Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bones
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-07 19:07
Helaas ben ik er niet uitgekomen met ze en heb dan ook nee gezegd tegen hun laatste bod. Een jaar contract wilden ze wel overwegen maar ze wilde geen afspraak maken over een eventuele verhoging, en wilde qua salaris niet meer betalen dan mijn huidige salaris.
Ze konden ook niet aangeven in welke salarisschaal ik terecht zou komen en hoever ik kan groeien in de schaal. Ze deden daar heel vaag over en had zelf het idee dat ze van plan waren om na 7 maanden het salaris redelijk te verhogen. Voor mij is het dan ook jammer maar helaas, wellicht krijg ik in de toekomst een nieuwe kans.

Wat de vaste lasten betreft, die ga ik komende maand eens op een rijtje zetten om precies te zien waar wat naartoe gaat. Had al van een medetweaker een lijstje gehad met inkomens/uitgaven en die kon met minder veel meer sparen dus dat was wel even een eye opener.
Doen overigens echt geen gekke dingen maar denk dat we te makkelijk over kleine uitgaven denken, met name boodschappen en buiten de deur eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:48

LankHoar

Langharig tuig

bones schreef op maandag 31 juli 2017 @ 17:19:
Wat de vaste lasten betreft, die ga ik komende maand eens op een rijtje zetten om precies te zien waar wat naartoe gaat. Had al van een medetweaker een lijstje gehad met inkomens/uitgaven en die kon met minder veel meer sparen dus dat was wel even een eye opener.
Doen overigens echt geen gekke dingen maar denk dat we te makkelijk over kleine uitgaven denken, met name boodschappen en buiten de deur eten.
Jammer dat het niets geworden is, maar je bent wel weer een wijzer geworden over onderhandelen :)

Wat betreft verstandig omgaan met je geld, mijn vrouw en ik hebben samen kort geleden het Financial Peace University programma van Dave Ramsey doorlopen. We zijn er beiden dik tevreden over en het heeft ons echt een andere kijk op geld gegeven, met bijbehorend actie plan. Aanrader om eens naar te kijken (of het boek "Total Money Makeover" van hem te lezen). Succes met het aanpakken van je financiën! :+

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Pagina: 1 2 Laatste