[iOS/Android] Brawl Stars

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stuff2002
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 17-07 11:49
Speel ook al een tijdje, nadat mijn kinderen hiermee kwamen aanzetten. Die spelen inmiddels niet meer vaak, ik nog wel dagelijks. Neem ook altijd de Brawlpass, en soms nog een andere aanbieding.
Gisteren Amber uit een Megadoos, nu nog maar 3 Brawlers nodig (Spike, Crow en Sandy).

24.5k Trophies
25x kracht 10
8x kracht 9
1x kracht 8
10x kracht 7

Kan alle brawlers upgraden naar kracht 9, alleen heb momenteel munten te kort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:48

Onbekend

...

Ik speel het ook nog steeds elke dag. Toevallig afgelopen week een nieuwe brawler gehad, en heb er nu 42 van de 47. Van de brawlers heb ik er 10 op kracht 10 staan, 4 op kracht 9, 9 op kracht 7 en de rest kracht 5 of lager. Op die laatst gekregen brawler na, heb ik alle powerpoints al.

Ik probeer zoveel mogelijk munten te verzamelen voor krachtupgrades, door die boxes te winnen en te kopen voor starpoints. Ik heb daarom bijna alle brawlers op level 21 en hoger staan om per seizoen zoveel mogelijk starpoints te krijgen. Anders duurt het echt heel lang voordat je de brawlers eens op een goed niveau hebt zitten.
Het probleem is wel dat de gevechten op level worden ingedeeld en niet op krachtpunten. Hierdoor heb ik helaas vaak oneerlijke gevechten tegen een team van 3x 10 krachtpunten, terwijl ik maar 3 krachtpunten heb. De medespelers vinden dat vaak ook niet leuk en sommige spelers doen soms helemaal niets meer waardoor je dan 2 tegen 3 speelt. Verlies gegarandeerd :(
Ik speel dat ook het liefst solo-showdown, omdat je dan niet afhankelijk bent van je medespelers. Maar ja, sommige opdrachten die je moet doen zijn de teamopdrachten en gemiddeld win ik daar 1 op de 7 van......

Edit:
Die teamers in solo-showdown zijn ook vervelend, maar wel te overzien. Maar in gem-grab vind ik het ergste als je teamgenoot met 9 gems in z'n eentje naar de tegenstander loopt. Onmogelijk meer om dekking te geven aan je teamgenoot die vervolgens wordt afgeschoten.....

[ Voor 10% gewijzigd door Onbekend op 12-06-2021 12:28 ]

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:35
Onbekend schreef op zaterdag 12 juni 2021 @ 11:24:

Edit:
Die teamers in solo-showdown zijn ook vervelend, maar wel te overzien. Maar in gem-grab vind ik het ergste als je teamgenoot met 9 gems in z'n eentje naar de tegenstander loopt. Onmogelijk meer om dekking te geven aan je teamgenoot die vervolgens wordt afgeschoten.....
Klinkt bekend ja, soms vraag je je af hoe het kan dat ze zoveel punten hebben als ze zo slecht zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stuff2002
Iedereen de aankomende update al gezien?

Nieuwe gamemodes:
-Basketball
-Volleybal
-Iets met zo lang mogelijk trofee in je team houden
-Present Plunder komt terug (alleen met trofee ipv cadeau)

Twee nieuwe brawlers:
-Buzz
-Griff

En twee wijzigingen die komen, die denk ik veel impact gaan hebben:
-Tanks (El Primo, Bull, Jacky en Frank) laden hun super voortaan ook op door damage te ontvangen, niet alleen door uit te delen
-Wanneer je respawned, gaat dit voortaan met een lege ammo-balk zijn. Even verdedigen in brawlball als je respawned zit er dus niet meer in (voor veel brawlers tenminste, vooral die een trage reload-tijd hebben).

Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen.

Zie hier: YouTube: Brawl Stars: Brawl Talk - Jurassic Splash!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
Ik heb al zo lang geen nieuwe Brawler meer ontvangen, wordt weer eens tijd.

Mbt respawn blijft je super wel geladen of wordt die ook gereset? En lege ammobalk is wel heftig, vooral voor de trage reloaders...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:35

snmght

imho dan he

Stuff2002 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 10:01:
Iedereen de aankomende update al gezien?

Nieuwe gamemodes:
-Basketball
-Volleybal
-Iets met zo lang mogelijk trofee in je team houden
-Present Plunder komt terug (alleen met trofee ipv cadeau)

Twee nieuwe brawlers:
-Buzz
-Griff

En twee wijzigingen die komen, die denk ik veel impact gaan hebben:
-Tanks (El Primo, Bull, Jacky en Frank) laden hun super voortaan ook op door damage te ontvangen, niet alleen door uit te delen
-Wanneer je respawned, gaat dit voortaan met een lege ammo-balk zijn. Even verdedigen in brawlball als je respawned zit er dus niet meer in (voor veel brawlers tenminste, vooral die een trage reload-tijd hebben).

Ben benieuwd hoe dit gaat bevallen.

Zie hier: YouTube: Brawl Stars: Brawl Talk - Jurassic Splash!
Nu is El Primo eindelijk viable imho. Wat een verbetering voor hem!

Zal Jacky binnenkort eens proberen maar ik ben niet zo wild van haar en denk niet dat het hiermee anders wordt. Vind haar super namelijk niet zo super. ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ik speel ook nog elke dag, veel samen met mijn zoon. (die vet goed is!)
Ik moet echt lachen om al die uitspraken die de brawler doen. Safety last..... lol.

En als Dynamike zijn spinnende aanval doet lig ik altijd dubbel.

Favoriete brawlers: Colt, Tick en Pam.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stuff2002
snmght schreef op donderdag 17 juni 2021 @ 12:11:
[...]

Nu is El Primo eindelijk viable imho. Wat een verbetering voor hem!

Zal Jacky binnenkort eens proberen maar ik ben niet zo wild van haar en denk niet dat het hiermee anders wordt. Vind haar super namelijk niet zo super. ;)
De wijzigingen zijn al deels teruggedraaid. Ik denk dat de 4 tanks te sterk zijn geworden, vandaar een spoed balance change:

Nu respawn je standaard met 1 ammo i.p.v. geen.

En tanks chargen hun super bij incasseren van damage nog "maar" 20% i.p.v. 30%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ze hebben nu dus een nieuw soort voetbalspel gemaakt met een grote bal. Ik heb het 4x gespeeld en allemaal verloren. Maar ik heb nog steeds geen idee hoe je nu die bal kan terugschoppen en hoe je die bal in het doel krijgt. Ik mag het spel nu niet meer spelen, en je kan het nergens oefenen. Is iemand er al achter hoe dat werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:09
Onbekend schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 18:19:
Ze hebben nu dus een nieuw soort voetbalspel gemaakt met een grote bal. Ik heb het 4x gespeeld en allemaal verloren. Maar ik heb nog steeds geen idee hoe je nu die bal kan terugschoppen en hoe je die bal in het doel krijgt. Ik mag het spel nu niet meer spelen, en je kan het nergens oefenen. Is iemand er al achter hoe dat werkt?
bedoel je volleybrawl?

in dat geval: je loopt tegen de bal aan, dan gaat ie naar de kant van de tegenstander vliegen. Waar de bal neerkomt zie je een markering. Als daar een knokker van het betreffende team staat, wordt ie teruggespeeld naar de kant van de ander. Als er geen knokker staat komt de bal op de grond en is er een punt gescoord. Het is dus zaak om ervoor te zorgen dat de tegenstander geen knokkers heeft op de juiste plek (bij mij werkt Colette met de sterrenkracht met dat wegduwen lekker).

Als je er daar 3 van gedaan hebt, komt basketbrawl.

Overigens wordt dit in het spel zelf wel redelijk duidelijk uitgelegd m.i.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ik weet niet of het volleybal was, het was het eerste spel in de reeks.
Maar bij mij ging die bal steeds door mij heen, en wat ik ook probeerde, die bal ging niet terug naar de andere kant.

Ik heb wel tekst zien staan, maar kon het niet snel genoeg lezen omdat de tekst steeds veranderde. Dat die brawlers door die tekst heen liepen hielp ook niet echt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:33
Inderdaad ervoor zorgen dat er iemand op het kruis staat waar de bal gaat landen, verder kan je hem nergens raken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoardCrusher
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:09
Onbekend schreef op dinsdag 22 juni 2021 @ 19:37:
Maar bij mij ging die bal steeds door mij heen, en wat ik ook probeerde, die bal ging niet terug naar de andere kant.
Omdat de bal door de lucht ging en je er dus onderdoor liep :)

Zie ook hier: https://www.youtube.com/watch?v=RuCvumphA4Q

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ah, bedankt. :) Nu ik dat filmpje zie en af-en-toe op pauze kan zetten en terug kan spoelen zie ik wat er echt gebeurt.
Ik ging er vanuit dat ik de bal kon wegschieten, maar je loopt er inderdaad onderdoor. Nooit opgevallen tijdens het spelen.
En omdat ik het filmpje stilzet kan ik nu ook eindelijk de tekst lezen, want dat lukte me niet omdat de tekst zelf beweegt....

Voor de volgende keer zal ik eerst even op Youtube kijken als er weer een nieuw speltype is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Ik vond direct het vrij makkelijk, gewoon op het kruis op de grond gaan staan en zorgen dat de tegenstander niet op hun kruis kan staan. Ook 3x achter elkaar gewonnen. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Het volleybalspel was overigens 2 weken terug een week lang speelbaar, dus ik heb flink kunnen oefenen. :)

Nu met het coin-event kunnen er weer een paar Brawlers weer in kracht omhoog, dus dat schiet lekker op.
Mijn voortgang:
Ik heb nu 46 Brawlers en mis alleen nog Amber, Crow en Leon.
Hiervan heb ik er 7 op level 3, 15 op level 7, 6 op level 9 en 18 op level 10.
Totaal heb ik 43 van de 81 gadgets en 29 van de 96 star powers.

Ik heb nog 64385 muntjes nodig om alle Brawlers op minimaal level 9 te krijgen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
50/50 Brawlers
37 x rank 10
13 x rank 9

27,5k trofeeën
7k starpoints
9k coins
12 gems

Nog beetje gadgets en star powers verzamelen...

• Stuff2002
Card Nox schreef op maandag 20 september 2021 @ 16:26:
50/50 Brawlers
37 x rank 10
13 x rank 9

27,5k trofeeën
7k starpoints
9k coins
12 gems

Nog beetje gadgets en star powers verzamelen...
Lekker hoor! Ik zit op 49/50 Brawlers, moet alleen Crow nog.
48 x powerlevel 10
1x powerlevel 9

28,8k trofeeën
18k starpoints
8k coins

Verder heb ik alle gadgets, en moet ik nog maar 17 star powers.

• Card Nox
@Stuff2002, pohh helemaal lekker... dan ben je er bijna. Ik weet niet hoeveel starpowers (minimaal 30) en gadgets ik nog moet, maar wel verschillende in ieder geval. Ik koop ze nu na en na wanneer ze in de shop zijn en ik de Brawler enigzins OK vind.

• snmght

snmght

imho dan he

Ik heb nu al een tijdje alles, moet zeggen dat het bijhouden makkelijk is. Zodra er een nieuwe knokker komt krijg je alleen voor hem starpoints uit kisten en uit de shop en idem voor de gadgets en starpower. Zo lang er geen nieuwe knokker is scoor je alleen maar (meer) goud waardoor ik nieuwe gadgets probleemloos koop.

Ben dus maar voorzichtig overstag gegaan en mijn eerste zilveren knokker gekocht, Nita. Vind het vet dat die beer dan ook zilver is. Nu weer 15k goud maar ik wacht op zilveren Mike in de shop.

[ Voor 6% gewijzigd door snmght op 23-09-2021 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ik zit nu op 47 knokkers, en mis nog ASH, Crow, Leon en Meg.
Daarvan heb ik er 22 op kracht 10 zitten, 10 op kracht 9 en de rest (15) op kracht 7. Alle krachtpunten heb ik al, dus het is steeds wachten op muntjes. Gemiddeld verzamel ik 1000 muntjes per week, en voor een upgrade van kracht 7 naar kracht 9 heb ik 2050 muntjes nodig, en dat gaat dus erg traag.

Ik merk ook dat ik gemiddeld 1 starpower of gadget per week ontvang, dus dat gaat gestaag vooruit. Totaal heb ik nog 35 gadgets en 64 starpowers nodig en met deze snelheid ben ik nog 2 jaar bezig. :(

Hoe vinden jullie eigenlijk het nieuwe Solo Showdown spel waarmee geprobeerd wordt om teaming te voorkomen? Persoonlijk denk ik niet dat dat gelukt is. Maar dat extra Solo Showdown spel mag er wat mij betreft wel in blijven zodat ik tussen twee maps kan kiezen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Binnenkort nieuwe update met onder andere Gears, knokkers voortaan tot krachtlevel 11 te upgraden.
Ook start Club-league. Aangezien ik nog niet in een club zit, wordt dit toch wel eens tijd. Iemand nog een plekje vrij in een (actieve) club toevallig? Zit rond de 30k trofeeën.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Heb ze allemaal op Meg en Lola na. Heb de rest nu wel op lvl10 maar nog niet alle gadgets en star powers..al lang geen nieuwe Brawler meegekregen. Zie ook dat de probability niet stijgt met elke doos die je opent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
@Stuff2002 We hebben een Tweakers Club, maar erg actief zijn we helaas niet (zeg maar, gewoon zo dood als een pier eigenlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Card Nox schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:50:
Heb ze allemaal op Meg en Lola na. Heb de rest nu wel op lvl10 maar nog niet alle gadgets en star powers..al lang geen nieuwe Brawler meegekregen. Zie ook dat de probability niet stijgt met elke doos die je opent...
Waar kan je de probability-waarde vinden? Toevallig had ik tijdens het vorige seizoen Amber en Crow gekregen uit boxes, twee moeilijker verkrijgbare brawlers, en nu mis ik nog ASH, Leon, Lola en Meg. Ik heb de brawlpass gekocht, dus straks is Lola ook binnen. :)

Met de game update van vandaag ziet het er naar uit dat er nu een echte level 10 is waarvoor je dus powerpoints nodig hebt en munten om te upgraden. Met een starpower blijf je dus gewoon op level 9 (in de praktijk geen verschil) en pas bij level 10 kunnen de gears worden gekocht.
Ik ben benieuwd hoeveel die kosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Als je in de shop gaat en de boxes koopt kunt je op de info klikken en daar kun je dat zien. Kan het nu niet checken vanwege de maintenance break.

Ga denk ik ook weer de Brawlpas kopen, ik koop het om het seizoen ongeveer want ik geef nergens anders die coins aan uit dus dan komt Lola, mis dan enkel nog Meg.

Zal dat level 10 eens bekijken zodra de game weer up and running is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:42
Sinds gisteren weer begonnen na een hele lang break. Toch wel weer erg leuk moet ik zeggen. Heb nog niks in de buurt van level 10. Hoogste levels in mn bezit is 6..

Jullie nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Stuff2002 schreef op maandag 15 november 2021 @ 15:12:
Binnenkort nieuwe update met onder andere Gears, knokkers voortaan tot krachtlevel 11 te upgraden.
Ook start Club-league. Aangezien ik nog niet in een club zit, wordt dit toch wel eens tijd. Iemand nog een plekje vrij in een (actieve) club toevallig? Zit rond de 30k trofeeën.
Oh nice, heb ik eindelijk weer iets te doen! Heb weliswaar Lola en Meg niet maar verder iedereen maxed out dus op level 10 en alle gadgets / starpowers.

Afgelopen weekend even een zoontje van vrienden laten spelen. Geeft die doodleuk 10k gold uit aan een zilveren Max skin, wat ik persoonlijk een waardeloze knokker vind. :(

Naar de Club League ook wel benieuwd. Tot dusverre waren clubs vrij nutteloos actually.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Tricto schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:54:
Sinds gisteren weer begonnen na een hele lang break. Toch wel weer erg leuk moet ik zeggen. Heb nog niks in de buurt van level 10. Hoogste levels in mn bezit is 6..

Jullie nog tips?
Wellicht evident; maar speel vooral knokkers die van pas komen op de actuele maps. Je hebt short en long range knokkers en dan nog de knokkers met de optie om over muren heen te gooien (Mike, Barly, Mr P). Die laatste pak je natuurlijk op maps met veel muurtjes. Maps met grote afstanden kun je de tanks vergeten maar die zijn weer handig als er veel bosjes staan.

Ik wissel van knokker als ik 3 potjes op rij verlies. Verder heb ik de meeste rang 20 gehaald, daarna wordt het serieus lastig. Hoogste die ik heb is rang 26, enkele 25 en sommige nog niet eens 20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Mis nog de support knokkers zoals Poco, Gene en Pam in mijn opsomming. Daarmee ben je wat sterker afhankelijk van je team al heb je dat in de meeste modes wel. Ik speel overigens ondanks dat ik geen vaste teams heb (altijd random game spelen) het liefste 3 vs 3. Je kunt dan makkelijker een AFK of slechte speler opvangen dan wanneer je Duo Showdown speelt.

Solo Showdown deed ik al weinig maar de hoeveelheid teamers anno nu is echt afgrijselijk. Is eigenlijk niet meer gewoon te spelen, je moet al mee teamen en ze dan backstabben maar is geen lol meer aan imho.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stuff2002
Onbekend schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:55:
[...]

Waar kan je de probability-waarde vinden? Toevallig had ik tijdens het vorige seizoen Amber en Crow gekregen uit boxes, twee moeilijker verkrijgbare brawlers, en nu mis ik nog ASH, Leon, Lola en Meg. Ik heb de brawlpass gekocht, dus straks is Lola ook binnen. :)

Met de game update van vandaag ziet het er naar uit dat er nu een echte level 10 is waarvoor je dus powerpoints nodig hebt en munten om te upgraden. Met een starpower blijf je dus gewoon op level 9 (in de praktijk geen verschil) en pas bij level 10 kunnen de gears worden gekocht.
Ik ben benieuwd hoeveel die kosten. :)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ZmS4j2d/d6194579-3d51-4154-bb7a-b7fddbf61999.jpg

Ik heb m'n eerste gear al binnen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
@Stuff2002, Damn, had ik dat geweten had ik alle dozen van dit seizoen nog niet geopend, krijg nu enkel goud...

@snmght, ligt het kindje nog aan de beademing of kan hij/zij alweer zelfstandig ademen? Geintje natuurlijk maar inderdaad wel balen. Gelukkig bouw je goud mega snel op als je alles al hebt, al helemaal met die verdubbelers etc.

ps. Wat doe je met powerpoints die je hebt? Ik heb er nog zo'n 1500 oid van vorig seizoen open staan en wacht dus op een Brawler zodat ik die meteen vol kan maxen, anders krijg ik er enkel goud voor. Of zijn er nog andere slimmere manieren op deze te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Dat is snel. :)
Maar die dingen kosten 200 muntjes per stuk, en per item zijn er 2, dus 1000 muntjes gear tokens per brawler?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Card Nox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:32:
@Stuff2002, Damn, had ik dat geweten had ik alle dozen van dit seizoen nog niet geopend, krijg nu enkel goud de hele keer...

@snmght, ligt het kindje nog aan de beademing of kan hij/zij alweer zelfstandig ademen? Geintje natuurlijk maar inderdaad wel balen. Gelukkig bouw je goud mega snel op als je alles al hebt, al helemaal met die verdubbelers etc.

ps. Wat doe je met powerpoints die je hebt? Ik heb er nog zo'n 1500 oid van vorig seizoen open staan en wacht dus op een Brawler zodat ik die meteen vol kan maxen, anders krijg ik er enkel goud voor. Of zijn er nog andere slimmere manieren op deze te gebruiken?
Zo snel mogelijk je powerpoints gebruiken om minimaal 1 brawler naar kracht 10 te krijgen! Vanaf dat moment krijg je ook scrap (die nieuwe munten) en gear tokens (die je nodig hebt om gears te maken) uit dozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@Stuff2002, ik heb ze al allemaal op level 10 ;) fout gelezen, ja nu kan ik idd naar level 10 updaten.... mooi dat ik de powerpoints heb gespaard.

ps. free megabox en zag 5 rechtsonder staan dus ik dacht wtf :D maar je kunt ze dus voortaan upgraden tot level 10 met 890 powerpoints....dan kunnen we weer even vooruit....van 550 naar 890 is wel een grote sprong zeg...

52 Brawlers x 890 powerpoint = 46.280 powerpoints...

[ Voor 13% gewijzigd door Card Nox op 17-11-2021 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Onbekend schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:32:
[...]

Dat is snel. :)
Maar die dingen kosten 200 muntjes per stuk, en per item zijn er 2, dus 1000 muntjes per brawler?
Per brawler heb je 5 gears:

level 1 (kost 1 gear token + 80 scrap)
level 2 (kost 2 gear tokens + 200 scrap)
level 3 (kost 4 gear tokens + 400 scrap)

1 Gear maxen kost dus: 7 gear tokens en 680 scrap.
5 Gears per brawler: 35 gear tokens en 3400 scrap.

Doe je dat x52 brawlers, heb je dus 1820 gear tokens nodig, en 176800 scrap om voor al je brawlers al je gears te maximialiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Card Nox schreef op woensdag 17 november 2021 @ 15:36:
@Stuff2002, ik heb ze al allemaal op level 10 ;) fout gelezen, ja nu kan ik idd naar level 10 updaten.... mooi dat ik de powerpoints heb gespaard.

ps. free megabox en zag 5 rechtsonder staan dus ik dacht wtf :D maar je kunt ze dus voortaan upgraden tot level 10 met 890 powerpoints....dan kunnen we weer even vooruit....van 550 naar 890 is wel een grote sprong zeg...

52 Brawlers x 890 powerpoint = 46.280 powerpoints...
Uh nee? Met de update van vandaag zijn al je brawlers teruggezet naar kracht 9 :)

En dan kun je ze daarna ook nog upgraden naar 11 (kost je nog eens 1440 powerpoints en 2800 goud per brawler).

[ Voor 8% gewijzigd door Stuff2002 op 17-11-2021 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Zie dat de gear voor alle Brawlers gelijk is... pohh dat is wel een hele grote update zeg...

ps. heb ze zelf allemaal op rank 20 of hoger, de hoogste is rank 24

EDIT, zie net idd level 11...buzar...

En de teamers in solo mode.... Tja...

YouTube: Brawl stars fckng teamers

[ Voor 60% gewijzigd door Card Nox op 18-11-2021 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Het blijft rustig hier. :)

Ik heb inmiddels Bo op level 11 en 8-Bit op level 10. Vier stuks zitten op level 7 en de rest op level 9. (En ik mis nog steeds 4 brawlers.)
Maar wat is jullie ervaring met de gear tokens? Ik vind zelf de voordelen nog flink tegenvallen, vooral als je teamgenoten brawlers van lagere levels gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Onbekend schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 12:52:
Het blijft rustig hier. :)

Ik heb inmiddels Bo op level 11 en 8-Bit op level 10. Vier stuks zitten op level 7 en de rest op level 9. (En ik mis nog steeds 4 brawlers.)
Maar wat is jullie ervaring met de gear tokens? Ik vind zelf de voordelen nog flink tegenvallen, vooral als je teamgenoten brawlers van lagere levels gebruiken.
Ik heb nu alle brawlers.
Inmiddels Spike en Edgar level 11.
11 brawlers op level 10.
De rest allemaal level 9 incl. alle gadgets en star powers.

Moet zeggen dat ik de gears wel een prima toevoeging vind. Ik vrees alleen dat het een eeuwigheid gaat duren voordat ik alles op level 11 heb, incl. alle gears voor iedere brawler.

Zijn er hier ook mensen die actief het nieuwe ClubLeague spelen? Ik doe dat wel, prima manier om je progressie te boosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

@Onbekend ik heb nu Colt met maximale gear waarmee je sneller loopt in de bosjes. Dat met zijn sneller lopen sterrenkracht en zijn zilveren kogel (muurpenetratie) maakt hem wel een erg functionele knokker, zeer leuk om mee te spelen.

De grind om alle knokkers level 11 + 2 max level gears te hebben lijkt me een kwestie van jaren though..

Bedacht me nog dat Bull wel een leuke combinatie kan hebben want hij heeft al een buff bij low health obv sterrenkracht. Neem je dan die extra damage buff bij low health dan gaat dat mooi samen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Stuff2002 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 11:34:
Zijn er hier ook mensen die actief het nieuwe ClubLeague spelen? Ik doe dat wel, prima manier om je progressie te boosten!
Ja, die speel ik ook. En elke dag koop ik in ieder geval die shop die 100 powerpoints.
Mijn muntjes blijven helaas achter om de brawlers daadwerkelijk op te waarderen, maar het coin event helpt daarmee flink :)

Ik verwacht niet ooit alle brawlers op level 11 te krijgen. Per brawler kost het totaal 7765 muntjes om op te waarderen van level 1 t/m level 11, met nu 54 brawlers zou het totaal 419310 muntjes gaan kosten.
Na bijna 2 jaar de game gespeeld te hebben moet ik nu nog 1x2800 + 45x4675 + 4x6725 = 240075 muntjes verzamelen om alle 50 brawlers die ik nu heb op level 11 te krijgen. (En natuurlijk komen er meer brawlers bij, dus ik heb nog een paar jaar te gaan in deze game....)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stuff2002
Onbekend schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 22:09:
[...]

Ja, die speel ik ook. En elke dag koop ik in ieder geval die shop die 100 powerpoints.
Mijn muntjes blijven helaas achter om de brawlers daadwerkelijk op te waarderen, maar het coin event helpt daarmee flink :)

Ik verwacht niet ooit alle brawlers op level 11 te krijgen. Per brawler kost het totaal 7765 muntjes om op te waarderen van level 1 t/m level 11, met nu 54 brawlers zou het totaal 419310 muntjes gaan kosten.
Na bijna 2 jaar de game gespeeld te hebben moet ik nu nog 1x2800 + 45x4675 + 4x6725 = 240075 muntjes verzamelen om alle 50 brawlers die ik nu heb op level 11 te krijgen. (En natuurlijk komen er meer brawlers bij, dus ik heb nog een paar jaar te gaan in deze game....)
Ik koop zo nu en dan eens een aanbieding, dan gaat het wat sneller. Om alles op level 11 te krijgen, heb ik momenteel nog 215925 goud nodig. Waarvan ik ongeveer 35k aan goud nog heb staan. Op dit moment is bij mij het tekort aan krachtpunten wat me tegenhoudt. Inderdaad iedere dag 100 punten in de Clubshop, dan versnelt het proces wel. Maar ik denk ook nog wel een klein jaartje zoet te zijn voor ik alles op level 11 heb.

Krachtpunten op de brawlpass bewaar ik overigens altijd, die zet ik allemaal op een nieuwe brawler, zodat ik die ook gelijk op level 9 minimaal heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@Stuff2002, punten sparen heb ik ook altijd gedaan. Maar 2 weken terug Fang gekregen die zit nu op 8 en alle punten daaraan opgemaakt. Gisteren Meg gekregen, heb ze nu allemaal.

Ik ken die Clubshop niet dus moet ik eens bekijken.
Ik heb nog 12k aan die paarse coins en 33k aan goud.
Pas 1 op Level 11.. de rest gaat allemaal langzaam omhoog.

EDIT: Sow jammer dat ik dat van die club point laatst pas ontdekte. Die 100 PowerPoints zijn mega!!

[ Voor 12% gewijzigd door Card Nox op 17-02-2022 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Ik kon voorheen nieuwe knokkers zeer snel levellen omdat je eenmaal compleet alleen nog krachtpunten voor die knokker krijgt. Nu schiet dat niet zo op. Ik ben wel sinds vanmorgen weer (qua knokkers) compleet, Grom er nu ook bij. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Nu je in de Brawl boxes ook veel Scrap-punten krijgt, gaat het levelen van die Brawlers een stuk trager omdat je daardoor minder Coins binnen krijgt. Helaas kan je die Scrap-punten nauwelijks gebruiken vanwege een gebrek aan Gear Tokens en Brawlers die nog niet op level 10 zitten.

Die 100 PowerPoints per dag van de clubshop maakt wel het e.e.a. goed aan compensatie van de lagere opbrengst van de Brawl boxes. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
@snmght, yep same here. Heb er nu 2 op lvl 10 de rest op 9. Het gaat idd langzamer vooral omdat je bizar veel PowerPoints nodig hebt met die 2 extra levels...

Ben benieuwd wat het volgende level gaat zijn want ze kunnen deze trend niet altijd door blijven zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Is het nieuw dat je van die club points nu meermaals per dag voor 60 tokens (oid) 100 powerpoints kunt kopen? Kon voorheen niet meende ik. Wordt dan wel eenvoudiger gemaakt om een brawler te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ik wacht al vele weken op een coin event of double token event, maar tot nu toe niets.

Weet iemand of ze hiermee gestopt zijn, of waar je kunt vinden wanneer deze weer beginnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Onbekend schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 22:09:
Ik wacht al vele weken op een coin event of double token event, maar tot nu toe niets.

Weet iemand of ze hiermee gestopt zijn, of waar je kunt vinden wanneer deze weer beginnen?
Dat is inderdaad al weer even geleden. Coin shower event is meer dan welkom, ik heb nog flink wat goud nodig om alles te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@Onbekend, hoezo wacht je daarop? Doe je de challenges niet en speel je ze pas dan wanneer zoiets er is? Eigenlijk wel slim, zelf nooit over nagedacht... Je zou ze allemaal kunnen spelen en dan 1 win of x punten voor de challenge klaar is stoppen.

Heb ze inderdaad al een tijd niet meer gezien.. Ik zit zelf op 33kngoud maar wacht tot Brawlers lvl 10 of 11 bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Card Nox schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 12:06:
@Onbekend, hoezo wacht je daarop? Doe je de challenges niet en speel je ze pas dan wanneer zoiets er is? Eigenlijk wel slim, zelf nooit over nagedacht... Je zou ze allemaal kunnen spelen en dan 1 win of x punten voor de challenge klaar is stoppen.

Heb ze inderdaad al een tijd niet meer gezien.. Ik zit zelf op 33kngoud maar wacht tot Brawlers lvl 10 of 11 bereiken.
Je bedoelt de daily en seasonal quests, ipv challenges neem ik aan? Die quests kun je gewoon afmaken. Daar heeft een double token event geen invloed op. Alleen je dagelijkse 200 tokens worden verdubbeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Ahh, Nja dan zijn het maar 200 tokens, dat zet weinig zoden aan dijk toch? Is nog geen halve big box.

Ps bedoelde idd quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ik spaar die Brawlboxes op, en open ze op het moment dat er coin event is. Vaak komt daar wel een token-doubler uit waarmee je de hoeveelheid munten verdubbel.
Vaak begint deze op vrijdag en eindigt op maandag, dus zorg ik ervoor dat ik vrijdagmiddag (na werktijd) 200 tokens heb om te spelen, en speel t/m maandagochtend de tokens weg. Dat is dus totaal 700 tokens en met een coin event betekend dat 700 munten. Als ik ook nog eens 700 tokensdoublers heb, dan ontvang ik dat weekend 1400 munten. :)

Een lagere voorkeur is het token-doubler event hiervoor te gebruiken. Je krijgt dus meer Brawlboxes, maar daarin zit niet diezelfde grote hoeveelheid aan munten in. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Dag allemaal, ik ben 3 weken geleden begonnen met spelen en zou graag in de tweakers clan komen. Ik heb 5 jaar Clash Royale gespeeld en al die tijd in de tweakers clan gezeten. Als er ook spelers daarin hebben gezeten kennen ze me als Jorobin. In Brawl Stars heet ik Jorolian. Ik speel casual en heb 2 zoontjes die ook spelen :)

Ik doe een verzoek ingame, hopelijk zie ik jullie snel!

Deliriant isti Romani.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
@Saryon Welkom, verzoek is geaccepteerd! Ik waarschuw je alvast, we zijn een nogal inactieve club, dus verwacht niet teveel ;)

Maar goed, met de kids erbij wordt het misschien nog wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Heb nog 27 boxes van vorig seizoen en iets van 35 boxes dit seizoen. Morgen maar eens open maken want zag dat ik 0.25% kans heb op een chromatic oid Brawler.

Wilde vanavond even Emz (maxed out: rank 11, super, gadget en 2 gears maxed) pushen naar rank 25 in solo maar match na match enkel teamers... Kwam gewoonweg niet verder meer, het was altijd wel wat maar boven de 700 werd het wel heel extreem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Card Nox schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 00:14:
Heb nog 27 boxes van vorig seizoen en iets van 35 boxes dit seizoen. Morgen maar eens open maken want zag dat ik 0.25% kans heb op een chromatic oid Brawler.

Wilde vanavond even Emz (maxed out: rank 11, super, gadget en 2 gears maxed) pushen naar rank 25 in solo maar match na match enkel teamers... Kwam gewoonweg niet verder meer, het was altijd wel wat maar boven de 700 werd het wel heel extreem.
Als je slim bent, wacht je nog even met dozen openen. Ik spaar ze nu ook op, heb er momenteel nog 70 staan om open te maken. Binnen korte tijd (verwachting begin juni ergens), komt namelijk knokker Bonnie uit. Epische knokker. Dus daar bewaar ik al mijn dozen voor om die dan gelijk te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@Stuff2002, thanks voor de tip. Heb Janet ook nog niet... Wanneer komt Bonnie?

[ Voor 3% gewijzigd door Card Nox op 17-05-2022 15:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stuff2002
Card Nox schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 15:27:
@Stuff2002, thanks voor de tip. Heb Janet ook nog niet... Wanneer komt Bonnie?
99% zeker dat Bonnie op woensdag 1 juni uitkomt, gisteren bekend gemaakt. Zit nu op ca. 100 dozen, dus grote kans dat ik haar dan gelijk unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Stuff2002 schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:31:
[...]

99% zeker dat Bonnie op woensdag 1 juni uitkomt, gisteren bekend gemaakt. Zit nu op ca. 100 dozen, dus grote kans dat ik haar dan gelijk unlock.
Ahh najs, ik zit nu op 90 dozen, 27 van vorige seizoen en alle van dit seizoen. Heb intussen maar weer 180 gems oid gekocht en Jant dus direct unlocked en naar lvl 9 geleveld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Card Nox schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:31:
[...]

Ahh najs, ik zit nu op 90 dozen, 27 van vorige seizoen en alle van dit seizoen. Heb intussen maar weer 180 gems oid gekocht en Jant dus direct unlocked en naar lvl 9 geleveld.
Supercell heeft datum toch gewijzigd waarop Bonnie uitkomt, is nu verplaatst naar 6 juni. Kun je nog wat extra dozen sparen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Stuff2002 schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 14:59:
[...]

Supercell heeft datum toch gewijzigd waarop Bonnie uitkomt, is nu verplaatst naar 6 juni. Kun je nog wat extra dozen sparen ;)
Neeeeeeee 😭

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knielen
Bwaah, eerste box die ik open zat ze gelijk in, dikke mazzel zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Card Nox schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 00:14:
Waar zie je hoeveel kans je op een bepaalde brawler hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
Onbekend schreef op maandag 6 juni 2022 @ 16:59:
[...]

Waar zie je hoeveel kans je op een bepaalde brawler hebt?
Shop > Boxes > Linksboven op de "i" klikken.

Ik heb nu 0.57% kans op een epic. Ik ga de 117 dozen morgen pas open maken aangezien mijn neefjes en nichtjes dat ook leuk vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Bedankt, ik heb ook 0,57% kan op die brawler. :)
Als we vrijdag weer een coin event hebben, open ik die boxes weer. Want met double tokens krijg je ook 2 keer zoveel muntjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Krijg je 2x zoveel coins uit een box ongeacht of je een multiplier hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
Gisteren besloten mijn dozen open te maken. Als je niets te doen hebt zo is dat gegaan.

YouTube: Brawl stars opening over 100 boxes and getting Bonnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Card Nox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:58:
Gisteren besloten mijn dozen open te maken. Als je niets te doen hebt zo is dat gegaan.

YouTube: Brawl stars opening over 100 boxes and getting Bonnie
Ff gekeken, mooi man! Altijd leuk in één keer heel veel gadgets/sterkrachten erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Wilde vanavond even Surge tot 600 pushen maar de Teamers werden me te erg...

YouTube: Brawl Stars Teamers...

Jammer dat daar niets aan wordt gedaan.. kost tijd om te controleren maare r zijn zoveel straffen te bedenken. Points aftrek, Brawler degraderen, brawlers afnemen, supers/gadget verwijderen en uiteindelijk een van voor 1 dag,week,maand,ever.

[ Voor 44% gewijzigd door Card Nox op 18-06-2022 00:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Card Nox
Soms zitten er ook leuke potjes tussen.

YouTube: Brawl stars ownage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-08 12:55
Leuk dat er een brawl stars topic is. Ik zit op de 13k trophies en ik merk nu steeds vaker dat dit spel geregeerd wordt door algoritmes.

Zoals bijvoorbeeld:
- De eerste paar potjes speel je tegen slechte bots. Daarna krijg je meer trophies op de knokker en speel je vaker tegen echte spelers.
- Wanneer je in een team speelt kom je in een moeilijkere poel terecht.
- Wanneer je onder de 500 trophies zit met een knokker krijg je na twee potjes die je verliest een rondje tegen makkelijke bots.
- Bots kun je herkennen aan dat ze een voorkeur hebben om in de struikjes te zitten. Soms op hele onlogische momenten. En ze spammen vaak de lach en de boos smileys.
- Wanneer je tokens op zijn en je langere tijd met dezelfde knokker dezelfde map speelt ga je steeds minder vooruit. Pushen met multiplayer games wordt vrijwel onmogelijk. Je wint 1 potje, je verliest er twee, waardoor je netto steeds blijft hangen. Recent had ik een potje waarbij alle drie de tegenstanders dezelfde route afleggen en alle drie 100 procent effectief schoten. Hoe dan?
- Je krijgt vaak opdrachten voor zwakke knokkers. Barley, Otis, Frank.

Al met al heb ik het idee dat het als volgt werkt. Ze proberen je dagelijks ongeveer een half uur het spel in te krijgen. Wanneer je tokens hebt heb je een hogere winkans. Daarmee creeeren ze een initieel succegevoel waardoor je de volgende dag weer terugkomt. Ze willen niet dat je niet te lang blijft spelen (geen reclames dus geen inkomsten, maar wel traffic). Wanneer je te lang blijft pushen krijg je steeds moeilijke tegenstanders (lees bots) waardoor je of het spel uitgaat of gepusht wordt om items te gaan kopen.

Zo jammer dit. Ik vind het wel echt een leuk spel. Alleen dat theater eromheen geeft me geen goed gevoel.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Ik ben gestopped inmiddels. Had er geen plezier meer van en het was meer een 'moet' dan een 'wil' aan het worden om te spelen.

Mis het eigenlijk ook niet. Toch 2,5j elke dag gespeeld.

Kan ik mijn account schenken en hoe werkt dit? Heb dit een tijd terug geprobeerd aan iemand maar lukte toen niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stuff2002
HawVer schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:33:
Leuk dat er een brawl stars topic is. Ik zit op de 13k trophies en ik merk nu steeds vaker dat dit spel geregeerd wordt door algoritmes.

Zoals bijvoorbeeld:
- De eerste paar potjes speel je tegen slechte bots. Daarna krijg je meer trophies op de knokker en speel je vaker tegen echte spelers.
- Wanneer je onder de 500 trophies zit met een knokker krijg je na twee potjes die je verliest een rondje tegen makkelijke bots.
- Bots kun je herkennen aan dat ze een voorkeur hebben om in de struikjes te zitten. Soms op hele onlogische momenten. En ze spammen vaak de lach en de boos smileys.
- Wanneer je tokens op zijn en je langere tijd met dezelfde knokker dezelfde map speelt ga je steeds minder vooruit. Pushen met multiplayer games wordt vrijwel onmogelijk. Je wint 1 potje, je verliest er twee, waardoor je netto steeds blijft hangen. Recent had ik een potje waarbij alle drie de tegenstanders dezelfde route afleggen en alle drie 100 procent effectief schoten. Hoe dan?

Al met al heb ik het idee dat het als volgt werkt. Ze proberen je dagelijks ongeveer een half uur het spel in te krijgen. Wanneer je tokens hebt heb je een hogere winkans. Daarmee creeeren ze een initieel succegevoel waardoor je de volgende dag weer terugkomt. Ze willen niet dat je niet te lang blijft spelen (geen reclames dus geen inkomsten, maar wel traffic). Wanneer je te lang blijft pushen krijg je steeds moeilijke tegenstanders (lees bots) waardoor je of het spel uitgaat of gepusht wordt om items te gaan kopen.

Zo jammer dit. Ik vind het wel echt een leuk spel. Alleen dat theater eromheen geeft me geen goed gevoel.
Niet met bovenstaande eens, ik heb nu 37k trophies. Maar het lijkt me logisch dat je moeilijkere tegenstanders krijgt als je langer blijft pushen met een bepaalde knokker (je komt zelf immers ook hoger, dus je tegenstanders zullen ook hoger zitten, en dus kwalitatief beter zijn dan op een lager trophie-level). En ik ben nog nooit bots tegengekomen boven de 500 trophies.

Daarnaast, als je netto blijft hangen op een niveau (je wint een potje, verliest er twee, zoals jij zegt), dan denk ik dat dat het niveau is waar je thuishoort. Niet iedereen is goed genoeg om zeg een rank 25/30/35 knokkker te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Stuff2002 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:37:
[...]

Niet met bovenstaande eens, ik heb nu 37k trophies. Maar het lijkt me logisch dat je moeilijkere tegenstanders krijgt als je langer blijft pushen met een bepaalde knokker (je komt zelf immers ook hoger, dus je tegenstanders zullen ook hoger zitten, en dus kwalitatief beter zijn dan op een lager trophie-level). En ik ben nog nooit bots tegengekomen boven de 500 trophies.

Daarnaast, als je netto blijft hangen op een niveau (je wint een potje, verliest er twee, zoals jij zegt), dan denk ik dat dat het niveau is waar je thuishoort. Niet iedereen is goed genoeg om zeg een rank 25/30/35 knokkker te halen.
Speel je met randoms of speel je vaak in teamverband?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Card Nox schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:34:
Ik ben gestopped inmiddels. Had er geen plezier meer van en het was meer een 'moet' dan een 'wil' aan het worden om te spelen.

Mis het eigenlijk ook niet. Toch 1,5j elke dag gespeeld.

Kan ik mijn account schenken en hoe werkt dit? Heb dit een tijd terug geprobeerd aan iemand maar lukte toen niet.
Ik zou zeggen dat dat moet kunnen als je hem aan een nieuwe supercell id hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
HawVer schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:21:
[...]

Speel je met randoms of speel je vaak in teamverband?
Pushen van trofeeën doe ik eigenlijk altijd met randoms. Speel wel in teamverband, maar dat is voor powerleague/clubleague en af en toe met m'n zoontje om hem wat te helpen met z'n quests.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Randoms in Team matches zijn soms wel echt erg vermoeiend. Je vraagt je af hoe ze aan een Brawler komen met zo'n rank :D

Iemand die ik blij kan maken met een account (iemand die fanatiek speelt het liefst :D)?
YouTube: Bye BrawlStars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
Stuff2002 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:37:
[...]

Ik het potje waarin ik 'geownd' werd ff nagezocht. Van de drie tegenstanders zit er geen enkele in een club. Hun trophy count klopt voor geen meter. Ze hebben te weinig ervaring in verhouding tot de level waar hun knokker was. Ook zaten ze in betreffende potje met een knokker die ze niet hebben. Dit zijn ze:
319 trophy Bo https://brawlstats.com/profile/YYRY8LQ92
315 trophy Carl https://brawlstats.com/profile/92GRCL89Y
314 trophy Nita https://brawlstats.com/profile/LU9080P8C

Weet je ik heb echt geen moeite om te toe te geven dat ik bij vlagen ook faal. Alleen een potje tegen bots die echt overpowered zijn vind ik twijfelachtig. Dan heb ik het gevoel dat ik voor de gek wordt gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

HawVer schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:33:

Zoals bijvoorbeeld:

Ik spel het ook nog steeds elke dag, en een aantal dingen zijn inderdaad zeer frustrerend.

Zelf speel ik bijna nooit met bekenden in een team en het zijn in principe altijd onbekenden. Soms is het wel duidelijk dat de tegenstanders wel in een team spelen en dat is tactisch ook wel goed te zien.
Wat mij opvalt is dat sommige mensen met een knokker veel trofeeën hebben gehaald (200 bijvoorbeeld) terwijl ze nog level 1 zijn. Op zich kan dat best, maar het is vervelend als die persoon in jouw team komt te zitten. Het zelfde geldt voor een speler die net een nieuwe knokker heeft gehad, en zoveel boxes en coins kan gebruiken dat deze al naar level 9 of beter is opgewaardeerd met 0 trofeeën. Als je tegenstander zoiets hebt, dan verlies je vrij snel.

Dit soort waardeloze teams heb ik regelmatig, en de winkans is zeer klein: :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HpIGrztk0Zwchh7l3Phjn_NY5Vw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U3kNFM0xB15jhJsFXpYgVdFy.jpg?f=fotoalbum_large

Veel vervelender is een medespeler die helemaal niets doet, of zelfs de tegenstander helpt. :( Het potje is weliswaar vlot afgelopen, maar het kost je wel weer punten. En als het aantal spellen gelimiteerd is, dan is dat verschrikkelijk.
De PowerLeague is wel 1 van de ergste spellen. Eerst moet je heel lang wachten voordat iedereen een knokker heeft geselecteerd, en vaak selecteren je medespelers erg zwakke knokkers waardoor je er voor 99% zeker van bent dat je het potje zal verliezen. En nog erger, je moet het 2x spelen. :(

• Card Nox
Onbekend schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:20:
[...]

Veel vervelender is een medespeler die helemaal niets doet, of zelfs de tegenstander helpt. :(

De PowerLeague is wel 1 van de ergste spellen.
Yup en yup. Was voorheen bij Brawlbal een drama, teamgenoten die enkel eigen doelpunten maken... Bohhh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stuff2002
Zo, nieuwe flinke update geweest inmiddels. Dozen zijn inmiddels uit het spel verdwenen. Wat vinden we allemaal van deze update?

Ik persoonlijk vind het een erg goede ontwikkeling. Het enige jammere is dat de ervaring van dat knipperende rode cijfer bij het openen van een doos weg is. Was toch altijd een leuk momentje.
Maar weten waar je aan toe bent is wat mij betreft een stuk fijner dan van geluk afhankelijk zijn.

Ook de nieuwe brawlers, Chester en Gray, vind ik erg goed gelukt. Originele brawlers met unieke skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
@Stuff2002, ik speel heel random af en toe nog een keer. Vind het opzich wel een goede onwikkeling dat je zelf je brawlers kunt updaten en zelfs upgrades kunt kopen, dacht eerst dat het een glitch was ofzo :D

Ik had volgens mij zelfs 3 nieuwe Brawlers, ene met metalen vuisten oid, de andere kan teleporteren (nog niet eerder gezien) en de andere is een soort spook. Weet zo snel niet meer de eerste of laatste speciale skill. Ik heb ook ineens bizar veel money (ahd 130k+ oid) dus kon veel brawlers updaten. Had ook veel powerpoints gekocht met die paarse coints of whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ik ben helaas niet zo tevreden met die update.

Doordat die brawlboxes nu uit het spel verdwenen zijn, worden nu bepaalde zaken lastiger bereikbaar en gaat de voortgang in het spel minder snel. Met die brawlboxes had je altijd x procent kans op een starpower of gadget. Nu moet je die verplicht kopen met coins terwijl het verdienen van coins lastig blijft. Oftewel, de snelheid in voortgang gaat er op achteruit.

Ik heb inmiddels alle brawlers, dus heb ik niets aan die nieuw geïntroduceerde Credits die ik krijg om nieuwe brawlers te unlocken. Nu worden ze weggegeven aan de "Level of Fame", terwijl ik liever coins of power points had gehad.

De Trophy road is overigens wel verbeterd. Je krijgt steeds vaker een beloning, en je ziet ook meteen wat het is.

De kans van 3% op 200x een token doubler is met die brawlboxes ook verdwenen uit het spel.
Ik spaarde namelijk alle Bonus Rewards van een seizoen op, en zodra er een coin shower event was, opende ik al die boxes waardoor ik dan extra token doublers kreeg. Hierdoor kreeg ik dan 2x zoveel coins tijdens dat event. :)
Een event die van vrijdag 10.00u t/m maandag 10.00u duurde levert normaal 780 coins. (Donderdag beperkt spelen zodat je vrijdagochtend de 200 tokens meteen kunt gebruiken.) Met een token doubler leverde zo'n weekend dus 780 coins extra. (+ nog de brawlers die ik hoger in ranking kreeg. Normaal krijgt je daar 10 tokens voor, en met een token doubler dus 20. En tijdens een coin shower event betekent dat dus 20 extra muntjes.)

Daarnaast is die nieuwe versie is helaas een stuk trager met opstarten. Het starten van de app zelf (dus het zwarte scherm tot het SuperCell logo wordt weergegeven) duur nu zo ongeveer 15 seconden, terwijl dat vlak daarvoor nog ongeveer 3 seconden was. Zodra het spel eenmaal is gestart, draait het weer als vanouds. Hopelijk fixen ze dit in de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
Dat opstarten duurt bij mij ook wel iets langer, maar geen 15 seconden. Voordeel is wel dat als het nu opgestart is, direct ook alles geladen is. Ik begon meestal met de gratis spullen in de shop, maar dat duurde dan nog even voor die beschikbaar kwamen, dat is nu direct.

Verder mis ik de lootboxes ook, gaf toch wat meer spanning dan wat ze er nu van gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Binnenkort weer een nieuwe update:
YouTube: Brawl Stars: Brawl Talk: 2 Brawlers, MASTERIES, Titles, and MORE!

Zo te horen krijgen we weer een nieuw item erbij om te verzamelen per brawler. Hopelijk wordt het spel niet te complex hierdoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Grote bump; zijn er nog mensen die BS spelen? Ik ben sinds een week weer redelijk hooked. Blijft een buitengewoon vermakelijk spelletje om tussendoor even wat potjes te doen 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ja, ik speel het nog steeds dagelijks.
Sinds de laatste upgrade krijgen we star-rewards waarbij je max 3 per dag een random item krijgt als je 9 potjes weet te winnen. Dat is zeker een vooruitgang in het spel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stuff2002
London schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:44:
Grote bump; zijn er nog mensen die BS spelen? Ik ben sinds een week weer redelijk hooked. Blijft een buitengewoon vermakelijk spelletje om tussendoor even wat potjes te doen 8)
Ja ik speel ook nog dagelijks! Vorige week m'n eerste mastery titel gehaald ook voor Carl. Komend weekend de nieuwe brawltalk als het goed is, ben wel benieuwd wat er in de update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Nopes, ik heb er compleet vanaf sinds 2 a 3 maanden of zo. Ga proberen ook niet opnieuw te beginnen.

Als iemand mijn account wil hebben dan hoor ik het wel. Heb het 3j elke dag gespeeld dus redelijk goede ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Afgelopen week hebben een flinke game update gehad. Mijn laadtijd (het zwart scherm t/m het eerste beeld met de tekst "Connecting server 20%") werd daarmee flink hoger van zo'n 25 seconden naar 110 seconden.
Vandaag weer een nieuwe game upgrade gehad, en nu is de laadtijd 2 seconden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snmght

snmght

imho dan he

Yes ik speel vanaf dag 1, best wat unlocks al is het nu niet meer bij te benen allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:01
Wordt er hier nog gespeeld? Mijn zoon van bijna 8 is hooked met z’n vriendjes en omdat ik graag wilde monitoren hoe hij zich online gedraagt heb ik zelf ook de app geïnstalleerd en gevraagd of ik zijn club mocht joinen.

Het is tot op heden een grappig spel, maar al heel snel een grind..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ik speel het nog dagelijks. Ik doe elke dag de opdrachten, 9x winnen voor de 3 star drops en zit in een club.

In het begin heb je nauwelijks Brawlers beschikbaar, maar die komen vanzelf wel. Het echte verdienmodel van de game zit in de skins en sommigen besteden daar aardig wat geld aan.
Het spel is wel zo gemaakt dat je elke dag even "moet" spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Card Nox
Ik speel het nog heeeeeeeeel af en toe een keer voor de lol. Dacht laatst eens even die Brawl Pass te 'kopen' met 169 gems, is het tegenwoordig pay only... Nja dan laat maar lekker zitten 🤔

Ken die nieuwe Brawlers ook allemaal niet, speel het eigenlijk sinds een jaar oid niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edofso
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 13:10
Is de club nog actief? Ik ben weer begonnen en sluit me graag aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
Nee, ik zit er nog wel in maar ik geloof met nog maar 3 'actieve' spelers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend

Onbekend

...

Ik speel nog steeds dagelijks, maar zit niet in de Tweakers club.

Zorg wel dat je in een club zit voordat de MegaTree-event op donderdag begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.A.T.R.I.C.K
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
https://www.reddit.com/r/BrawlRecruit/

[ Voor 96% gewijzigd door P.A.T.R.I.C.K op 01-01-2025 23:33 . Reden: verkeerde locatie forum leden uitnodigen ]

Pagina: 1 2 3 Laatste