekeken (push berichten VS mails) en kwam nergens de optie tegen om dit uit te schakelen.

Zou het mogelijk kunnen worden dat ik deze 'bevestigingmail' kan uitschakelen via de settings?

Mijn verzoek lijkt op Notificatie in plaats van mails voor nieuwe producten maar betreft net iets anders, dus vandaar een nieuw topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Als dat ook voor het insturen van specificatiewijzigingen geld, graag :)

Zie Glaanie in "\[PW, CPU] filter voor aantal PCIe lanes" waarom :+ , ik heb toen in iets meer dan een halve dag zo'n 167 emails gekregen, beetje overbodig :P
@Glaanie dat herinner je vast nog wel O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Raven schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 11:44:
Als dat ook voor het insturen van specificatiewijzigingen geld, graag :)

Zie Glaanie in "\[PW, CPU] filter voor aantal PCIe lanes" waarom :+ , ik heb toen in iets meer dan een halve dag zo'n 167 emails gekregen, beetje overbodig :P
@Glaanie dat herinner je vast nog wel O-)
:+