Opzoek naar mmorpg (pvp) game

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Zoals de titel al beschrijft ben ik opzoek naar een nieuwe leuke mmorpg game. Ik heb al super veel games gespeeld en weet gewoon niet welke ik nu moet gaan doen. Als ik de top 100 mmorpg games lijst bekijk dan ben ik vrij snel klaar met die lijst.

Waar hou ik van?
graphics moeten wel beetje te doen zijn
Geen Pay-to-win systeem
Community
PVP mogelijkheden of PVP servers en wat helemaal tof is dat je PVP kan aanzetten overal waar je bent. Denk aan DK online (dk online is nooit verder gekomen dan beta)
Mogelijkheid tot raids/bosses
Het moet gratis speelbaar zijn

Paar games die ik heb gedaan
Rose online
Kal online
DK online
WOW
Last Choas
Rift online

Een kleine lijstje om een indruk te geven van de games die ik speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Eenmalige aanschafprijs een probleem?

Albion Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Blade & Soul heeft ook een openworld PVP mode tussen de 2 factions, zit ook heel dungeon/raid/boss systeem achter. Black Desert heeft vanaf dacht lvl 56 open pvp en guildnode raids, maar heeft geen dungeon/boss systeem.

Volgens mij Aion ook nog open PVP, Guild wars is puur 'war' based in speciale maps voor GvG en WvW.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
mss albion online
focus ligt op craften en/of pvp

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-09 15:20
GW2(niet echt Openworld pvp) maar wel vanaf level 3 smallscale pvp. En WvWvW(big scale pvp). Dan hebben we nog ESO ook geen Open world maar wel smallscale pvp en big scale pvp. Maar hebben leuke pve content. Beide zijn voor ong 20 euro tekoop maar niet P2W. GW2 heeft een endless trial.

Dan hebben we nog ArcheAge maar dat neigt wat meer naar Pay2Win. (Al is daar een sub vrijwel noodzakelijk).

Albion online zou ook nog kunnen als je van Crafting/gatherring houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:09
Black dessert? Is eenmalig betalen voor het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 18:17
RF Online USA is de beste pvp die je kan vinden in alle mmos die er zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Eenmalig betalen vind ik niet erg als ik 2 weken test kan doen. Als ik het niet leuk vind dan vind ik het wel zonde van de betaling. Ik ga zeker kijken naar Albion Online en Black dessert dan.

B&S heb ik bijna uitgespeeld. Was binnen 2 weken maxed level en heb amper gespeeld. Daarna alleen grinden voor betere wapens, maar dat vond ik vrij snel saai. Geen einddoel echt en PVP is niet leuk daarin vond ik, want werd te vaak gematch met mensen die bijna maxed items hadden.

GW2 heb ik gespeeld, ESO denk ik nog niet dus ga ik zeker even checken! ArcheAge ben ik mee gestopt, omdat ik het al Pay2Win vond.

RF Online USA trekt mij helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:18

Nogne

>.<

ESO is qua PvP zeker een aanrader, ik heb zelden zo'n leuk PvP systeem gezien.

De rest van ESO vind ik wel tegenvallen (dungeons, etc).

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
EVE-Online
- open world: check
- pvp: check (zones met pvp en zonder (lees: minder omdat de npc politie ingrijpt) pvp
- gratis speelbaar: check (t1 spul, race based)
- mogelijkheid tot raid/bosses: check (big fleets en battles)
- geen pay to win: check
- graphics ok: check
- community: check (behulpzaam, volwassen; maar zitten evengoed vals- en snoodaards bij, dus enige voorzichtigheid is geboden; laat je niet rollen als men té vriendelijk wordt)

*wel beetje in grote lijnen en zonder alle nuances samengevat

[ Voor 7% gewijzigd door Hurtebise op 25-07-2017 22:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
erwin26 schreef op dinsdag 25 juli 2017 @ 10:34:
Eenmalig betalen vind ik niet erg als ik 2 weken test kan doen. Als ik het niet leuk vind dan vind ik het wel zonde van de betaling. Ik ga zeker kijken naar Albion Online en Black dessert dan.

B&S heb ik bijna uitgespeeld. Was binnen 2 weken maxed level en heb amper gespeeld. Daarna alleen grinden voor betere wapens, maar dat vond ik vrij snel saai. Geen einddoel echt en PVP is niet leuk daarin vond ik, want werd te vaak gematch met mensen die bijna maxed items hadden.

GW2 heb ik gespeeld, ESO denk ik nog niet dus ga ik zeker even checken! ArcheAge ben ik mee gestopt, omdat ik het al Pay2Win vond.

RF Online USA trekt mij helaas niet.
Mocht je vragen hebben over Albion Online stuur me dan een bericht! Ik kan denk ik alles wel beantwoorden 8).

Ik ben leider van de grootste Nederlandstalige guild in Albion. Ook stream ik, alleen de laatste dagen bijna niet omdat ik vooral aan het spelen ben in de black zone (full pvp overal). Dus dan riskeer ik stream snipes. Ik ga vandaag of morgen een stream overlay proberen te fixen zodat ik weer wat meer kan streamen.

EDIT:
Hier een voorbeeld van group PvP in Albion:

Er staan nog een paar video's op mijn kanaal en er zijn er ook veel te vinden. Mocht je geïnteresseerd zijn in het competitieve gedeelte moet je maar eens op GvG Albion Online zoeken.

[ Voor 14% gewijzigd door DivineNL op 26-07-2017 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
Het ziet er vet uit! is er ook een pvp stuk waar monsters staan? Dus pvp en monsters op 1 map. Vind het vaak leuk om met 2-3 man iemand op te sneaken die staat de trainen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivineNL
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-09 12:47
erwin26 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:47:
Het ziet er vet uit! is er ook een pvp stuk waar monsters staan? Dus pvp en monsters op 1 map. Vind het vaak leuk om met 2-3 man iemand op te sneaken die staat de trainen
Toevallig gebeurd dat in de video die ik gelinkt heb, let maar op de giants die er staan. Dit is een blauwe (group) dungeon in de black zone(full open world pvp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
erwin26 schreef op woensdag 26 juli 2017 @ 12:47:
:X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 21:26
http://na.aiononline.com/en/

Deze game heeft PvP als basis, en kan ook niet uit voor niemand.
Alleen weet ik niet sinds het F2P gegaan is of het daardoor ook Pay to win introduceert

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
albion online for sure!

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Misschien niet direct wat je verwacht en hopelijk "out of the box", maar heb je als eens gekeken naar Rust?
Het is een Build/FPS/Survival en ook iets waar ik voorheen nooit aan gedacht had.

Zelf heb ik ook vele malen de lijst van mmorpg.com bekeken om een game te vinden waar ik mij in kon vast bijten. Per ongeluk kwam ik toen op "Rust" en nu echt hooked.

Graphics = Goed te doen en verschillende settings
Pay-to-win = Niet aanwezig
Community = Veel community servers waar je snel mensen leert kennen
PVP = Pvp only en geen safe zones. Zelfs je base kan geraided worden
Mogelijkheid tot raids/bosses = Niet aanwezig
Het moet gratis speelbaar zijn = Eenmalige aanschaf á 10,- nodig
Pagina: 1