Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 940621

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? gamen vooral gamen

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. 900

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model nvidia geforce gtx 1070(al gevonden 400euro) en intel i5-7600k(ook al gevonden 215 euro)

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. ik ben nieuw met echt gamen.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? ik weet het niet echt als het in het budget kan

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
ik wil graag feedback over mijn build en kan iemand mij a.u.b. een case, fan en moederbord aanbevelen daar heb ik niet echt verstand van :?

sshd schrijf van seagate ben ik aan het kijken

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim2010
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-05 19:05
Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze. Niemand is geboren met die kennis! Neem daarom andere, vergelijkbare, recente topics eens door. Je zult zien dat bepaalde onderdelen steeds terugkomen. Die zullen dan wel goed zijn! Lees ook het commentaar erbij, dan loop je niet in dezelfde valkuilen en leer je er ook nog wat van.
Zelf wat vooronderzoek doen en een lijstje aan onderdelen presenteren is hier een must, we gaan hier niet builds voor je zitten voorkauwen. Kijk daarvoor naar de Best Buy Guides.

En wees eens ook wat meer specifiek dan alleen maar "ik wil gamen", je gaat ook niet naar de autodealer met alleen maar "ik wil autorijden". Wat wil je precies spelen? Op welke settings wil je kunnen spelen? Hoe groot moet je beeldscherm/resolutie/framerate zijn?

[ Voor 17% gewijzigd door Tim2010 op 19-07-2017 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:27
Dit is al het tweede PC topic dat aangemaakt is door jou. En wederom zonder afdoende vooronderzoek.
game pc +- 750 euro

@br00ky u mag weer.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 940621

Topicstarter
ik heb en fout gemaakt ik vroeg alleen een moeder board als eerste maar ik kon niet alles linken wat ik al had ik ben ook trouwens nieuw tot tweakers en ik zie vaak mensen die gewoon om een build vragen dus ik dacht dat het kon. bij mijn vorige forum had ik de verkeerde versie gepakt en helemaalt niks zelf aangedaan, maar voor deze heb ik 10 uur lang aan verschillende dingen zitten zoeken en kijken, guides zitten lezen, videos zitten te kijken. trouwens ik had eerste heel uitgebreide ding gemaakt over welke games, maar ik had niet op mijn laptop batterij gelet en hij ging uit. Dus was alles weg, terwijl ik deze topic opnieuw maakte ben ik het vergeten het erbij te zetten dit was mijn fout en ik bied hiervoor mijn excuses aan.

ik vroeg ook voeding en case erbij want die kon ik niet linken. Achter af gezien kon ik beter gewoon de naam vermelden met de prijs.
en boven alles ik dacht dat ik mijn onderdelen had vernoemd in een lijst. die zoek je toch op onderaan bij het maken van een topic? ik hem waarschijnlijk daar iets gemist.

ik bied hierbij mijn excuses aan en vind ik het niet erg als deze topic gesloten word. want het is niet goed hoe ik hier de forum mensen aan de irritatie en problemen help.