Kan Age of empires 3 niet online spelen.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojuist weer age of empires 3 in de winkel gekocht, maar kan het niet online spelen.
Installeren gaat gewoon goed met de cd key.
Maar als ik een eso account wil aanmaken staat er "wrong cd key".
Is het spek uberhaubt nog wel online te spelen?
Zo ja kan iemand mij uitleggen hoe?

Hartelijk bedankt alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bankscrew
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-06 10:36
Voor zover ik op de website van Microsoft kan lezen moet je niet de CD key maar het Product-ID dat op het hoesje staat invoeren.

https://support.microsoft.com/nl-nl/help/911712/age-of-empires-iii-retrieve-your-eso-user-name-and-password

Lees dit even door, kom je daarmee verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik voer ook de product key in, en dan staat er wrong cd key.
In de link die jij gegeven hebt staat dat de product key uit cijfers bestaat..hij bestaat bij mij voornamelijk uit letters.
Hinderlijk is het, heb het spel weer gekocht om online te spelen en dan lukt het niet😥

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Age of Empires 2 HD is toch beter :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga deze uit het raam gooien en die kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt nog redelijk wat gespeeld online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Oke bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

Topic is inmiddels al een maand of anderhalf oud, ik kick 'm toch even omhoog...

Wil bij deze voor TS even bevestigen dat ik nog geregeld AOE3 online speel; er is nog een vrij actieve community. Ik speel het inderdaad ook via ESO maar heb het spel wel gekocht (en start 'm dus ook) via Steam. Dit ter info...

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wereldkaart
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-12-2024
Ik heb hetzelfde probleem. Het is een beetje jammer dat de support is opgeheven, want nu kun je dus niet meer via ESO online spelen als je het nieuw koopt..

Ik hoorde wel dat het mogelijk zou zijn om via Voobly of Gameranger nog online te spelen, alleen is me dat nog niet gelukt. Ook hier krijg ik de CD error of kom ik uberhaupt niet in het spel.

Wel jammer, want is wel eens een leuke afwisseling van 2.

Als je trouwens 2 online wilt spelen, GoT heeft een eigen discord server waar dagelijks mensen online spelen, de serve rbevat 90 mensen. [PC] Age of Empires II HD

[ Voor 28% gewijzigd door Wereldkaart op 09-09-2017 14:36 ]

Pagina: 1