Kan ik mijn MP unlocken? Dat zou ik dus zeer graag willen. Is zo iets mogelijk zonder enig veel geknutsel? Ander wil ik wel knutselen das toch leuk. Veel mensen zeggen dat het niet kan maar ook ene boel die zeggen dat het wel kan.
Dan kan je je multiplier wijzigenOp zaterdag 07 juli 2001 16:05 schreef Jos_The_Boss het volgende:
unlocken wat is dat? (ik benmaar ik wordt zo wel wijzer)
Dus 8x133mhz kan je dan 9x133mhz van maken
Daar heb je woordenboeken voor.Op zaterdag 07 juli 2001 16:05 schreef Jos_The_Boss het volgende:
unlocken wat is dat? (ik benmaar ik wordt zo wel wijzer)
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
je hebt nu feiten gehoordOp zaterdag 07 juli 2001 16:08 schreef _LOSS_ het volgende:
I want more opinions!
Er is maar 1 opinion. De P3 kan je niet unlocken, period.
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Die mensen die zeggen dat het wel kan lezen zeker ook de Computer Idee ??Op zaterdag 07 juli 2001 16:03 schreef _LOSS_ het volgende:
Kan ik mijn MP unlocken? Dat zou ik dus zeer graag willen. Is zo iets mogelijk zonder enig veel geknutsel? Ander wil ik wel knutselen das toch leuk. Veel mensen zeggen dat het niet kan maar ook ene boel die zeggen dat het wel kan.![]()
Verwijderd
unlocken is toch niet zo'n moeilijk engels woord? slot eraf halen,...enabelen ipv dat het disabled staat zeg maar.... MP zal wel multiplier zijn,...die is normaal gelockt op een P3 ja,... en ik heb ook nog nooit ergens gezien of gelezen dat die eraf gehaald kan worden.
Verwijderd
jij vraagt om meningen, terwijl het gewoon een feit is dat het bij een PIII niet kan.
Niet echt slim...
Niet echt slim...
Verwijderd
Ok, en wat/wie is 8x133Mhz je CPU?Op zaterdag 07 juli 2001 16:07 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
Dan kan je je multiplier wijzigen
Dus 8x133mhz kan je dan 9x133mhz van maken
En waar moet je dan unlocken??
Ik zou eens een paar FAQs gaan lezen. Newbie okay, maar dit is wel errugOp zaterdag 07 juli 2001 16:11 schreef Jos_The_Boss het volgende:
[..]
Ok, en wat/wie is 8x133Mhz je CPU?
gathering.tweakers.net/showtopic.php/153156
Fun while it lasted: World Community Grid!
133mhz is je FSBOp zaterdag 07 juli 2001 16:11 schreef Jos_The_Boss het volgende:
[..]
Ok, en wat/wie is 8x133Mhz je CPU?
En waar moet je dan unlocken??
8 x 133 = 1064 dus een 1ghz proc
Unlocken kan op verschillende manieren..
Pinnetjes afplakken, de bruggen op je proc verbinden door potlood...
kan niet je kan alleen je FSB omhoog gooie
Vergeet niet te melden dat dat is bij AMD's (T-bird's en Duron's)Op zaterdag 07 juli 2001 16:15 schreef Sir_Killalot het volgende:
[..]
133mhz is je FSB
8 x 133 = 1064 dus een 1ghz proc
Unlocken kan op verschillende manieren..
Pinnetjes afplakken, de bruggen op je proc verbinden door potlood...
Ja verdomme. Intel niet!Op zaterdag 07 juli 2001 16:21 schreef Hazzz-E het volgende:
[..]
Vergeet niet te melden dat dat is bij AMD's (T-bird's en Duron's)
FEIT: Pentiums zijn gelocked en kunnen niet ge-unlocked worden.. leer ermee leven, hier zijn geen meningen voor => dit is een feit!!
Het kan wel, bij de EBES P3's. Dat zijn de engineerings sample processors en die zijn niet gelocked.
Vette mazzel als je er zo een te pakken krijgt.
Er zit hier iemand op GoT die heeft een Dual P3 met die EBES. maar wie dat weet ik niet meer.
Er zit hier iemand op GoT die heeft een Dual P3 met die EBES. maar wie dat weet ik niet meer.
Lang leve AMD
en de multiplierlocks!
Als ie er geen heeft hoef je m ook niet te unlocken ...Op zaterdag 07 juli 2001 17:36 schreef FerryHeibrink het volgende:
Het kan wel, bij de EBES P3's. Dat zijn de engineerings sample processors en die zijn niet gelocked.
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()