Ik zoek een?
Een Chinese smartphone
Wat is je budget?
€130-180
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze wil ermee kunnen bellen, whatsappen, foto's maken, muziek luisteren enz. Ze wil verder graag een beetje fatsoenlijke camera.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ze heeft zelf wat toestellen bekeken op Aliexpress namelijk de:
UMI Super - €160,-
UMI Plus - €150,-
UMI Plus E - €203,-
Vernee - €134,-
Elephone S7 - €178,-
Elephone P9000 - €160,-
Zelf heb ik op tweakers rondgekeken en kwam uit op de Xiaomi Redmi Note 4. Alleen las ik dat er geen Nederlandse taal op zat. Dit zou ze wel graag willen.
Haar vader heeft momenteel de UMI Plus, maar ze wil graag toch even verder kijken voordat ze een toestel koopt.
Ik snap dat het budget niet super hoog is en je niet al te veel kan verwachten, maar Chinese toestellen zijn over het algemeen goedkoop voor de specs.
Heeft een enige tweaker misschien een goed aankoop advies voor haar?
Een Chinese smartphone
Wat is je budget?
€130-180
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ze wil ermee kunnen bellen, whatsappen, foto's maken, muziek luisteren enz. Ze wil verder graag een beetje fatsoenlijke camera.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ze heeft zelf wat toestellen bekeken op Aliexpress namelijk de:
UMI Super - €160,-
UMI Plus - €150,-
UMI Plus E - €203,-
Vernee - €134,-
Elephone S7 - €178,-
Elephone P9000 - €160,-
Zelf heb ik op tweakers rondgekeken en kwam uit op de Xiaomi Redmi Note 4. Alleen las ik dat er geen Nederlandse taal op zat. Dit zou ze wel graag willen.
Haar vader heeft momenteel de UMI Plus, maar ze wil graag toch even verder kijken voordat ze een toestel koopt.
Ik snap dat het budget niet super hoog is en je niet al te veel kan verwachten, maar Chinese toestellen zijn over het algemeen goedkoop voor de specs.
Heeft een enige tweaker misschien een goed aankoop advies voor haar?