[iBOOD] Google Home voor € 135,90 (Dagaanbieding 20-07)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fedorjan
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 04-04-2019
Alleen vandaag (20/7) via de iBOOD app (Apple/Android):

Google Home voor 129,95 (plus 5,95 verzendkosten)

Zie nieuwsbrief:
https://tracking.ibood.co...62a01550927a19fca1ef2/0/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ggpelupessy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 06-09 07:15
fedorjan schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 07:56:
Alleen vandaag (20/7) via de iBOOD app (Apple/Android):

Google Home voor 129,95 (plus 5,95 verzendkosten)

Zie nieuwsbrief:
https://tracking.ibood.co...62a01550927a19fca1ef2/0/1
Product toegevoegd aan mijn winkelmandje en dan krijg je de melding 'Let op: je kunt deze bestelling alleen laten bezorgen op een adres in België'. Ik wil het in Nederland laten bezorgen. Heb iBood al een bericht gestuurd.

[ Voor 3% gewijzigd door ggpelupessy op 20-07-2017 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesaucychef
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 16:04
Voor 130 ex. verzendkosten, maar alleen via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Gezien er al een half topic voor geopend was en er een aantal vragen over kwamen, heb ik deze aanbieding uit Centraal aanbiedingen topic. V2.0 gehaald en een eigen topic gegeven.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
thesaucychef schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 10:08:
Voor 130 ex. verzendkosten, maar alleen via de app.
Dat is dus 135,90, helder lichtje :+ Dat het alleen via de app kan staat idd niet in de OP maar wel in de nieuwsbrief.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:48
Is er iemand die al een Google Home in Nederland heeft en mij kan vertellen of het zinnig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

theunevers schreef op donderdag 20 juli 2017 @ 12:08:
Is er iemand die al een Google Home in Nederland heeft en mij kan vertellen of het zinnig is?
Voor algemene ervaringen hebben we Google Home

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister nog net op tijd kunnen bestellen, rond 15 30 was het al uitverkocht ..per stom toeval die aanbieding tegengekomen..snap niet dat ze die aanbieding maar 1 dag hielden en ook zo onaangekondigd...menigeen had er toch 1 besteld als ze de kans kregen en op de hoogte waren gebracht..de verkoopcijfers van ibood mbt dat product zouden door het dak gaan..beetje vreemd dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thesaucychef
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 16:04
Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 09:18:
Gister nog net op tijd kunnen bestellen, rond 15 30 was het al uitverkocht ..per stom toeval die aanbieding tegengekomen..snap niet dat ze die aanbieding maar 1 dag hielden en ook zo onaangekondigd...menigeen had er toch 1 besteld als ze de kans kregen en op de hoogte waren gebracht..de verkoopcijfers van ibood mbt dat product zouden door het dak gaan..beetje vreemd dus.
Als het is uitverkocht is het toch prima gegaan vanuit het oogpunt van ibood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thesaucychef schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 15:16:
[...]

Als het is uitverkocht is het toch prima gegaan vanuit het oogpunt van ibood?
Je weet niet hoeveel er verkocht zijn, tien stuks uitverkopen levert per saldo natuurlijk minder op dan duizend stuks uitverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 19:22:
[...]

Je weet niet hoeveel er verkocht zijn, tien stuks uitverkopen levert per saldo natuurlijk minder op dan duizend stuks uitverkopen.
Eh, wat? Uitverkocht = uitverkocht = niet meer beschikbaar? Dus als het na 10 stuks uitverkocht zou zijn heb je simpelweg niet meer om te verkopen. Ibood aanbiedingen duren normaliter 24 uur, als het korter duurt zijn ze simpelweg op en komt er later misschien een nieuwe partij maar misschien ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 13:59

CSB

:D

Hebben mensen hem al geleverd gekregen? Ik kan ook geen status terugvinden op iBood. :s

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:33:
Hebben mensen hem al geleverd gekregen? Ik kan ook geen status terugvinden op iBood. :s
De derde wordt ie verstuurd heeft ibood mij verteld. Dan nog 1-2 dagen verzending.Hoop hem eind deze week te ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Ze mogen wel een betere statuspagina maken, is toch wel een beetje basic information tegenwoordig bij webshops.

Bedankt voor je antwoord. Ik ga braaf (on)geduldig zitten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Krijg zojuist een track & trace mailtje. Wordt geleverd door DHL. Geen fan van, maar ja. :)

Edit: vandaag binnen gekomen. Lekker spelen. :)

[ Voor 21% gewijzigd door CSB op 02-08-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CSB schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 13:23:
Krijg zojuist een track & trace mailtje. Wordt geleverd door DHL. Geen fan van, maar ja. :)

Edit: vandaag binnen gekomen. Lekker spelen. :)
Yess..had hem ook eergister binnen..leuk ding..oa. met stemcommando's liedjes afspelen via spotify en filmpjes op youtube is geweldig. Dat kun je pas een innovatie noemen.

Het zal beslist een rage worden zodra de nederlandse variant op de markt komt. Zal over een paar jaar bij menigeen als meubilair op het bureau staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB

CSB

Verwijderd schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 11:49:
[...]

Yess..had hem ook eergister binnen..leuk ding..oa. met stemcommando's liedjes afspelen via spotify en filmpjes op youtube is geweldig. Dat kun je pas een innovatie noemen.

Het zal beslist een rage worden zodra de nederlandse variant op de markt komt. Zal over een paar jaar bij menigeen als meubilair op het bureau staan.
Nou, dat weet ik zo net nog niet. Er zal zeker wel wat betere support voor (met name) nederlandse producten moeten komen. Ik ken bijv. niemand met WeMo, maar wel KlikAanKlikUit of Plugwise. Als dat er niet is, zal ook niemand geinteresseert zijn in je product want het koppelt dan nergens mee.

Pagina: 1