Krijg je 2x zoveel coins uit een box ongeacht of je een multiplier hebt?
Gisteren besloten mijn dozen open te maken. Als je niets te doen hebt zo is dat gegaan.
YouTube: Brawl stars opening over 100 boxes and getting Bonnie
Ff gekeken, mooi man! Altijd leuk in één keer heel veel gadgets/sterkrachten erbij.Card Nox schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 13:58:
Gisteren besloten mijn dozen open te maken. Als je niets te doen hebt zo is dat gegaan.
Wilde vanavond even Surge tot 600 pushen maar de Teamers werden me te erg...
YouTube: Brawl Stars Teamers...
Jammer dat daar niets aan wordt gedaan.. kost tijd om te controleren maare r zijn zoveel straffen te bedenken. Points aftrek, Brawler degraderen, brawlers afnemen, supers/gadget verwijderen en uiteindelijk een van voor 1 dag,week,maand,ever.
YouTube: Brawl Stars Teamers...
Jammer dat daar niets aan wordt gedaan.. kost tijd om te controleren maare r zijn zoveel straffen te bedenken. Points aftrek, Brawler degraderen, brawlers afnemen, supers/gadget verwijderen en uiteindelijk een van voor 1 dag,week,maand,ever.
[ Voor 44% gewijzigd door Card Nox op 18-06-2022 00:38 ]
Leuk dat er een brawl stars topic is. Ik zit op de 13k trophies en ik merk nu steeds vaker dat dit spel geregeerd wordt door algoritmes.
Zoals bijvoorbeeld:
- De eerste paar potjes speel je tegen slechte bots. Daarna krijg je meer trophies op de knokker en speel je vaker tegen echte spelers.
- Wanneer je in een team speelt kom je in een moeilijkere poel terecht.
- Wanneer je onder de 500 trophies zit met een knokker krijg je na twee potjes die je verliest een rondje tegen makkelijke bots.
- Bots kun je herkennen aan dat ze een voorkeur hebben om in de struikjes te zitten. Soms op hele onlogische momenten. En ze spammen vaak de lach en de boos smileys.
- Wanneer je tokens op zijn en je langere tijd met dezelfde knokker dezelfde map speelt ga je steeds minder vooruit. Pushen met multiplayer games wordt vrijwel onmogelijk. Je wint 1 potje, je verliest er twee, waardoor je netto steeds blijft hangen. Recent had ik een potje waarbij alle drie de tegenstanders dezelfde route afleggen en alle drie 100 procent effectief schoten. Hoe dan?
- Je krijgt vaak opdrachten voor zwakke knokkers. Barley, Otis, Frank.
Al met al heb ik het idee dat het als volgt werkt. Ze proberen je dagelijks ongeveer een half uur het spel in te krijgen. Wanneer je tokens hebt heb je een hogere winkans. Daarmee creeeren ze een initieel succegevoel waardoor je de volgende dag weer terugkomt. Ze willen niet dat je niet te lang blijft spelen (geen reclames dus geen inkomsten, maar wel traffic). Wanneer je te lang blijft pushen krijg je steeds moeilijke tegenstanders (lees bots) waardoor je of het spel uitgaat of gepusht wordt om items te gaan kopen.
Zo jammer dit. Ik vind het wel echt een leuk spel. Alleen dat theater eromheen geeft me geen goed gevoel.
Zoals bijvoorbeeld:
- De eerste paar potjes speel je tegen slechte bots. Daarna krijg je meer trophies op de knokker en speel je vaker tegen echte spelers.
- Wanneer je onder de 500 trophies zit met een knokker krijg je na twee potjes die je verliest een rondje tegen makkelijke bots.
- Bots kun je herkennen aan dat ze een voorkeur hebben om in de struikjes te zitten. Soms op hele onlogische momenten. En ze spammen vaak de lach en de boos smileys.
- Wanneer je tokens op zijn en je langere tijd met dezelfde knokker dezelfde map speelt ga je steeds minder vooruit. Pushen met multiplayer games wordt vrijwel onmogelijk. Je wint 1 potje, je verliest er twee, waardoor je netto steeds blijft hangen. Recent had ik een potje waarbij alle drie de tegenstanders dezelfde route afleggen en alle drie 100 procent effectief schoten. Hoe dan?
Al met al heb ik het idee dat het als volgt werkt. Ze proberen je dagelijks ongeveer een half uur het spel in te krijgen. Wanneer je tokens hebt heb je een hogere winkans. Daarmee creeeren ze een initieel succegevoel waardoor je de volgende dag weer terugkomt. Ze willen niet dat je niet te lang blijft spelen (geen reclames dus geen inkomsten, maar wel traffic). Wanneer je te lang blijft pushen krijg je steeds moeilijke tegenstanders (lees bots) waardoor je of het spel uitgaat of gepusht wordt om items te gaan kopen.
Zo jammer dit. Ik vind het wel echt een leuk spel. Alleen dat theater eromheen geeft me geen goed gevoel.
http://hawvie.deviantart.com/
Ik ben gestopped inmiddels. Had er geen plezier meer van en het was meer een 'moet' dan een 'wil' aan het worden om te spelen.
Mis het eigenlijk ook niet. Toch 2,5j elke dag gespeeld.
Kan ik mijn account schenken en hoe werkt dit? Heb dit een tijd terug geprobeerd aan iemand maar lukte toen niet.
Mis het eigenlijk ook niet. Toch 2,5j elke dag gespeeld.
Kan ik mijn account schenken en hoe werkt dit? Heb dit een tijd terug geprobeerd aan iemand maar lukte toen niet.
Niet met bovenstaande eens, ik heb nu 37k trophies. Maar het lijkt me logisch dat je moeilijkere tegenstanders krijgt als je langer blijft pushen met een bepaalde knokker (je komt zelf immers ook hoger, dus je tegenstanders zullen ook hoger zitten, en dus kwalitatief beter zijn dan op een lager trophie-level). En ik ben nog nooit bots tegengekomen boven de 500 trophies.HawVer schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:33:
Leuk dat er een brawl stars topic is. Ik zit op de 13k trophies en ik merk nu steeds vaker dat dit spel geregeerd wordt door algoritmes.
Zoals bijvoorbeeld:
Daarnaast, als je netto blijft hangen op een niveau (je wint een potje, verliest er twee, zoals jij zegt), dan denk ik dat dat het niveau is waar je thuishoort. Niet iedereen is goed genoeg om zeg een rank 25/30/35 knokkker te halen.
Speel je met randoms of speel je vaak in teamverband?Stuff2002 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:37:
[...]
Niet met bovenstaande eens, ik heb nu 37k trophies. Maar het lijkt me logisch dat je moeilijkere tegenstanders krijgt als je langer blijft pushen met een bepaalde knokker (je komt zelf immers ook hoger, dus je tegenstanders zullen ook hoger zitten, en dus kwalitatief beter zijn dan op een lager trophie-level). En ik ben nog nooit bots tegengekomen boven de 500 trophies.
Daarnaast, als je netto blijft hangen op een niveau (je wint een potje, verliest er twee, zoals jij zegt), dan denk ik dat dat het niveau is waar je thuishoort. Niet iedereen is goed genoeg om zeg een rank 25/30/35 knokkker te halen.
Ik zou zeggen dat dat moet kunnen als je hem aan een nieuwe supercell id hangt?Card Nox schreef op dinsdag 6 september 2022 @ 11:34:
Ik ben gestopped inmiddels. Had er geen plezier meer van en het was meer een 'moet' dan een 'wil' aan het worden om te spelen.
Mis het eigenlijk ook niet. Toch 1,5j elke dag gespeeld.
Pushen van trofeeën doe ik eigenlijk altijd met randoms. Speel wel in teamverband, maar dat is voor powerleague/clubleague en af en toe met m'n zoontje om hem wat te helpen met z'n quests.HawVer schreef op woensdag 7 september 2022 @ 11:21:
[...]
Speel je met randoms of speel je vaak in teamverband?
Randoms in Team matches zijn soms wel echt erg vermoeiend. Je vraagt je af hoe ze aan een Brawler komen met zo'n rank 
Iemand die ik blij kan maken met een account (iemand die fanatiek speelt het liefst
)?
YouTube: Bye BrawlStars
Iemand die ik blij kan maken met een account (iemand die fanatiek speelt het liefst
YouTube: Bye BrawlStars
Ik het potje waarin ik 'geownd' werd ff nagezocht. Van de drie tegenstanders zit er geen enkele in een club. Hun trophy count klopt voor geen meter. Ze hebben te weinig ervaring in verhouding tot de level waar hun knokker was. Ook zaten ze in betreffende potje met een knokker die ze niet hebben. Dit zijn ze:Stuff2002 schreef op woensdag 7 september 2022 @ 09:37:
[...]
Niet met bovenstaande eens, ik heb nu 37k trophies. Maar het lijkt me logisch dat je moeilijkere tegenstanders krijgt als je langer blijft pushen met een bepaalde knokker (je komt zelf immers ook hoger, dus je tegenstanders zullen ook hoger zitten, en dus kwalitatief beter zijn dan op een lager trophie-level). En ik ben nog nooit bots tegengekomen boven de 500 trophies.
319 trophy Bo https://brawlstats.com/profile/YYRY8LQ92
315 trophy Carl https://brawlstats.com/profile/92GRCL89Y
314 trophy Nita https://brawlstats.com/profile/LU9080P8C
Weet je ik heb echt geen moeite om te toe te geven dat ik bij vlagen ook faal. Alleen een potje tegen bots die echt overpowered zijn vind ik twijfelachtig. Dan heb ik het gevoel dat ik voor de gek wordt gehouden.
Ik spel het ook nog steeds elke dag, en een aantal dingen zijn inderdaad zeer frustrerend.HawVer schreef op maandag 5 september 2022 @ 21:33:
Zoals bijvoorbeeld:
Zelf speel ik bijna nooit met bekenden in een team en het zijn in principe altijd onbekenden. Soms is het wel duidelijk dat de tegenstanders wel in een team spelen en dat is tactisch ook wel goed te zien.
Wat mij opvalt is dat sommige mensen met een knokker veel trofeeën hebben gehaald (200 bijvoorbeeld) terwijl ze nog level 1 zijn. Op zich kan dat best, maar het is vervelend als die persoon in jouw team komt te zitten. Het zelfde geldt voor een speler die net een nieuwe knokker heeft gehad, en zoveel boxes en coins kan gebruiken dat deze al naar level 9 of beter is opgewaardeerd met 0 trofeeën. Als je tegenstander zoiets hebt, dan verlies je vrij snel.
Dit soort waardeloze teams heb ik regelmatig, en de winkans is zeer klein:
:strip_exif()/f/image/U3kNFM0xB15jhJsFXpYgVdFy.jpg?f=fotoalbum_large)
Veel vervelender is een medespeler die helemaal niets doet, of zelfs de tegenstander helpt.
De PowerLeague is wel 1 van de ergste spellen. Eerst moet je heel lang wachten voordat iedereen een knokker heeft geselecteerd, en vaak selecteren je medespelers erg zwakke knokkers waardoor je er voor 99% zeker van bent dat je het potje zal verliezen. En nog erger, je moet het 2x spelen.
Speel ook Balls Connect en Repeat
Yup en yup. Was voorheen bij Brawlbal een drama, teamgenoten die enkel eigen doelpunten maken... Bohhh.Onbekend schreef op woensdag 7 september 2022 @ 23:20:
[...]
Veel vervelender is een medespeler die helemaal niets doet, of zelfs de tegenstander helpt.![]()
De PowerLeague is wel 1 van de ergste spellen.
Zo, nieuwe flinke update geweest inmiddels. Dozen zijn inmiddels uit het spel verdwenen. Wat vinden we allemaal van deze update?
Ik persoonlijk vind het een erg goede ontwikkeling. Het enige jammere is dat de ervaring van dat knipperende rode cijfer bij het openen van een doos weg is. Was toch altijd een leuk momentje.
Maar weten waar je aan toe bent is wat mij betreft een stuk fijner dan van geluk afhankelijk zijn.
Ook de nieuwe brawlers, Chester en Gray, vind ik erg goed gelukt. Originele brawlers met unieke skills.
Ik persoonlijk vind het een erg goede ontwikkeling. Het enige jammere is dat de ervaring van dat knipperende rode cijfer bij het openen van een doos weg is. Was toch altijd een leuk momentje.
Maar weten waar je aan toe bent is wat mij betreft een stuk fijner dan van geluk afhankelijk zijn.
Ook de nieuwe brawlers, Chester en Gray, vind ik erg goed gelukt. Originele brawlers met unieke skills.
@Stuff2002, ik speel heel random af en toe nog een keer. Vind het opzich wel een goede onwikkeling dat je zelf je brawlers kunt updaten en zelfs upgrades kunt kopen, dacht eerst dat het een glitch was ofzo 
Ik had volgens mij zelfs 3 nieuwe Brawlers, ene met metalen vuisten oid, de andere kan teleporteren (nog niet eerder gezien) en de andere is een soort spook. Weet zo snel niet meer de eerste of laatste speciale skill. Ik heb ook ineens bizar veel money (ahd 130k+ oid) dus kon veel brawlers updaten. Had ook veel powerpoints gekocht met die paarse coints of whatever.
Ik had volgens mij zelfs 3 nieuwe Brawlers, ene met metalen vuisten oid, de andere kan teleporteren (nog niet eerder gezien) en de andere is een soort spook. Weet zo snel niet meer de eerste of laatste speciale skill. Ik heb ook ineens bizar veel money (ahd 130k+ oid) dus kon veel brawlers updaten. Had ook veel powerpoints gekocht met die paarse coints of whatever.
Ik ben helaas niet zo tevreden met die update.
Doordat die brawlboxes nu uit het spel verdwenen zijn, worden nu bepaalde zaken lastiger bereikbaar en gaat de voortgang in het spel minder snel. Met die brawlboxes had je altijd x procent kans op een starpower of gadget. Nu moet je die verplicht kopen met coins terwijl het verdienen van coins lastig blijft. Oftewel, de snelheid in voortgang gaat er op achteruit.
Ik heb inmiddels alle brawlers, dus heb ik niets aan die nieuw geïntroduceerde Credits die ik krijg om nieuwe brawlers te unlocken. Nu worden ze weggegeven aan de "Level of Fame", terwijl ik liever coins of power points had gehad.
De Trophy road is overigens wel verbeterd. Je krijgt steeds vaker een beloning, en je ziet ook meteen wat het is.
De kans van 3% op 200x een token doubler is met die brawlboxes ook verdwenen uit het spel.
Ik spaarde namelijk alle Bonus Rewards van een seizoen op, en zodra er een coin shower event was, opende ik al die boxes waardoor ik dan extra token doublers kreeg. Hierdoor kreeg ik dan 2x zoveel coins tijdens dat event.
Een event die van vrijdag 10.00u t/m maandag 10.00u duurde levert normaal 780 coins. (Donderdag beperkt spelen zodat je vrijdagochtend de 200 tokens meteen kunt gebruiken.) Met een token doubler leverde zo'n weekend dus 780 coins extra. (+ nog de brawlers die ik hoger in ranking kreeg. Normaal krijgt je daar 10 tokens voor, en met een token doubler dus 20. En tijdens een coin shower event betekent dat dus 20 extra muntjes.)
Daarnaast is die nieuwe versie is helaas een stuk trager met opstarten. Het starten van de app zelf (dus het zwarte scherm tot het SuperCell logo wordt weergegeven) duur nu zo ongeveer 15 seconden, terwijl dat vlak daarvoor nog ongeveer 3 seconden was. Zodra het spel eenmaal is gestart, draait het weer als vanouds. Hopelijk fixen ze dit in de volgende update.
Doordat die brawlboxes nu uit het spel verdwenen zijn, worden nu bepaalde zaken lastiger bereikbaar en gaat de voortgang in het spel minder snel. Met die brawlboxes had je altijd x procent kans op een starpower of gadget. Nu moet je die verplicht kopen met coins terwijl het verdienen van coins lastig blijft. Oftewel, de snelheid in voortgang gaat er op achteruit.
Ik heb inmiddels alle brawlers, dus heb ik niets aan die nieuw geïntroduceerde Credits die ik krijg om nieuwe brawlers te unlocken. Nu worden ze weggegeven aan de "Level of Fame", terwijl ik liever coins of power points had gehad.
De Trophy road is overigens wel verbeterd. Je krijgt steeds vaker een beloning, en je ziet ook meteen wat het is.
De kans van 3% op 200x een token doubler is met die brawlboxes ook verdwenen uit het spel.
Ik spaarde namelijk alle Bonus Rewards van een seizoen op, en zodra er een coin shower event was, opende ik al die boxes waardoor ik dan extra token doublers kreeg. Hierdoor kreeg ik dan 2x zoveel coins tijdens dat event.
Een event die van vrijdag 10.00u t/m maandag 10.00u duurde levert normaal 780 coins. (Donderdag beperkt spelen zodat je vrijdagochtend de 200 tokens meteen kunt gebruiken.) Met een token doubler leverde zo'n weekend dus 780 coins extra. (+ nog de brawlers die ik hoger in ranking kreeg. Normaal krijgt je daar 10 tokens voor, en met een token doubler dus 20. En tijdens een coin shower event betekent dat dus 20 extra muntjes.)
Daarnaast is die nieuwe versie is helaas een stuk trager met opstarten. Het starten van de app zelf (dus het zwarte scherm tot het SuperCell logo wordt weergegeven) duur nu zo ongeveer 15 seconden, terwijl dat vlak daarvoor nog ongeveer 3 seconden was. Zodra het spel eenmaal is gestart, draait het weer als vanouds. Hopelijk fixen ze dit in de volgende update.
Dat opstarten duurt bij mij ook wel iets langer, maar geen 15 seconden. Voordeel is wel dat als het nu opgestart is, direct ook alles geladen is. Ik begon meestal met de gratis spullen in de shop, maar dat duurde dan nog even voor die beschikbaar kwamen, dat is nu direct.
Verder mis ik de lootboxes ook, gaf toch wat meer spanning dan wat ze er nu van gemaakt hebben.
Verder mis ik de lootboxes ook, gaf toch wat meer spanning dan wat ze er nu van gemaakt hebben.
Binnenkort weer een nieuwe update:
YouTube: Brawl Stars: Brawl Talk: 2 Brawlers, MASTERIES, Titles, and MORE!
Zo te horen krijgen we weer een nieuw item erbij om te verzamelen per brawler. Hopelijk wordt het spel niet te complex hierdoor.
YouTube: Brawl Stars: Brawl Talk: 2 Brawlers, MASTERIES, Titles, and MORE!
Zo te horen krijgen we weer een nieuw item erbij om te verzamelen per brawler. Hopelijk wordt het spel niet te complex hierdoor.
Grote bump; zijn er nog mensen die BS spelen? Ik ben sinds een week weer redelijk hooked. Blijft een buitengewoon vermakelijk spelletje om tussendoor even wat potjes te doen
Tesla M3LR '21
Ja, ik speel het nog steeds dagelijks.
Sinds de laatste upgrade krijgen we star-rewards waarbij je max 3 per dag een random item krijgt als je 9 potjes weet te winnen. Dat is zeker een vooruitgang in het spel.
Sinds de laatste upgrade krijgen we star-rewards waarbij je max 3 per dag een random item krijgt als je 9 potjes weet te winnen. Dat is zeker een vooruitgang in het spel.
Ja ik speel ook nog dagelijks! Vorige week m'n eerste mastery titel gehaald ook voor Carl. Komend weekend de nieuwe brawltalk als het goed is, ben wel benieuwd wat er in de update komt.London schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 16:44:
Grote bump; zijn er nog mensen die BS spelen? Ik ben sinds een week weer redelijk hooked. Blijft een buitengewoon vermakelijk spelletje om tussendoor even wat potjes te doen
Nopes, ik heb er compleet vanaf sinds 2 a 3 maanden of zo. Ga proberen ook niet opnieuw te beginnen.
Als iemand mijn account wil hebben dan hoor ik het wel. Heb het 3j elke dag gespeeld dus redelijk goede ranking.
Als iemand mijn account wil hebben dan hoor ik het wel. Heb het 3j elke dag gespeeld dus redelijk goede ranking.
Afgelopen week hebben een flinke game update gehad. Mijn laadtijd (het zwart scherm t/m het eerste beeld met de tekst "Connecting server 20%") werd daarmee flink hoger van zo'n 25 seconden naar 110 seconden.
Vandaag weer een nieuwe game upgrade gehad, en nu is de laadtijd 2 seconden.
Vandaag weer een nieuwe game upgrade gehad, en nu is de laadtijd 2 seconden.
Yes ik speel vanaf dag 1, best wat unlocks al is het nu niet meer bij te benen allemaal..
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Wordt er hier nog gespeeld? Mijn zoon van bijna 8 is hooked met z’n vriendjes en omdat ik graag wilde monitoren hoe hij zich online gedraagt heb ik zelf ook de app geïnstalleerd en gevraagd of ik zijn club mocht joinen.
Het is tot op heden een grappig spel, maar al heel snel een grind..
Het is tot op heden een grappig spel, maar al heel snel een grind..
Ik speel het nog dagelijks. Ik doe elke dag de opdrachten, 9x winnen voor de 3 star drops en zit in een club.
In het begin heb je nauwelijks Brawlers beschikbaar, maar die komen vanzelf wel. Het echte verdienmodel van de game zit in de skins en sommigen besteden daar aardig wat geld aan.
Het spel is wel zo gemaakt dat je elke dag even "moet" spelen...
In het begin heb je nauwelijks Brawlers beschikbaar, maar die komen vanzelf wel. Het echte verdienmodel van de game zit in de skins en sommigen besteden daar aardig wat geld aan.
Het spel is wel zo gemaakt dat je elke dag even "moet" spelen...
Ik speel het nog heeeeeeeeel af en toe een keer voor de lol. Dacht laatst eens even die Brawl Pass te 'kopen' met 169 gems, is het tegenwoordig pay only... Nja dan laat maar lekker zitten 🤔
Ken die nieuwe Brawlers ook allemaal niet, speel het eigenlijk sinds een jaar oid niet meer.
Ken die nieuwe Brawlers ook allemaal niet, speel het eigenlijk sinds een jaar oid niet meer.
Nee, ik zit er nog wel in maar ik geloof met nog maar 3 'actieve' spelers
Ik speel nog steeds dagelijks, maar zit niet in de Tweakers club.
Zorg wel dat je in een club zit voordat de MegaTree-event op donderdag begint.
Zorg wel dat je in een club zit voordat de MegaTree-event op donderdag begint.
https://www.reddit.com/r/BrawlRecruit/
[ Voor 96% gewijzigd door P.A.T.R.I.C.K op 01-01-2025 23:33 . Reden: verkeerde locatie forum leden uitnodigen ]