Notificatie in plaats van mails voor nieuwe producten

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Menno02
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-08 10:29
Hallo Tweakers,

de laatste tijd stuur ik vaak nieuwe producten in voor de PW, waarna ik meestal binnen een dag een bevestigingsmail krijg dat het product is toegevoegd aan de PW. Op het moment staat mijn hele inbox vol met Tweakers berichten. Ik zou dus willen dat mijn inbox wat leger wordt. Als mail gebruik ik Gmail. Als ik een nieuw product toevoeg kan ik de 'bevestigingsmail' wel afvinken, maar ik zal wel graag een bevestiging willen krijgen dat het product is toegevoegd. Zou er geen instelling kunnen komen dat je kunt aanvinken of je voor nieuwe producten/verbeterde productinformatie een bevestiging wil krijgen? En dat via mail of de notificaties hier op Tweakers zelf. Dan kan ik gewoon 'Op de website en via pushnotificaties' aanvinken en krijg ik wel een bevestiging van het nieuwe product en heb ik ook een lege inbox. Degene die geen mail willen krijgen hoeven ook niet steeds 'bevestigingsmail' af te vinken.

Bij voorbaat dank,
Menno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Menno02 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:53:
Hallo Tweakers,

de laatste tijd stuur ik vaak nieuwe producten in voor de PW, waarna ik meestal binnen een dag een bevestigingsmail krijg dat het product is toegevoegd aan de PW. Op het moment staat mijn hele inbox vol met Tweakers berichten. Ik zou dus willen dat mijn inbox wat leger wordt. Als mail gebruik ik Gmail. Als ik een nieuw product toevoeg kan ik de 'bevestigingsmail' wel afvinken, maar ik zal wel graag een bevestiging willen krijgen dat het product is toegevoegd. Zou er geen instelling kunnen komen dat je kunt aanvinken of je voor nieuwe producten/verbeterde productinformatie een bevestiging wil krijgen? En dat via mail of de notificaties hier op Tweakers zelf. Dan kan ik gewoon 'Op de website en via pushnotificaties' aanvinken en krijg ik wel een bevestiging van het nieuwe product en heb ik ook een lege inbox. Degene die geen mail willen krijgen hoeven ook niet steeds 'bevestigingsmail' af te vinken.

Bij voorbaat dank,
Menno
Dus je wilt niet een mail, maar een notificatie via de site? In dat geval geef ik dit topic een tikje over het hek naar Mooie Features + een titelfix

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:36

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Goed idee! Zou dit persoonlijk gewoon hetzelfde maken als alle andere notificaties. Dat wil zeggen dat je kan kiezen hoe je ze wilt hebben:
  • Mail
  • Notificatie
  • Push notificatie

[ Voor 14% gewijzigd door rens-br op 15-06-2017 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menno02
Glaanie schreef op woensdag 14 juni 2017 @ 23:10:
[...]

Dus je wilt niet een mail, maar een notificatie via de site? In dat geval geef ik dit topic een tikje over het hek naar Mooie Features + een titelfix
Ja inderdaad, een optie om een notificatie of mail te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno02
Is er vooruitgang voor deze feature, @Glaanie @rens-br ?
Ben wel benieuwd namelijk, of het ook echt wordt aangepast.

Ik weet wel dat jullie het aardig druk hebben. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:51

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Menno02 schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 20:49:
Is er vooruitgang voor deze feature, @Glaanie @rens-br ?
Ben wel benieuwd namelijk, of het ook echt wordt aangepast.

Ik weet wel dat jullie het aardig druk hebben. ;)
@rens-br en ik gaan hier niet over, dat zijn de mensen van onze afdeling Product. Die lezen mee in dit forum en leuke ideeën krijgen vanzelf een plekje op de backlog. Populariteit wordt onder andere gemeten aan het aantal thumbsup van de topicstart, check voor meer info Meest gewaardeerde feature requests

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno02
Glaanie schreef op woensdag 19 juli 2017 @ 23:46:
[...]

@rens-br en ik gaan hier niet over, dat zijn de mensen van onze afdeling Product. Die lezen mee in dit forum en leuke ideeën krijgen vanzelf een plekje op de backlog. Populariteit wordt onder andere gemeten aan het aantal thumbsup van de topicstart, check voor meer info Meest gewaardeerde feature requests
Bedankt voor het snelle antwoord.
Het is dus eigenlijk gewoon afwachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-10 10:14
@Menno02 Lijkt me een erg goed idee, notificaties zijn een stuk praktischer dan mails en we hebben er nu al een goed systeem voor!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09-10 13:33

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb een ticket gemaakt voor dit verzoek :) .
Pagina: 1