Dat laatste, ben ik wel met je eens. Het bericht is vrij karig qua omschrijving te noemen. Geen details, geen tijdstippen. Geen berouw.. Kan ik me wel indenken. Maar onbewust heeft deze jongen echt wel spijt, omdat ie weet dat het z'n rijbewijs kan kosten. Dus angst voornamelijk in dit geval.. Spijt.. mja, misschien deels.. kan niet aan de andere kant van het WWW kijken.Fly-guy schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:59:
[...]
Bang? Waarschijnlijk. Spijt? Waarschijnlijk niet.
Tenminste, dat lees ik niet uit zijn (karige) bericht. Mogelijk spijt dat hij gepakt is.
Met het dikgedrukte ben ik het helemaal eens. Maar ik ben gewoon van mening dat hij niet in volledigheid de grond in getrapt dient te worden. .dat gebeurt als het goed is straks wel door de rechter.. Hoeven wij niet voor hem te doen.ThomO schreef op maandag 24 juli 2017 @ 09:59:
[...]
Ik ben het met je eens dat het nogal veel van het goede is als 'iedereen' hem neerhaalt. Maar hij kent de plek waar hij was niet en reed daar 50+ te hard.. Sorry maar als hij zichzelf dood reed vond ik het niet zo erg, maar het feit dat hij andere mensen in gevaar brengt (en zelf zelfs een newb is (18 jaar!!!!!!!!)) dan vind ik dat echt misselijkmakend en mag je van mij je rijbewijs wel even opnieuw gaan halen.
Zal mij een worst wezen dat hij nu baalt. Had hij zich eerder moeten bedenken. Als je te cool bent om 50+ te rijden dan zorg je maar dat je ook cool genoeg bent om voor de rechter te verschijnen.
[ Voor 43% gewijzigd door Tweakez op 24-07-2017 10:03 ]
Automatische meldingen voor Marktplaats en 2dehands? MarktAlert.nl