Toon posts:

Ps4 stream naar twitch doet het niet.

Pagina: 1
Acties:
  • 741 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Heya,

Ik heb gisteravond een twitch -account opgezet maar krijg deze maar niet aan het werk.
Ik heb mijn ps4 gekoppeld aan mijn twitch-account (ik kreeg de code op mijn ps4 en vulde deze in op de website op mijn pc en kreeg bevestiging dat deze nu gekoppeld was) en JA ik heb me niet vergist in account ofzo ik heb er maar 1 ;)
Ik heb ook mijn streamkey meerdere keren veranderd in mijn dashboard en ik krijg nog steeds mijn stream niet te zien op mijn kanaal.
Mijn PS4 geeft wel aan dat ik aan het streamen ben (en ja ik selecteer twitch) maar mijn kanaal blijft op zwart staan.
Wat mis ik hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo
ik zie u bericht zojuist. ik heb zelfde probleem.
ps4 geeft aan dat ik on air ben, tijdens gamen blijft er links boven in beeld voorbereiden staan. rechts boven geeft ook niet aan dat ik aan streamen ben alle instellingen langs gelopen kan niets vinden. iemand een idee wat het kan zijn ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand enig idee ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op Tweakers @Verwijderd! We helpen elkaar graag op dit forum. Wel zijn er enkele aandachtspunten zoals het niet kicken/kapen van oude topics en het niet kicken van je eigen post van nog geen uur oud. Dit is een forum niet een helpdesk. :)

Ik raad je aan om de forum faq en het Spielerij beleid door te nemen zodat je weet hoe je het beste je vraag stelt om een goed antwoord te krijgen.

Dit topic is gesloten.