Relaties beheren voor topic, 31 max?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Vandaag een nieuwe topic geopend. Het AMD Zen overkloktopic

Daarbij ook voor het eerst met relaties aan het werken: 'Relaties beheren voor topic: Het AMD Zen overkloktopic' via 'Koppel onderwerp.'

Nadat alle gerelateerde processors waren gekoppeld probeerde ik alle AM4 B350/X370 moederborden ook te koppelen. Dat bleek niet te lukken op een paar na.

Ik kan het nergens vinden, is 31 het maximum aantal relaties?

Verder zie ik niet staan hoe ik relaties kan verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:47

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Zo'n maximum ligt voor de hand inderdaad. Het is dan ook niet de bedoeling om alle losse producten te koppelen, hang gewoon de onderwerpen serie: Ryzen en serie: Epyc aan het topic, dat is in dit geval voldoende. Als je een specifiek product aan een topic hangt moet het ook over dat specifieke product gaan, nu gaat het topic over een familie van producten en is een koppeling met de series op zijn plaats.

Verder, moderators kunnen relaties verwijderen, maak gewoon een TR aan. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dirk op 22-07-2017 01:58 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als je een topic tagt hoor je dat te doen met onderwerpen waar ook vrijwel elke post in dat topic over zal gaan. Niet elke post in dat topic gaat over elk van die losse producten en dus is een koppeling zoals dat fout.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Duidelijk, bedankt.