Toon posts:

Switch rail defect? Links Glijd niet Soepel In

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen!

Ik heb eergister een switch gekocht alleen er is mij iets opgevallen helaas,
De rechte joycon van mij glijd er heel soepel en makkelijk in alsof het ingesmeerd is met boter haha zo soepel zeg maar,maar de linke kant niet die heeft meer 'weerstand' als ik hem erin glijd je kan het voelen dat je iets meer kracht moet zetten tewel de andere kant veel 'Smoother' in gaat zeg maar.....
Heeft iemand hier ook last van zal ik hem terug brengen?
Enigste probleem is Mediamarkt heeft ze niet meer opvoorraad dus dan zal ik me geld terug moeten nemen en gaan wachten...
Of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 00:34:
Hey mensen!

Ik heb eergister een switch gekocht alleen er is mij iets opgevallen helaas,
De rechte joycon van mij glijd er heel soepel en makkelijk in alsof het ingesmeerd is met boter haha zo soepel zeg maar,maar de linke kant niet die heeft meer 'weerstand' als ik hem erin glijd je kan het voelen dat je iets meer kracht moet zetten tewel de andere kant veel 'Smoother' in gaat zeg maar.....
Heeft iemand hier ook last van zal ik hem terug brengen?
Enigste probleem is Mediamarkt heeft ze niet meer opvoorraad dus dan zal ik me geld terug moeten nemen en gaan wachten...
Of is dit normaal?
Google: Left joycon smooth

Trek je conclusies

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het al gegoogled ik kan totaal niks vinden over mij probleem trouwens...
De linke rails is gewoon anders dan de rechte dat voel je gewoon.
Links moet je meer kracht zetten tewel rechts zo soepel erin glijd dat je het bijna niet hoeft aan te raken dus ja groot verschil tussen de twee ik weet niet of die van jou ook zo is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 00:43:
Links moet je meer kracht zetten tewel rechts zo soepel erin glijd dat je het bijna niet hoeft aan te raken dus ja groot verschil tussen de twee ik weet niet of die van jou ook zo is?
Ik heb zelf geen Switch maar ben desondanks niet te beroerd om met je mee te denken :)

Dat de linker "zwaarder" gaat dan rechts zal sowieso niet normaal zijn.
Vraag voor jou is dus vooral hoeveel zwaarder en hoeveel last je er in praktijk van hebt.
Als je je er aan ergert, gewoon terugbrengen.

Keerzijde is dat je wellicht een paar dagen zonder zit.

spoiler:
tip die in een grijs gebied valt; retourneren en geld terugvragen bij Mediamarkt en een nieuwe kopen bij een partij die hem wel op voorraad heeft

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik denk dat ik hem terug ga brengen jammer dan zit ik wel weer zonder totdat ik er weer een kan vinden dus ze moeten eigenlijk het zelfde zijn neem ik aan dan.
Het is niet een stuk zwaarder maar je voelt wel een verschil en dat gaat me echt wel lastig vallen het valt me nu al lastig dus beter terug brengen :/ niet leuk dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 02:12:
Ja ik denk dat ik hem terug ga brengen jammer dan zit ik wel weer zonder totdat ik er weer een kan vinden dus ze moeten eigenlijk het zelfde zijn neem ik aan dan.
Het is niet een stuk zwaarder maar je voelt wel een verschil en dat gaat me echt wel lastig vallen het valt me nu al lastig dus beter terug brengen :/ niet leuk dus..
Bij o.a. Coolblue binnen een dag geleverd.

Optie kan zijn om vast een nieuwe te bestellen en de oude pas terug te brengen als de nieuwe binnen is.

vind ik persoonlijk niet erg netjes en zal het ook niet aanmoedigen dus zie bovenstaande als louter info en niet als advies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokkeh
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 17:22
Verwijderd schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 02:12:
Neem even contact op met nintendo, ze helpen je snel (bent je switch 2-3 dagen kwijt meestal). Kijk even in dit topic voor wat meer informatie.

[Nintendo Switch] Problemen en garantie-afhandelingen

is misschien beter dan wachten tot ie weer ergens op voorraad is ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oei dat is nu te laat heb hem al terug gebracht ;( ik denk dat ik nu lang ga wachten idd

Denk dat.me volgende neon gaat worden dan
Maar ik voel me een beetje down misschien had ik hem tog beter kunnen houden.
Maar het valt me een beetje lastig dat links moeilijker ging dan rechts als ik op YouTube filmpjes kijk dan lijk het ongeveer het zelfde bij mij was dat niet zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 00:01:
Oei dat is nu te laat heb hem al terug gebracht ;( ik denk dat ik nu lang ga wachten idd

Denk dat.me volgende neon gaat worden dan
Maar ik voel me een beetje down misschien had ik hem tog beter kunnen houden.
Maar het valt me een beetje lastig dat links moeilijker ging dan rechts als ik op YouTube filmpjes kijk dan lijk het ongeveer het zelfde bij mij was dat niet zo.
Je hebt er een deftig bedrag voor betaald dus mag je ook een goed werkend product verwachten. Geen enkele reden om je down te voelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nee dat is waar maar ik heb mij ps4 pro verkocht om aan een switch te komen dus nu zit ik gewoon met niks ;(
Maar je heb wel gelijk het is nieuw dan moet je ook verwachten dat het geen defects heeft tog.
Maar zoooo stuk zwaarder was het ook weer niet maar ik ken me zelf dit gaat me wel lastig vallen dus ja terug brengen dan maar ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Verwijderd schreef op donderdag 27 juli 2017 @ 00:25:
Nee dat is waar maar ik heb mij ps4 pro verkocht om aan een switch te komen dus nu zit ik gewoon met niks ;(
Maar je heb wel gelijk het is nieuw dan moet je ook verwachten dat het geen defects heeft tog.
Maar zoooo stuk zwaarder was het ook weer niet maar ik ken me zelf dit gaat me wel lastig vallen dus ja terug brengen dan maar ;(
Bekijk het van de zonnige kant. Je hebt nu meer tijd om op GOT rond te hangen :9

Pagina: 1