Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Topicstarter
Solo: A Star Wars Story

Star Wars: Han Solo

Op 7 juli 2015 werd de Han Solo (titel nog niet bekend) film door Disney aangekondigd. Han Solo is de tweede Star Wars Stand Alone film. Een film die los staat van de Saga Episodes (Ep 1 tot 9) en een eigen verhaal in het universum vertelt. Zoals de tijdelijke titelaanduiding aangeeft draait deze film vooral om Han Solo.

De release date van Han Solo is in Nederland 25 mei 2018.

De schrijvers:

Lawrence en Jon Kasdan
Het script van de film is geschreven door vader en zoon duo Lawrence en Jon Kasdan. Lawrence heeft een erg uitgebreid CV waar onder anderen The Empire Strikes Back, Return of the Jedi en The Force Awakens op staan. Zijn zoon heeft wat minder ervaring maar schreef onder anderen voor Dawson's Creek en speelde in Californication.

De reggisseurs:

Phil Lord en Christopher Miller Ron Howard
Bij de aankondiging van de film werd ook gelijk bekend gemaakt dat Phil Lord en Christopher Miller, onder anderen bekend van de LEGO Movie en 21 Jump Street, de film zouden regisseren. De twee hebben vooral ervaring met komische producties en zouden de sfeer van de film wat luchtig moeten houden. Op 20 juni werd echter aan de wereld kenbaar gemaakt dat de visie van de twee niet helemaal overeen kwam met de visie van Lucasfilm. Het duo werd dan ook ontslagen en twee dagen later werd bekend gemaakt dat Ron Howard, als regisseur onder anderen bekend van A Beautiful Mind' en 'Apollo 13, de taak van regisseur zou overnemen.
Wat de exacte reden voor de wisseling is is natuurlijk (nog) niet officieel duidelijk. De geruchten zijn dat Lord en Miller de film als een comedy zouden behandelen en niet zo serieus als Lucasfilm wilde, ook zouden ze de acteurs constant laten improviseren en het script van de Kasdans meer als een richtlijn gebruiken. Of we ooit echt zullen horen wat er speelde blijft natuurlijk de vraag. Helemaal nu J.W. Rinzler niet meer bij Lucasfilm werkt en zijn geweldige "Making of..." boeken schrijft.

De cast:

Alden Ehrenreich Donald Glover Woody Harrelson

Emilia Clarke Thandie Newton Phoebe Waller-Bridge

De main cast bestaat uit Alden Ehrenreich (Hail, Caesar!, Blue Jasmine) die de rol van de jonge Han Solo op zich neemt, Donald Glover (Atlanta, Community) die een jonge Lando Calrissian vertolkt en Joonas Suotamo (The Force Awakens) die net als in grote delen van The Force Awakens de rol van Chewbacca op zich neemt.
Woody Harrelson (The Hunger Games, True Detective) speelt een nieuw personage dat tot dusver beschreven wordt als een soort mentor figuur voor Han.
Over de rollen van [b/]Emilia Clarke[/] (Game of Thrones, Terminator Genisys ), Thandie Newton (Westworld, ER) en Phoebe Waller-Bridge (Fleabag, Broadchurch) is nog niets bekend.

Het verhaal

Over het verhaal is nog niets naar buiten gebracht, we weten alleen dat het verhaal zich voor A New Hope afpeelt en we meer gaan zien van de geschiedenis tussen Han, Chewie en Lando.

Han Solo Cast foto
De eerste castfoto van de film.

Han Solo Alien
Deze nieuwe alien kwam voorbij in een "Force for Change" video met Warwick Davis.

Set Foto's van Ron Howard

Ron plaatst sinds hij aan de film werkt af en toe foto's op social media. Sommige zijn niet heel interessant, anderen iets meer.

me in between camera set-ups...my 1st day on the Untitled Han Solo Movie 
and that's abou
"me in between camera set-ups...my 1st day on the Untitled Han Solo Movie 
and that's about all I'd want to reveal at this time-"

my trusty work boots were put to the test during today's action scenes for #UntitledHanSoloMovi
"my trusty work boots were put to the test during today's action scenes for #UntitledHanSoloMovie Thanx to cast & crew 4 a powerhouse day!"

#UntitledHanSoloMovie Care to guess whose closet this is?
"#UntitledHanSoloMovie Care to guess whose closet this is?"

lining up a shot today from my director's monitor
"lining up a shot today from my director's monitor"
Lando in de cockpit van de falcon!

#Chewie checking the shot. #UntitledHanSoloMovie
"#Chewie checking the shot. #UntitledHanSoloMovie"

Hyperspace is real.  My first experience. Wow.
"Hyperspace is real. My first experience. Wow."

Lando in de cockpit van de Falcon in Hyperspace.

Droids help make the Galaxy go round but I find they don't always listen to the director!#Untit
Droids help make the Galaxy go round but I find they don't always listen to the director!#UntitledHanSoloMovie

Spoilers

Net als altijd is het niet gewenst om spoilers open en bloot te posten en bespreken. Daarom zullen alle spoilers die we hier plaatsen en bespreken in spoiler tags geplaatst worden, vooral bij foto's is dat erg belangrijk, maar ook tekst (zowel spoiler als bespreking van die spoiler) willen we alleen maar achter zwarte vlakken zien om het voor iedereen leuk te houden :)

Bij deze gelijk maar een aantal gelekte set foto's:

spoiler:
Alden op de set. Met gedeeltelijk zichtbaar costuum.
Alden op de set. Met gedeeltelijk zichtbaar costuum.
Een random extra op de set.
Een random extra op de set.
Alden, Woody en Joonas op de set.
Alden, Woody en Joonas op de set.
Alden, Woody en Emilia op de set.
Alden, Woody en Emilia op de set.

spoiler:
Speeder. Speeder. Speeder. Speeder. Speeder.

Dit zijn een stel speeders die we in de film gaan zien. De wielen zullen uiteraard digitaal verwijderd worden zodat ze allemaal boven de grond lijken te zweven.

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 16-01-2018 21:16 ]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09-09 13:23

Freshnezz

Why so serious?

Wow dit zijn eigenlijk de eerste beelden die ik zo zie van Han Solo.... En eindelijk een glimps van Childish Gambino als Lando!

Ben heel erg benieuwd hoe deze film uit gaat pakken, word nog niet echt warm van Han Solo zelf als ik zo snel die screens zie, maar ik laat me graag verrassen..!

Denken jullie dat mei 2018 nog haalbaar is met de directors switch en eventuele reshoots??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Mei 2018 is zeker nog haalbaar, daar gaan ze geen moeite mee hebben. Of het een goede zet is is een tweede.
Ik snap heel goed dat ze Star Wars graag weer naar mei trekken, veel old school fans zullen dat ook leuk vinden, maar rond kerst is toch in mijn ogen wel een fijn tijdslot. Maargoed dat zullen ze nu de hype een beetje afzakt wel vrij willen hebben voor andere Disney/Marvel films.
Als ze graag weer naar mei zakken had ik liever gezien dat ze er anderhalf jaar tussen zette in plaats van 6 maanden, dat is er wel heel erg kort op. En dan mogen ze de tussenstap gelijk op 2 of 3 jaar zetten. Elk jaar (en Solo er nog korter tussendoor) is een beetje teveel van het goede. Ik ben bang dat de gewone kijker er snel moe van wordt, en voor de die hard fans is het al moeilijk genoeg om alle boeken en comics bij te houden :P

Maar qua productie is mei 2018 gene probleem voor ze.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:49

g0tanks

Moderator CSA
Grappig die speederfoto's, ik had er nooit echt over nagedacht hoe ze dat nou deden qua effecten. :p

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
g0tanks schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 01:27:
Grappig die speederfoto's, ik had er nooit echt over nagedacht hoe ze dat nou deden qua effecten. :p
Tegenwoordig is het eenvoudig om er gewoon wielen onder te zetten en die digitaal weg te poetsen. Dat is niet moeilijk meer.

Bij A New Hope was het veel leuker, van de landspeeder van Luke hadden ze twee modellen, eentje die aan een arm vast zat die in een cirkel kon draaien. Deze gebruikte ze in close ups waar je hem in de lucht stil ziet hangen, waarbij de arm net buiten beeld blijft, of de shots waar je hem een klein beetje in beweging ziet als hij net tot stilstand komt of vertrekt.
speeder

Voor het shot waar je hem in de verte ziet gaan, hadden ze er een die ook wielen had en echt kon rijden, en nog best snel ook. Hier hadden ze aan de zij/onderkant een paar spiegels vast gemaakt die de grond ernaast reflecteerde, zodat het leek alsof je er onderdoor kon kijken. Geen computers nodig om de wielen "weg te poetsen" :)

speeder

Dar is ook een leuk shot van dat de voorste spiegel er tijdens het rijden vanaf valt. Hier op 27 seconden:

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyBird
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:50

DirtyBird

Praktiserend denker

Ze lijken weinig cgi te gebruiken. Lightspeed via een beamer?

Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
DirtyBird schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 09:47:
Ze lijken weinig cgi te gebruiken. Lightspeed via een beamer?
Dat deden ze in The Force Awakens en Rogue One ook. De beelden zijn niet scherp en over het algemeen dus niet bruikbaar on camera. Ze projecteren op die schermen alle scenes die zich buiten de schepen afspelen, om de acteurs iets te geven om wat makkelijker op te kunnen reageren, maar vooral om de lichtval in de cockpit zo precies mogelijk te kunnen matchen aan de scene.
in 95% van de gevallen zullen de scenes achter de ramen wel digitaal aangepast worden naar nieuwe/preciezere/scherpere/etc versies.
Maar dit is een perfecte manier om de lichtval realistisch en dynamisch te kunnen regelen en zo het geheel netjes in elkaar te laten overlopen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Spike_wolf op 03-08-2017 09:59 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En we hebben een titel: Solo: A Star Wars Story.

Solo: A Star Wars Story

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo Mei 2018 al. Disney is vol op het uitmelken gesprongen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 16:07

s0kkie

Cowabunga

Daar hebben ze lang over nagedacht zeg :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Titelfix vanwege de bekendgemaakte titel :)

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Ik als Star Wars nerd vind het verre van erg. Benieuwd leuk dat Harrelson en 'Willow' erbij zitten.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Deze had ik hier nog niet gepost, maar er is artwork naar buiten gekomen.

Solo A Star Wars Story
We zien, Han, Chewie, Lando, Kira en de Falcon.

De Falcon heeft echter wel een make-over gehad. Niet alleen heeft hij blauwe decals, zoals ooit het plan was toen hij nog in Revenge of the Sith zou verschijnen, maar er lijkt een nose-cone over de voorkant heen geschoven te zijn.
De twee uitsteeksels aan de voorkant zijn een stuk langer dan we gewend zijn, en de gleuf er tussenin is opgevuld.

Falcon
Ik heb het idee dat het stuk dat ik in rood aangegeven heb over de vorm die we kennen heen geschoven is.

[Edit]
Van de komende LEGO sets is ook weer het een en ander gelekt, een beter beeld van de Falcon, waar de voorkant wat beter zichtbaar is:
LEGO Falcon

Semi grote spoiler?:
spoiler:
Redelijk interessant, en iets dat al vanaf het begin voorspeld/gespeculeerd wordt, deze falcon wordt overal aangeduid als "Kessel Run Falcon". Het lijkt er op dat we die gewaagde actie van Han eindelijk met eigen ogen gaan zien.

Spoiler omdat het nog niet bekend gemaakt is, maar ik ben er 100% zeker van dat we dit met enkele weken ook via officieel kanalen gaan zien:
spoiler:
Een nieuwe Stormtrooper variant. De Range Trooper.
LEGO Rangetrooper LEGO Rangetrooper
Hier ook op een grote speeder bike te zien. Een combinatie van een Scout trooper en Stormtrooper die op langere afstanden werkt dan een standaard stormtrooper, maar meer pantsering nodig heeft dan een scout?

Range trooper
Rangetrooper op de set. De wielen worden uiteraard met CGI verwijderd.

[ Voor 50% gewijzigd door Spike_wolf op 05-01-2018 17:34 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Ik vind Donald Glover een goede acteur maar mijn god de kapsel van Lando wat slecht zeg :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik blijf erbij. Ze hadden wat mij betreft wel acteurs mogen kiezen die wat meer op de originele cast van de films lijken. |:(

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Geruchten gaan dat er nieuwe reshoots komen :P
https://www.cinemablend.c...-doing-even-more-reshoots

[ Voor 22% gewijzigd door s0kkie op 10-01-2018 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:48
Da's wel treurig. Ook deze film lijdt onder "direction by committee". Ik vraag me af of we hiervan de deleted scenes gaan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
Waarom zijn reshoots precies zo'n ramp? Ik heb liever dat ze voor release hun fouten inzien en die proberen te fixen dan dat iedereen achteraf zit te klagen (zoals bij The Last Jedi).

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Het zijn geen reshoots maar pick-ups.
De edit is bijna af, en in dat proces komen ze scenes tegen waar ze denken, eigenlijk wil ik dit moment over de schouder van die en die zien, even een shot hebben waar die en die ineens die kant op kijkt, etc.
Het verhaal staat vast, edit is grotendeels af. Laatste puntjes op de i.
Dit is standaard voor ELKE film. Niets bijzonders. Net als bij The Last Jedi, Rogue One, The Force Awakens en elke andere big budget film van de afgelopen 30+ jaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Spike_wolf op 10-01-2018 19:34 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:59

SomerenV

It's something!

Spike_wolf schreef op woensdag 10 januari 2018 @ 18:22:
Het zijn geen reshoots maar pick-ups.
De edit is bijna af, en in dat proces komen ze scenes tegen waar ze denken, eigenlijk wil ik dit moment over de schouder van die en die zien, even een shot hebben waar die en die ineens die kant op kijkt, etc.
Het verhaal staat vast, edit is grotendeels af. Laatste puntjes op de i.
Dit is standaard voor ELKE film. Niets bijzonders. Net als bij The Last Jedi, Rogue One, The Force Awakens en elke andere big budget film van de afgelopen 30+ jaar.
Behalve dan dat (meen ik) 70% van de scenes al opnieuw is opgenomen. Dat was bij Rogue One niet zo dramatisch. Pickups zijn wel standaard business en acteurs houden daar ook standaard tijd voor vrij.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
SomerenV schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 00:18:
[...]

Behalve dan dat (meen ik) 70% van de scenes al opnieuw is opgenomen. Dat was bij Rogue One niet zo dramatisch. Pickups zijn wel standaard business en acteurs houden daar ook standaard tijd voor vrij.
Maar dat was eerder. Dat is niet waar iedereen het nu over heeft. Lord en Miller waren in eerste instantie de regisseurs voor Solo, zij hebben het verprutst en werden de laan uit gestuurd. Ron Howard nam het over en heeft inderdaad een hoop (daar zijn geen echte cijfers van bekend) opnieuw gedaan.
De paniekzaaierij die nu rond gaat slaat weer nergens op want het betreft gewoon standaard pick-ups.
En al zouden er nog wat dingen opnieuw gedaan worden, de release date is nog ver weg. TFA was een week (!) voor de premiere af.
Solo komt ruim op tijd af.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• segil
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 07:54
Spike_wolf schreef op donderdag 11 januari 2018 @ 08:50:
[...]

Maar dat was eerder. Dat is niet waar iedereen het nu over heeft. Lord en Miller waren in eerste instantie de regisseurs voor Solo, zij hebben het verprutst en werden de laan uit gestuurd. Ron Howard nam het over en heeft inderdaad een hoop (daar zijn geen echte cijfers van bekend) opnieuw gedaan.
De paniekzaaierij die nu rond gaat slaat weer nergens op want het betreft gewoon standaard pick-ups.
En al zouden er nog wat dingen opnieuw gedaan worden, de release date is nog ver weg. TFA was een week (!) voor de premiere af.
Solo komt ruim op tijd af.
Precies... the Hobbit - The Battle of the Five Armies, was niet eens op tijd af voor de premiére... ze hebben naderhand nog een aantal scenes opnieuw gedaan en toegevoegd, die in de bluray editie zijn uitgekomen. (waarmee je kunt zeggen dat de bluray versie eigenlijk de theatrical editie is)
Pickups komt inderdaad voor in films en is heel normaal. Soms wel een jaar na principal photography.

Of zoals wikipedia het benoemd:
Once a film concludes principal photography, it is said to have wrapped, and a wrap party may be organized to celebrate. During post-production, it may become clear that certain shots or sequences are missing or incomplete and are required to complete the film, or that a certain scene is not playing as expected, or even that a particular actor's performance has not turned out as desired. In these circumstances, additional material may have to be shot. If the material has already been shot once, or is substantial, the process is referred to as a re-shoot, but if the material is new and relatively minor, it is often referred to as a pick-up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Disney heeft de synopsis van Solo: A Star Wars Story bekend gemaakt in de net verstuurde Press Kit van 2018:
Board the Millennium Falcon and journey to a galaxy far, far away in Solo: A Star Wars Story, an all-new adventure with the most beloved scoundrel in the galaxy. Through a series of daring escapades deep within a dark and dangerous criminal underworld, Han Solo meets his mighty future copilot Chewbacca and encounters the notorious gambler Lando Calrissian, in a journey that will set the course of one of the Star Wars saga’s most unlikely heroes.

Solo: A Star Wars Story releases in U.S. theaters on May 25, 2018.
We gaan dus de eerste ontmoeting tussen Han en Chewie zien!
Verder niet heel veel interessants, maar wel nog even een duidelijke bevestiging dat de film gewoon in mei uit komt en niet verschoven gaat worden.

[Edit]
Inmiddels staat hij ook officieel op StarWars.com

[ Voor 8% gewijzigd door Spike_wolf op 16-01-2018 21:10 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mei al :? Da's wel heel snel.

Van deze verwacht ik niet zoveel als Rogue One, die pastte mooi midden in het verhaal van de oude films. Dit is een echte prequel. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton
  • Laatst online: 23:42

Major_ton

Shoot!

Nu die trailer nog. Die laat akelig lang op zich wachten.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Er zijn mensen die denken dat Superbowl (3 februari) de datum zal zijn voor de trailer als Star Wars VIII uit de meeste zalen is verdwenen. Ik denk dat de film ook wat uit de lucht zal komen vallen voor vele mensen, veel lawaai wordt er niet voor gemaakt en deze is ineens niet in december, meer verwarring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

TLJ was oorspronkelijk ook voor zomer 2017 gepland maar uiteindelijk verplaatst. En ook daarvan liet de trailer lang op zich wachten.
Maar ben wel van mening dat deze wel erg snel na TLJ komt, het is tenslotte geen Marvel waar er veeeels te veel en snel van uit komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Misschien is de tactiek ook wel om de film niet teveel te hypen. De verwachtingen liggen bij veel mensen niet bijzonder hoog. Kan de film in principe alleen maar meevallen :P.

Ben trouwens wel benieuwd naar Han Solo's tijd als Imperial. Hopelijk wordt daar wat aandacht aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
De tactiek is meer stil blijven tot The Last Jedi zijn beste tijd in de bios gehad heeft. Als de marketing voor Solo nu al op gang komt snapt het gewone publiek niet meer dat er nog een film draait, star wars komt straks pas? Oh okay.
Wanneer TLJ zijn run echt gehad heeft komt de Solo marketing echt op gang.
Solo staat voor mei omdat de eerste 6 allemaal in mei uit kwamen en ze daar waarschijnlijk naar terug willen. Of misschien alleen voor de Stand Alones, geen idee, daar heeft niemand ooit wat officieels over gezegd.

Maar er zijn genoeg films die pas zo laat een marketing push zien, en er zijn er nog meer die helemaal geen marketing push krijgen.
De verhalen dat Disney verwacht dat Solo gaat floppen zijn ook maar speculatie en sensatie makerij, niemand bij Disney/Lucasfilm heeft zoiets gezegd. En als ze dat verwachtte hadden ze Lord en Miller lekker hun gang laten gaan en niet nog eens een bak geld uitgegeven aan Ron Howard en een complete overhaul van de film.
De merchandise is al een tijd af, LEGO lekt al aan alle kanten sets dus die marketing push komt er straks echt wel, maak je geen zorgen :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Aan de ene kant lijkt me dit een hele gave film. Aan de andere kant ben ik inderdaad bang dat ze het verprutsen. Rogue One was vermakelijk en daar had ik ook niet teveel van verwacht.

Laat die trailer nog maar even op zich wachten en wat mij betreft mogen ze hem zelfs opschuiven naar December, als ze daarmee denken een goede film neer te zetten. Ik denk dat Disney het niet kan permitteren om nog een Star Wars film uit te brengen die een 49% op Rotten Tomatoes krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Rogue One ging prachtig over in de begin scene van A New Hope. Zouden ze de Han Solo film eindigen met het binnenlopen in de bar en het zien zitten van Obi-Wan en Luke. Dan ga ik sowieso :p

EDIT:

Of, na het gesprek, en dan zien we dat Han als eerste op Greedo schoot :p

[ Voor 18% gewijzigd door PWM op 18-01-2018 13:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
We gaan er al even vanuit dat de Superbowl het moment is dat we de trailer krijgen, maar inmiddels hebben we "zekerheid".

Ron Howard tweete gisteren over de Superbowl, en de Good Morning America ticket service maakte een fout en plaatste "+ Solo: A Star Wars Story Eclusive trailer" achter de titel voor de kaartjes van aanstaande maandag.

We zullen tijdens de Superbowl Halftime aanstaande zondag (dat zal rond 03:00 04:00 uur 's nachts onze tijd zijn) een teaser krijgen van een seconde of 30.
Vervolgens de ochtend erna in Good Morning America (rond 16:00 uur voor ons maandag) de volledige trailer!

*O*

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Here we go! Ik hoop dat deze film ons allemaal positief gaat verrassen.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En daar is de teaser!

Humankind… be both.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Okay, hold on to your butts!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zNYlvMgH3loHBgptsFo0aiBR/full.jpg
We beginnen met een stil shot. Geen muziek, enkel het geluid van schakelaars die overgehaald worden. Schakelaars op een dashboard dat akelig veel lijkt op dat van de Millennium Falcon.
Klein verschil is wel dat het er hier als nieuw uit ziet. Mooi strak en glimmend, mooi schoon en er zijn zelfs wat hendels aanwezig die we nog niet eerder gezien hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/l6ZOiOZ6ICU07wvKoSvTU9E4/full.jpg
Vervolgens zien we een grote hal waar een hoop wezens in een rij staan te wachten terwijl Stormtroopers een oogje in het zijl houden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zB8Y6UkZCE3dtK5nzFYLC1La/full.jpg
We zien een Imperial officier en een persoon, die verhuld is in een lange jas en muts, gaan zitten in een afgebakend kantoortje in diezelfde ruimte.

Gedurende deze shots horen we iemand vragen “So you want to make a difference?”. Wanneer hier bevestigend op geantwoord wordt is de vragende stem ervan overtuigd dat de andere persoon het geweldig gaat vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GIyqitM6Bf4LRm3lw4v9x2r0/full.jpg
Vervolgens zien we een Star Destroyer dramatisch uit een atmosferische storm tevoorschijn komen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KJn1PxOZ6fmUUWqnBQzqrkQ0/full.jpg
Uit de hangar van de Star Destroyer komen verschillende TIE Fighters tevoorschijn. Naast een aantal standaard modellen zien we ook een nieuw model met een extra compartiment.
Opvallend is de rode verlichting in de cock-pits van de TIEs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kLjKciUrK4yx0fM29rZsycdm/full.jpg
Nu zien we dat de persoon die we horen spreken een Imperial officier is die iemand lijkt te interviewen voor een baan in het Keizerlijke leger. De officier vraagt de persoon in welke branche hij interesse heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/bO4ztMYvZ0BJfVTCThicYsgt/full.jpg
We zien een paar handen in de cockpit van een landspoeder. De piloot lijkt aan de handschoenen te zien Han Solo te zijn. De vrouwelijke arm naast hem moet haast van Qi'Ra zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/20qPqelfzoFiEvBbMVd3JABO/full.jpg
De twee zijn niet met een plezierritje bezig maar lijken verstrengeld in een race of achtervolging. Ze worden door een grotere speeder opzij gebeukt.

Deze speeder zagen we eerder al meermaals voorbij komen op foto's en video's van de set.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/qZdem4R2HC1hk5sbljxEwPeP/full.jpg
In het volgende sot lijken Solo en Qi'Ra er echter beter vanaf te komen dan de grotere speeder. Die zien we hier een obstakel omver rijden terwijl twee droids hulpeloos toekijken.
Leuk detail is dat deze droids hetzelfde kleurenschema hebben als de Shoretroopers uit Rogue One.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/eJHjRB4ZE0Rv45BeeZuZJvaA/full.jpg
Het raam van de speeder maakt het nog wat moeilijk om met 100% zekerheid te zeggen, maar het lijkt er inderdaad op dat het Han en Qi'Ra zijn.

De persoon die door de Imperial ondervraagd wordt antwoord “I want to be a pilot… best in the galaxy”.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IAqdqbq2i8KPbeDetU5FqCyc/full.jpg
En dan krijgen we weer een shot dat er heel bekend uit ziet, maar toch ook weer niet. We zien hier wat lijkt op een van de gangen in de Millennium Falcon. Maar net als met de cockpit aan het begin van de teaser ziet deze gang er uit alsof het schip net uit de fabriek is komen vliegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wnycLMD7WrhA1ECDIsJkuY52/full.jpg
Ook de onderkant ziet er vertrouwd, maar toch anders uit dan we gewend zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mbPkNlNUvc3qIOp5OEgyyB2D/full.jpg
En dan volgt het eerste echte shot van Qi'Ra, gespeeld door Emilia Clarke.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2FZGv6zAOFaU90iBVEmwaFVq/full.jpg
Een shot van een droid waar C-3PO van zou gaan blozen. "My goodness.. his parts are showing!".
Verder lijkt de droid ook niet helemaal op zijn gemak te zijn, achter hem zien we allerlei vonken die niet veel goeds voorspellen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xFrpb4ZWPu9VG91ANpn02vqa/full.jpg
Dan gaan we door naar nog een nieuw voertuig, een hogesnelheidsmonorail trein die niet alleen OP maar ook ONDER het spoor rijdt.
Dit is geen trein die mensen van en naar hun werk brengt, hij is hevig gepantserd en beschikt over aardige kanonnen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1ZprzmrEafE8HgVq5II86BWf/full.jpg
En dan krijgen we de eerste beelden van Woody Harrelson's personage. Hij lijkt een vriendelijk figuur.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j9SukoSXuf0lYL3HUYoh6I5L/full.jpg
Hier bevinden we ons in een luxe ruimte, een uitgaansgelegenheid of een woning van een rijk persoon wellicht. We zien een zangeres optreden terwijl er om haar heen volop gedanst wordt.
Ook zien we hier voor het eerst in jaren weer Twi'lek's op het witte doek! Nee wacht, we hadden Beezer Fortuna in Rogue One! Hoe kon ik die uitgewrongen vaatdoek vergeten? :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZYvszMlYzRTWGNcCiybKIAMx/full.jpg
Hoewel Harrelson er net nog heel vriendelijk uit zag lijkt niet iedereen het met die observatie eens te zijn. Hij wordt hier op de monorail aangevallen door een figuur in en creatief en indrukwekkend uitziend armor en bowstaff.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tN9twDhJAZsHLPTffyeeB1UY/full.jpg
Hello... What have we here?
Dit shot vergt geen uitleg. Donald Glover als Lando Calrissian. En uiteraard draagt hij een imposante cape.
En meer gezichtsbeharing dan we van Lando gewend zijn. Maar zoals te verwachten staat het hem zeker niet slecht.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x1A1gUKFFysTcr240oQ1ZO3Y/full.jpg
En dan zien we die alombekende YT-1300 in actie. De Millennium Falcon, nog steeds met een hagel nieuw uiterlijk. Een witte verflaag met blauwe accenten en een langere neus dan we van de (nu niet zo roestige) roestbak gewend zijn.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XMuy8M0iAm2N9TzVVeRztSTQ/full.jpg
Vervolgens zien we Alden Ehrenreich's (bebloede) gezicht, terwijl de Imperial officier van eerder vraagt "Your name?".

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GK73re2Hrck0LVvjwSDJcgTs/full.jpg
En dat is wanneer “Solo” groot in beeld komt, vergezeld door een nieuwe en frisse uitvoering van de muziek die we al tientallen jaren kennen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zDkIETIwNAdK4FOAhUdnDRDH/full.jpg
En als die title card en muziek je nog geen kippenvel gaven, dan zal dit shot waarin Chewbacca zijn hand op Han’s schouder legt daar wel voor zorgen.
Interessant puntje hier is ook dat Chewie zijn bekende bandolier draagt, maar dat deze leeg is.
Heeft Chewie al zijn munitie opgebruikt? Of heeft Han hem net uit een benarde situatie gered waarin hij zijn munitie heeft moeten afstaan?
De volledige gesproken tekst:

Imperial: So you want to make a difference?
Solo?: Yea
Imperial: Trust me you’re goanna love it,
Imperial: And which branch are you interested in joining?
Solo?: I’m goanna be a pilot… best in the galaxy
Imperial: Your name?
Titlecard: “Solo”
En dat waren dan de allereerste beelden van Solo: A Star Wars Story! Wat vonden we ervan? Willen we al meer zien? Nou dat kan. Morgenmiddag (maandag) wordt de volledige trailer vertoond bij Good Morning America, waarna hij direct online zal verschijnen. Dus kom later in de middag maar terug voor nog een break down :P

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dubrillion
Ziet er goed uit. Echt een beetje een Rogue One sfeertje. Ik was nog niet echt hyped. En die hype probeer ik ook een beetje te drukken na TLJ. Maar ik ben aangenaam verrast door de eerste beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Die storm zou dat Kessel kunnen zijn en de reden waarom de Kessel Run zo gevaarlijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
raiders schreef op maandag 5 februari 2018 @ 08:06:
Die storm zou dat Kessel kunnen zijn en de reden waarom de Kessel Run zo gevaarlijk is?
Dat shot en degene waar de Star Destroyer uit komen vliegen lijken erg op elkaar. Dus ik gok van niet. Tenzij de Star Destroyer aan flarden wordt gescheurd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 10:09

v8power67

Psn: Mausosaurus

Moet zeggen, im interested!!
Vibe zit goed, wel beetje een bladerunner sfeer. Maar had er een hard hoofd in, maar ben nu wel hyped.
Het is star wars dus dat helpt mee, maar ik zie genoeg intressants in deze kleine teaser.
Plus Woody Harrison is awesome!!

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Trailer!!

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Cowman
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:53
Ik krijg echt nog steeds niet een Han Solo gevoel bij die dude... maar toch, ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Evil Cowman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:40:
Ik krijg echt nog steeds niet een Han Solo gevoel bij die dude... maar toch, ben benieuwd :D
Dat heb ik dus ook niet... Maar voor de rest ziet het er wel top uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Evil Cowman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 14:40:
Na het zien van de trailer ga ik hier ook in mee. Hij ziet er niet uit als Han en hij klinkt niet als Han. Je vraagt je toch af hoe acteurs/actrices af en toe gecast worden voor hun rollen. Dat gezegde hebbende... Laat maar komen! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
Het roekeloze karakter is natuurlijk helemaal Han Solo. Nu de droge humor nog, en dan komt de film wel aardig in de buurt.

March of the Eagles

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwiep
  • Laatst online: 26-08 13:14
Daarbij is de Han Solo die we al kennen redelijk cynisch. Misschien onthult deze film wel juist waarom dit zo is, en is het dus niet zo vreemd als het karakter/mindset van de Han Solo in deze film een tikkeltje anders zou zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door zwiep op 05-02-2018 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik mis ook nog een beetje de Han Solo feel... Dat wil niet zeggen dat ik niet in deze film kan komen. Han is jonger, wat optimistischer misschien. Ik zeg laat maar door komen. De nasmaak van TLJ even goed weg spoelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Snap ook nog steeds niet waarom er voor deze acteur is gekozen. Zeker qua looks en sounds. Maar goed heb niet al te hoge verwachtingen. Ben bang voor weer een Rogue achtig deel. We shall see.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ulnaJJdvlwz2dHEBdt1omB4q/full.jpg
Net als de teaser begint ook de trailer in stilte. We horen weer enkel het geluid van de schakelaars op het dashboard van de Falcon.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Fdm0gzidozaRqorZQv15O53z/full.jpg
We horen Han Solo zeggen “I have been running scams on the street since I was ten”. Waarna we de speeder die we eerder al zagen door de straten van een onbekende stad zien scheuren.
Deze keer krijgen we wel een goed beeld van de inzittenden. En zoals verwacht zijn het inderdaad Han Solo (Alden Ehrenreich) en Qi’Ra (Emilia Clarke).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kVSxm06J9wFuBlU5U2wWDAz2/full.jpg
Zoals verwacht is het geen pleziertochtje maar worden ze achterna gezeten door verschillende andere speeders. Waaronder een Stormtrooper op een Speeder bike.
Gedurende de achtervolgingsscenes waarin hij alle speeders te slim af lijkt te zijn horen we van Solo dat hij uit de Flight academy geschopt is omdat hij een eigen wil had.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BU3PqSAHXj1wcng87ykchqqR/full.jpg
Vervolgens krijgen we een mooi shot van een berglandschap op een onbekende planeet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HwPDLt4pVmxWJCnGJS5T3LYG/full.jpg
Waarna we Han in een warme jas in de sneeuw zien staan en zijn voice-over zegt dat hij een piloot gaat worden, de beste in het sterrenstelsel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GMNV2tR0q4odQ5d3BT9MgZG6/full.jpg
Na de twee eerdere shots van de brandschone Falcon zien we Han en Qi’Ra over duinen naar een hoog gebouw lopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kAecGJAaiN09fTeDU44IgRtc/full.jpg
In diezelfde duinen staan Tobias Beckett (Woody Harrilson) en Han. Beckett verteld Han dat hij een team aan het samenstellen is.
Een team dat bestaat uit de volgende gezichten die we voorbij zien flitsen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dDjAQxhW5ZhveRiXNjxDaQqP/full.jpg
Qi’Ra met L3-37 (Phoebe Waller-Bridge).
(En super gave cape).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/npHaTxUOplHQb75BPkwtHlzY/full.jpg
Lando Calrissian (Donald Glover)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/v8VerpfXxm7IH9QtXPXizPJL/full.jpg
Val whom (Thandie Newton)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ICTR2d9RMcgncPr7lP4I7obF/full.jpg
Een tot dusver onbekende alien met vier armen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XcGTDAfVl8doFUUGwSlmY0fF/full.jpg
Hier staat Han voor een kamer gevuld met aliens, zijn dit ook mogelijke crewleden, of is dit meer een klassieke “Cantina Scene”?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KsuYoNhs1ibJ00XeJ5CYL0Zq/full.jpg
Beckett vraagt Solo of hij mee doet, waarop Chewie eindelijk volledig in beeld komt.
Chewie draagt hier twee bandoliers ipv de enkele die we van hem gewend zijn. Ook zitten er in deze bandolier buisjes ipv de doosjes.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/x1JTpzWuXnNXXvJkvF8ySOYJ/full.jpg
Solo vertaalt het geluid dat Chewie maakte als een toezegging.
Let wel dat deze scene zich in de sneeuw afspeelt, niet in de duinen van een warmere planeet waar Beckett Solo vroeg of hij mee deed.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oGYPCvUQ9YzZfhPcoCfrFNhn/full.jpg
Vervolgens zien we Lando en L3-37 die we eerder bij Qi’Ra zagen in de cockpit van de Millennium Falcon zitten. Aan hun routine is duidelijk te zien dat dit niet de eerste keer is dat ze samen de Falcon besturen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yyfEeGw2MRTz3pLzFR1X6NtC/full.jpg
Ze gingen zo vloeiend door de bediening heen dat de kans groot is dat de Falcon al lange tijd in het bezit van Lando is en dat L3-37 ook zijn eigendom is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/f01iWAaOI8Q2i49FEF53MeFA/full.jpg
Vervolgens zijn we weer in de ruimte met de zangeres en dansende wezens. Het visachtige wezen in de zwevende buis blijft interessant, zingt deze ook, of is het simpelweg decoratie tijdens de act? En als het zingt. Wie van de twee is dan de hoofdact en wie is de achtergrondzanger?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dR9OaPJM3SQJAvycH3JLtVtO/full.jpg
Qi’Ra is ook in deze ruimte aanwezig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XsKqEI6Xet4KWX0p3HKGBx8t/full.jpg
Hier zien we nog een oude bekende terug. De geliefde DL-44, het trouwe wapen dat Han altijd bij zich heeft. En zo te zien is het maar goed dat hij hem bij zich heeft, want hij staat op het punt om aan een duel te beginnen met de persoon die in de teaser Beckett aanviel op de monorail. De vraag is, gebeurt dit duel ervoor of erna?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/D8xBcgnlkmAyosH0I8pgFSAt/full.jpg
We krijgen gelijk een beter beeld van de imposante krijger. De helm lijkt niet heel praktisch in een gevecht, maar daar leek hij op de monorail niet heel er door gehinderd.
Ook lijkt het er op dat hij de leider is van een grotere groep krijgers.
En zien we wellicht Warwick Davis op de achtergrond staan?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/82Kb3iQlbPMttsSATPi1QxdM/full.jpg
Hier zien we vier figuren op speeder bikes die een container van een ander schip lijken te stelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0rh7ORofgUm0SzyhF3dNZYel/full.jpg
In het volgende shot zien we echter datzelfde schip langs de bergen opvliegen terwijl de speederbikes met container en al tegen de berg op lijkten te vliegen. Ook doet de scene ons geloven dat Han achter de stuurknuppel van het grotere schip zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/T4coks2RF4FxpCxPSUZ5YW8g/full.jpg
Gedurende de laatste paar scenes horen we Qi’Ra tegen Han zeggen dat zij wellicht de enige persoon is die weet wat hij echt is.
Wanneer hij vraagt wat dat dan is verschijnt het logo van de film weer in beeld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yxiPtz0KmjzJUAxEVmwBhvUR/full.jpg
Gevolgd door de TIE fighters die de Star Destroyer verlaten die we in de teaser al door de wolken zagen opdoemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0y4sgB9awiDsHj24VqHyZPqN/full.jpg
Vervolgens zien we Chewie op zijn vertrouwde plek in de Falcon zitten, met een Lando achter hem die voor zijn leven lijkt te vrezen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PxZ6veLOXemlJjrUD8EMVffH/full.jpg
Qi’Ra lijkt ook niet heel blij in hun huidige situatie.
En dat komt omdat de eerder genoemde TIEs het vuur op ze geopend hebben. We zien de groene blaster bolts langs de ramen van de cockpit vliegen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sFefeTvGa8XhLo9pQCZvnlm8/full.jpg
Maar Han Solo zou Han Solo niet zijn als hij niet een paar TIEs kwijt kan raken en dat is precies wat hij doet. We zien hem de falcon rond draaien waardoor hij een achtervolgende TIE raakt, die vervolgens tegen een rotsblok aan knalt en explodeert.
Zou dit de eerste beschadiging aan die puntgave Millennium Falcon zijn, of heeft hij er eerder al wat deuken in gevlogen en wat antennes vanaf gebroken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/RTKyGAQqavSegC8Sjv1R8MNy/full.jpg
Han deelt iedereen vrolijk mede dat hij even dacht dat ze in de problemen zaten maar dat er niets aan de hand is.
Maar wat waren zijn woorden tegenover Luke ook alweer toen die dacht dat alles goed leek te gaan? “Don’t get cocky kid!”

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FYInwWii3CMBHcgfxBNWkc19/full.jpg
Zoals Lando’s blik hier laat zien is dat ook hier goed advies.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/obaTK0J1cNg7L3G4W4W5k9MQ/full.jpg
De TIEs zijn niet hun enige obstakel in deze storm, er ligt ook een gigantisch wezen met tentakels op de loer, tijd om nog wat kunstig vliegwerk te laten zien dus.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Wow, ben toch wel erg benieuwd geworden na de trailer en teaser. Ziet er heel avontuurlijk uit allemaal en denk dat wel een hoop zullen zien van de rest van de Star Wars wereld. Tof!

Moet alleen wennen aan Alden als Han en Childish Gambino als Lando, vind het nog niet helemaal op de originelen lijken, maar goed is eigenlijk onmogelijk. Gewoon niks van aantrekken denk ik :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Major_ton

Major_ton

Shoot!

Ik zag Alden als Han Solo in de speeder zitten en moest gelijk aan Chucky denken met dat haar, het ziet er echt te grappig uit. Een paar tellen Photoshop bevestigde mijn idee. Volgens mij is het familie >:)

Afbeeldingslocatie: http://verbruci.nl/wp-content/uploads/2018/02/chucky-a-star-wars-story-small.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Het blijft lastig een personage opnieuw te casten die zo bekend is maar ik heb niet het gevoel bij die Alden Ehrenreich dat het Han Solo is, hij heeft in het verleden laten zien een geweldige acteur te zijn dus hopelijk verbloemt hij dat daardoor wat.

Heb bij Donald Glover ook niet het gevoel Calrissian te zien maar bij dat personage is dat imo wat minder belangrijk ook mede door het charisma van die gast, alles is beter met hem er in :)

Ik vond de Superbowl teaser beter dan de trailer moet ik zeggen.

[ Voor 23% gewijzigd door ScrooLoose op 05-02-2018 16:59 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:22

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T7on1wb.jpg
Character posters: https://imgur.com/gallery/QHc2j

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:09

Shabbaman

Got love?

Dat muziekje aan het eind bij het Solo-logo doet me aan Spaceballs denken.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThisGuy
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online

ThisGuy

Get mad, then get over it.

Ik moet zeggen dat ik Donald juist heel goed vindt voor de rol van Lando.
Alden voor Han vind ik tot nu toe niks.. en voor mij toch wel een enorme bepalende factor of ik deze film leuk ga vinden ja of nee..

"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Shabbaman schreef op maandag 5 februari 2018 @ 23:04:
Dat muziekje aan het eind bij het Solo-logo doet me aan Spaceballs denken.
Nog altijd beter dan het intro deuntje van Rogue One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Met lood in de schoenen naar de Bios in mei denk ik. Vooral door de acteur die Han moet gaan vertolken. Wie doet die castings...

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Nieuwe foto's dankzij Entertainment Weekly:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VUmrWAtGCZcLjR3bBKHLIU8I/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3pADgNssf9m6fqOx4LNNGbF6/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/R5Fi0Fbgc0xRq0Z4L36PehZs/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/zgnKXqllQ8L6XyorIyHMCInQ/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KChpaxqWUlbM5XRrpSOvFONP/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LzZ17dUgJ2YVApdh57VdXWsG/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/I9u0SJwQTwCjJiFkRdH6JmNQ/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QZqPhNT7nKC1PfqDxUwLLZOr/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Dd22RVUGbXYjryHzPDBd8WHU/full.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/syQ9FUZu71JLmISLMm6nPVQU/full.jpg

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Dankzij LEGO weer een klein spoilertje. Deze keer wat de nieuwe vorm van de Falcon betreft:

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jjswLfUb5CAZECV8qjdcZhAm/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QsAwei3fBC6xPikDHU3HmFpV/medium.jpg

De nieuwe neus is dus een compleet losstaand schip. Net als de Phantom op de Ghost in Star Wars Rebels. Wat opzich ook logisch is, want beide schepen zijn door de Corellian Engineering Corporation gemaakt en vallen in dezelfde categorie.

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pvb101
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-04-2023
Er is ook een nieuwe internationale trailer uitgekomen:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=h1oZNA0w4_M]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
En de bijbehorende poster:

International Poster

[ Voor 11% gewijzigd door Spike_wolf op 01-03-2018 13:25 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Na het fiasco met de gestolen vormgeving van de vorige character posters heeft Lucasfilm net in Brazilië deze nieuwe posters gepubliceerd:

Han

Lando

Qi-Ra

Chewie

Grote kans dat we deze ook op andere plekken gaan zien en die vorige stilletjes van de aardbodem gaan verdwijnen.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

Het is absurd hoe weinig animo er lijkt te zijn voor deze film. De reacties wereldwijd zijn erg matig en alles lijkt erop dat dit de eerste commerciële flop van een Star Wars film dreigt te worden...

Ik heb in ieder geval nog nooit gehad dat ik bij een nieuwe Star Wars film praktisch geen gevoel had. Normaal kan ik niet wachten om de film te kijken, maar bij deze wacht ik wel tot ie te downloaden is.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Zou die film geen $300 miljoen halen in de US en zo'n $600 miljoen wereldwijd? Geen super kaskraker maar wel een deftig niveau.

Buiten Emilia Clarke kan ik me geen bekende acteur voor de geest halen. Er zal wel wat buzz zijn als het de première is; AT-ATs en andere robotten zullen wat aandacht trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
algalid schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 14:54:
Buiten Emilia Clarke kan ik me geen bekende acteur voor de geest halen.
Donald Glover (Lando) is voor mij wel bekend in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Donald "Childish Gambino" Glover ben ik heel erg benieuwd naar. Altijd wel een fan geweest van z'n muziek en z'n rol in Community, dus ben erg benieuwd naar hoe hij Lando neer gaat zetten.

Khaleesi in het Star Wars Universum kijk ik ook wel erg naar uit idd.

De marketingmachine van Disney staat volgens mij nog op een erg laag pitje, dus er is inderdaad nog niet veel aan hype te merken tot nu toe. Ik verwacht wel dat dit verandert de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 18:05
MazeWing schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 12:11:
Ik heb in ieder geval nog nooit gehad dat ik bij een nieuwe Star Wars film praktisch geen gevoel had. Normaal kan ik niet wachten om de film te kijken, maar bij deze wacht ik wel tot ie te downloaden is.
Ik heb precies hetzelfde gevoel. Rogue One keek ik ook enorm naar uit en ging toen ook echt met een tevreden gevoel naar huis.
Deze film ga ik ook echt wel in de bios kijken, maar heb er geen haast mee om hem in de eerste week gelijk te willen zien.

Wat mij betreft gaat Disney lekker door met uitmelken, als ze de kwaliteit nog enigzins hoog houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Voordeel is wel dat de film niet ontzettend overhyped wordt. Kan het in principe alleen maar meevallen. En niet zoals The Last Jedi ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Rogue One was top maar spinoff films voor Han Solo, Yoda, Boba Fett interesseert me echt geen reet.
De enige spinoff film die ik wil zien is de Obi-Wan film.

En als deze film over Han Solo geen Miljard oplevert voor Disney zullen ze die wel als flop beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Een miljard halen zal wel een prestatie zijn. Er is veel meer reclame voor Avengers Infinity War, Deadpool 2, Jurassic World en een tikkeltje minder Ocean's 8 die rond die periode uitkomen.

Mocht Harrison Ford erin mee spelen, dan was het een ander verhaal. Deze film valt buiten het gezichtsveld van de meeste mensen.

De trailer is op Youtube niet zo'n hit met "amper"11 miljoen views tov Rogue one 36 miljoen.

[ Voor 3% gewijzigd door algalid op 15-03-2018 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Tsja, geen Ford en diegene die Han moet gaan spelen vind ik en velen met mij ook heel slecht gecast. Ik ga waarschijnlijk wel naar de Bios. Maar meer uit nieuwsgierigheid dan enthousiasme. Verwacht er ook bar weinig van.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
Nieuwe trailer vandaag. Hopelijk iets meer over de richting van het verhaal :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Trailer!

Humankind… be both.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ytopB6ffJEIVGqVXuHVIzlE3/full.jpg
We openen met een shot boven een industrieel uitziende stad waar de camera een speeder volgt die door de straten vliegt. Vervolgens kijken we in diezelfde stad omhoog naar een Star Destroyer die in de lucht hangt. Deze Star Destroyer is echter wat minder imposant dan we gewend zijn, hij wordt namelijk door andere schepen in de lucht gehouden en hij mist nogal wat onderdelen, zoals de control tower die vanaf de grond omhoog getakeld wordt. Wordt deze Star Destroyer in elkaar gezet, of juist gesloopt? Dat is moeilijk te zien, wat wel duidelijk is, is dat dit geen Imperial shipyard is, dus de tweede optie lijkt het meest voor de hand liggend.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/PgTDt9hsph1NZNkP724Qw948/full.jpg
Hier zien we Han zelfverzekerd richting een deur lopen in wat op dezelfde stad lijkt als het vorige shot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dcy1iy4Dd6vuOo4I1lDVADKT/full.jpg
We zien beelden die we in de vorige trailer ook zagen, Han in het kamp van Enfys Nest terwijl we in de voice over Qi’Ra horen vragen of Han opzoek is naar wraak..

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DH1DiblB3eYtiCT1rweZoYce/full.jpg
Het shot gaat over naar Lando aan de Sabacc tafel en Han die vraagt of hij een potje mee mag doen, terwijl de vraag van Qi’Ra door gaat of hij opzoek is naar geld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/np1lEne01CansGENSBN5Yaug/full.jpg
Als ze vraag tof het iets anders dan wraak of geld is zien we Han en Chewbacca onder de Millennium Falcon staan en deze bekijken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mUmLLgoO30Oqvy72lOpMP3bx/full.jpg
Dit shot lijkt op een eerste ontmoeting tussen Han en Qi’Ra nadat de twee elkaar lange tijd niet gezien hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4YP5ishKZQWMB3rNeWTODmY4/full.jpg
En hier weer een shot dat we gedeeltelijk in de vorige trailer zagen, enkel zien we nu Han, Qi’Ra en Chewie over de zandvlakte naar het gebouw in de verte lopen, waarbij de arme Chewie als pakezel gebruikt wordt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/j7cOMqtJdEX2iVYO5wdL42QZ/full.jpg
Vervolgens vertelt Beckett Han iets meer over de opdracht waar we in de vorige trailer al over hoorde. We zien de “big shot gangster” die het team samenstelt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yj5C12KWxJkUu2Kuvs2XnLMr/full.jpg
Door naar wat shots van de speeder die we Han in de vorige trailer ook door de straten van een stad zagen besturen, opvallend is hier wel dat de shots afwisselen tussen momenten waar Qi’Ra wel en niet naast Han in de speeder zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AxQT8rMZkvxtA1x6kmn7w9sm/full.jpg
Gedurende deze shots horen we Han een Imperial officer vertellen dat hij een coureur en piloot is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CLPY5L0xTOAOrkpFYI1vT5j7/full.jpg
Hier zien we Han, Beckett en de crew rond een kampvuur waar Han hen vertelt dat hij lang op een kans als deze gewacht heeft. Beckett inspecteert ondertussen Han’s DL-44 blaster.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BXgO05QRFGV0w8jUYg2FcmKr/full.jpg
In dit shot zijn we terug in de ruimte waar Han en Lando elkaar ontmoeten en vraagt Han naar Chewies mening over iets. Het lijkt er op dat Chewie niet helemaal overtuigd is van Lando.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TD4TB7S2c6h1PwgTCt6CtsLC/full.jpg
Dan nemen we even een stapje terug naar Han, Qi’Ra en Chewie die het imposant uitziend gebouw betreden waarin zich de kamer met de Sabacc wedstrijd bevindt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/2Kse0tG7WkfchWx8AkT1eG6q/full.jpg
Qi’Ra lijkt iemand te kennen met een schip, de beste smokkelaar die ze kent. Lando Calrissian.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/62pltmMl5mVfKDWsnl1dN2AA/full.jpg
En dan een shot waar we al zo lang op wachten, Han en Lando, tegenover elkaar aan een Sabacc tafel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lnVO6RjjwPORAvUSU9uGGn3O/full.jpg
Han zegt dat hij een verhaal over Lando gehoord heeft en vraagt hem of het waar is, vervolgens geeft Lando zoals alleen Lando dat kan aan dat alles wat hij over hem gehoord kan hebben waar is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/s5PYdsupFNw3h2rZ3Ndb1ree/full.jpg
Dan de eerste keer dat we L3-37 zien, tijdens een niet al te vriendelijke kennismaking tussen haar hand en het gezicht van iemand die Lando beschrijft als een gemene meneer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YmN6Zpl7WIQbZvdpuV7tRSTV/full.jpg
In dit shot krijgen we een beter beeld van Lando’s maatje en zien we ook dat het niet echt een standaard model droid lijkt. Haar schouders lijken verdacht veel op de schouders van astromechs als R2-D2. Is L3-37 gemaakt van bij elkaar geraapte onderdelen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/YYQmDzE7L4scFn2J3nw6jSdk/full.jpg
Lando stelt L3 voor aan Han, Qi’Ra en Chewie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b6HiK9UQUMU2dJTXJxzclFmt/full.jpg
De Millennium Falcon in al haar glorie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uZxs5OzKErMxdXrckZruMQvN/full.jpg
En zien we hier dan een iconisch moment? De allereerste keer dat Han Solo de cockpit van de Millennium Falcon binnen loopt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/nqyPUnis465cLT2SPvj0idOT/full.jpg
Lando geeft aan dat Han beter kan gaan zitten met zijn gordel om, waarop Han nogal sceptisch lijkt voor Lando de Falcon Hyperspace in schiet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vbmJaSu5H8JIIxudlW9B50z0/full.jpg
Dan door naar de monorail trein die we in de vorige trailer ook zagen. We zien Beckett op het dak in gevecht met Range Troopers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BVBFiBTSwa8zpx2NFruOmWnb/full.jpg
Hier een wat duidelijker shot van de warm geklede troopers, net voor Beckett er eentje neer schiet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XKcLnDxSisFIZB1RQYiyCe5Y/full.jpg
Hier zien we een schip boven de trein vliegen, dit schip zagen we in de vorige trailer een container dragen, de opdracht die het team voor de gangster uitvoert lijkt dus het stelen van een van de treinwagons. Welke Han vervolgens wel tegen een berg laat exploderen… ik ben benieuwd of dat onderdeel van het plan was.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Vh3lO6XQKR4bg4Z5pnNEmelN/full.jpg
We zien de Falcon over een nieuwe planeet (Mimban?) vliegen terwijl Beckett in een voice over Han het advies geeft dat hij er vanuit moet gaan dat iedereen hem zal verraden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9yz5nfSgZ6Un3SPQIHuAw8sg/full.jpg
Lando neemt voor de Falcon iemand onder vuur, maar dat doet hij uiteraard wel met stijl.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/duVW3zXWI4PvOBrEXJHFxz7U/full.jpg
Hier zien we iets dat we nog niet eerder zagen, een AT-ST variant die het beeld in, en het slachtveld op, komt springen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1T8Gvc2oggOGqdxoD5lvemNI/full.jpg
Ook voor de Falcon tijdens een vuurgevecht zien we Chewie een andere Wookiee omhelzen en knuffelen. Is dit een vriend(in), familie of Chewies partner? En waar is Chewies Bandolier gebleven?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6h50tCjx85JSEs4Y1dJ4m6ep/full.jpg
Han in de cockpit van de Falcon met een variatie op een van de meest iconische Star Wars teksten.. “I have a really good feeling about this”. Is dit de eerste keer dat hij de Falcon bestuurt en is hij al helemaal verliefd op het schip?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ynrw7Hwtgjwztt018f1U3SoU/full.jpg
Hier zitten we weer in de grote storm waarin de Falcon achterna gezeten wordt door een Star Destroyer en TIE Fighters. We zien hier het enkele kanon onder de Falcon korte metten maken met een TIE.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NNAR08HmtNj7rpOJziPXqez9/full.jpg
En vervolgens een prachtig shot van een TIE die wraak probeert te nemen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/uyCwbv3wgD1Z4XrwoZdbzfWp/full.jpg
Hier is Chewbacca het prutswerk van Han zat en haalt een stel hendels over en drukt wat knoppen in om Han te helpen. Han is nogal verrast wanneer Chewie hem verteld dat hij 190 jaar oud is en dus het een en ander aan ervaring heeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/GiKVSP3icEUWtaSgQuj8xFnV/full.jpg
Vervolgens weer een variatie op een Star Wars quote, de bekende “Punch it, Chewie” horen we hier in een variatie.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/r2mhbdCpNh1LX9mcIri0Vb5v/full.jpg
Dan nog even een mooi shot van de Falcon die over het kamp van Enfys Nest vliegt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hvfJljTDEaIdoKpOnHQxXpg8/full.jpg
Hier een shot van de gangster die het ergens niet helemaal mee eens is en een indrukwekkend nieuw energie wapen gebruikt om iets te slopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/l4mwmDBkfOqVuxMdqEon5yo6/full.jpg
Dan zitten we midden in een vuurgevecht waar Chewie een tegenstander in het gezicht brult…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/BIyaPzPBDsf6IiF3Aqma8TM8/full.jpg
… en vervolgens optilt en bruut tegen de grond slaat. Dat kan niet plezierig zijn, maar hij heeft in ieder geval zijn armen nog… dat is een plus punt. Denk ik…

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EaRC8PgZd8ItFNnaXfAlRpRn/full.jpg
L3-37 is midden in het vuurgevecht voor de Falcon heel erg blij dat ze de opdracht aangenomen hebben. L3-37 lijkt tot zover nogal plezier te hebben in dood, verderf en vernieling. Dit shot geeft ons ook weer de gelegenheid om de droid nog eens goed te bekijken en het lijkt er steeds meer op dat ze inderdaad in elkaar gezet is uit losse onderdelen van andere droids.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/H9VBvy3NrVTdU4NkKjfSBOUe/full.jpg
We sluiten de trailer af met Chewbacca die bijna van de monorail af valt maar door Han gered wordt.

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Lijkt me een geweldige film ! lekker veel actie

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik weet het nog zo net niet. Deze film hadden ze in mijn ogen nooit moeten maken. Pak een Obi-Wan op Tatooine. Zet daar een gebroken man neer die naarmate de film vordert weer vertrouwen krijgt in ze kunnen en ''de republiek''. Maar zonder al te veel nostalgie, nieuwe Jedi powers, nieuwe energie wapens en lightsabers. Maak een volwassen Star Wars film. Nieuwe gezichten en geen kleine Luke Skywalker.

Nu zie je een speciaal shot van Han ze blaster, een andere wookie, Chewie zonder bandelier, het moment dat Han de Falcon wint en uiteraard de Kessel Run. Deze film moet het hebben van nostalgie momentjes. Want buiten Chewie voel ik vrij weinig voor de cast.

Zet een cast neer die niet al te bekend is. Ik zie geen Qi'ra maar Khaleesi. Ik zie geen Lando of Beckett, maar andere gezichten uit series en films.

Vroeger als je zei dat je Star Wars leuk vond keken mensen je raar aan. Nu is iedereen zogenaamd fan, want het is hip en al lang niet meer voor Sci-fi fans die houden van de lore van Star Wars

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Aan de trailer te zien is dit zo'n film waarin de twee leads het minst boeiend zijn. Een soort Jupiter Ascending.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Dubrillion schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:08:
Ik weet het nog zo net niet. Deze film hadden ze in mijn ogen nooit moeten maken. Pak een Obi-Wan op Tatooine. Zet daar een gebroken man neer die naarmate de film vordert weer vertrouwen krijgt in ze kunnen en ''de republiek''. Maar zonder al te veel nostalgie, nieuwe Jedi powers, nieuwe energie wapens en lightsabers. Maak een volwassen Star Wars film. Nieuwe gezichten en geen kleine Luke Skywalker.

Nu zie je een speciaal shot van Han ze blaster, een andere wookie, Chewie zonder bandelier, het moment dat Han de Falcon wint en uiteraard de Kessel Run. Deze film moet het hebben van nostalgie momentjes. Want buiten Chewie voel ik vrij weinig voor de cast.

Zet een cast neer die niet al te bekend is. Ik zie geen Qi'ra maar Khaleesi. Ik zie geen Lando of Beckett, maar andere gezichten uit series en films.

Vroeger als je zei dat je Star Wars leuk vond keken mensen je raar aan. Nu is iedereen zogenaamd fan, want het is hip en al lang niet meer voor Sci-fi fans die houden van de lore van Star Wars
er komt gelukkig een star wars obi wan volgens de geruchten in 2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:28
“I’ve got a good feeling about this”

Ik begrijp wel dat de oude garde (waaronder ik) het ‘oude’ StarWars willen zien maar dit zijn andere tijden, er moet geld verdiend worden. De verhaallijnen zijn allang niet meer canon, je moet dit zien als StarWars 2.0 en heeft niet zo veel met de oude 6 delen te maken.
En wat betreft de bekende acteurs, dat is wat het grote publiek wil zien, acteurs van got doen het nou eenmaal goed bij het grote publiek.

Zelf zou ik een film van Yoda graag willen zien.

[ Voor 81% gewijzigd door gielie op 09-04-2018 09:34 ]

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
De trailer ziet er zeer gelikt uit, de Star Wars machine is goed geolied.

Maar ik ga de film nog altijd overslaan, tenzij de reviews een verrassing opleveren. Er lijkt iets te ontbreken, ik kan er niet de vinger op leggen maar het verhaal interesseert me niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Njay schreef op maandag 9 april 2018 @ 08:54:
[...]

er komt gelukkig een star wars obi wan volgens de geruchten in 2020.
Ja alleen daar ben ik bang voor dat we Obi-Wan van Tatooine af zien reizen. Met allemaal veel te bekende gezichten. Waar we zien dat Luke allang een keer met Obi-Wan een ontmoeting heeft gehad. En andere nostalgie momenten.

Natuurlijk snap ik dat er geld verdient moet worden. De Marvel cinematic universe loopt als een trein. Ook daar zijn de fans niet helemaal tevreden, maar en loopt wel een duidelijke rode lijn en een plan door het hele plaatje heen. En je ziet hier bij de Star Wars Disney universe nog duidelijk geen plan en rode lijn. Ja Kathleen Kennedy die flink duidelijk maakt dat ze politiek en vooral feminisme wilt presenteren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Hoop echt dat die L3-37 niet gewoon een soort K2SO kopie wordt. Voor de rest ziet het er heel gelikt uit en word ik nu meer enthousiast voor deze film!
Het is gewoon een extra tussendoortje dus ik zie dit ook apart van de originele SW films. En als je het gewoon ziet als aparte film dan ziet het er gewoon heel goed uit.
Ron Howard -> Rian Johnson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
Dubrillion schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:45:
[...]

Ja alleen daar ben ik bang voor dat we Obi-Wan van Tatooine af zien reizen. Met allemaal veel te bekende gezichten. Waar we zien dat Luke allang een keer met Obi-Wan een ontmoeting heeft gehad. En andere nostalgie momenten.

Natuurlijk snap ik dat er geld verdient moet worden. De Marvel cinematic universe loopt als een trein. Ook daar zijn de fans niet helemaal tevreden, maar en loopt wel een duidelijke rode lijn en een plan door het hele plaatje heen. En je ziet hier bij de Star Wars Disney universe nog duidelijk geen plan en rode lijn. Ja Kathleen Kennedy die flink duidelijk maakt dat ze politiek en vooral feminisme wilt presenteren....
We gaan het zien ... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:00

MazeWing

The plot thickens...

Deze trailer is aanzienlijk beter te pruimen dan de eerste.

Echter ben ik nog steeds bang dat deze film het niet gaat worden en de eerste echte flop in het Star Wars universum gaat worden. Toch heb ik besloten WEL naar de bioscoop te gaan voor deze film. Al is het maar vanwege de (hopelijk) visueel indrukwekkende actiescenes!

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
gielie schreef op maandag 9 april 2018 @ 09:29:
“I’ve got a good feeling about this”

*knip*

Zelf zou ik een film van Yoda graag willen zien.
:> :9~ O+

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Laatst online: 22:59

SomerenV

It's something!

MazeWing schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:41:
Deze trailer is aanzienlijk beter te pruimen dan de eerste.

Echter ben ik nog steeds bang dat deze film het niet gaat worden en de eerste echte flop in het Star Wars universum gaat worden. Toch heb ik besloten WEL naar de bioscoop te gaan voor deze film. Al is het maar vanwege de (hopelijk) visueel indrukwekkende actiescenes!
De trailer is best vet en het Star Wars-sfeertje is prima voelbaar. Waar ik me echter zorgen om maak is de acteur die Solo speelt. Er waren al geruchten dat ie nogal wat moeite had met het acteren, en in de trailer(s) hoor je hem nauwelijks wat zeggen. In mijn achterhoofd heb ik nu dus dat die geruchten wellicht kloppen en dat de acteerprestaties van hem in deze film niet zo denderend zijn. Ook heb ik nog altijd niet het idee dat ik een jonge Han Solo zie op het scherm. Het zou net zo goed een ander, nieuw personage kunnen zijn wat mij betreft. Die dude hoeft niet op een jonge Harrison Ford te lijken en hij hoeft niet hetzelfde te klinken, maar als kijker moet je wel het gevoel hebben dat je naar een jonge Solo kijkt. En dat gevoel ontbreekt, althans bij mij.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 05-09 13:48
Kijk geen trailers/spoilers.. zie het wel in de bios of als ik geen tijd heb gewoon lekker op de bank thuis een paar maanden later.

Ben benieuwd, maar niet hyped. Door die laatste StarWars (Last Jedi) is mijn vlam toch een beetje op een waakvlammetje overgegaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freshnezz

Freshnezz

Why so serious?

Ben erg benieuwd! Ik heb zelf nog niet echt het Star Wars gevoel bij dit, maar ziet er toch wel naar uit dat het gewoon een leuke space avontuur wordt.

Denk dat je gewoon niet teveel moet verwachten en Alden al helemaal niet moet vergelijken met Harrison Ford. Ik laat die film me gewoon verrassen en zoals Kylo Ren al zei en wat voor alle Star Wars film nu geldt:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LcWFQhM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
Ik heb de trailer nog eens bekeken en Han Solo doet me hard denken aan Robb Stark, ook wat houterig en dan die bontsjaal rond zijn nek... Maar er is niets waar je van zou zeggen dat hij gelijkenis vertoont met Harrison Ford.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

Ik word er niet warm of koud van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MazeWing schreef op maandag 9 april 2018 @ 12:41:
en de eerste echte flop in het Star Wars universum gaat worden.
Ik vermoed dat we er echt 1 hebben die deze titel niet gaat vergeven:

Afbeeldingslocatie: https://nerdist.com/wp-content/uploads/2017/12/STAR-WARS-HOLIDAY-SPECIAL.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
Gelukkig wordt het geen re-enactment van dit pareltje van Han Solo:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Ik zag hem gisteren voorbij komen. Opzich een leuke TV Spot. Voel alleen nog geen Solo hype O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
Solo: A Star Wars Story is klaar :)

Solo

Humankind… be both.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter

Humankind… be both.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raiders
Ziet er goed uit. Veel meer actie dan de andere 2 trailer.

Han in de Imperial army? De Millennium Falcon winnen met een spelletje? Legends anyone? ;)

Edit: Boba Fett / Mandalorians in deze film? _/-\o_
https://twitter.com/StarW...s/991361636563935232?s=19

[ Voor 28% gewijzigd door raiders op 01-05-2018 22:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Topicstarter
In de Star Wars Show van deze week wat nieuwe beelden van de eerste Solo draaidag toen George op de set aanwezig was :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/VZIjqFMFaH4I5DqCyRyEp9DL/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/QDpHcXMwI8wpAxULM9OIlVkm/full.jpg

En Ron was zo vriendelijk om mee te werken aan de Star Wars Arrested Development crossover parody waar we allemaal al sinds zijn aankondiging op wachten :D _O- _O_

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glamdring
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20:19
Bij Pathé zijn nu de eerste tickets te koop voor Solo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

De eerste premiere van Star Wars die ik ga missen omdat ik op vakantie ben, waarom doen ze het dan ook potverdikkie in mei :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
Tickets voor 25 mei zijn binnen!
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Dit topic gaat over de inhoud van de film en bevat dus spoilers!