Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal worden gebruikt voor een aantal games (payday 2, rl, op het moment, maar dit veranderd vaak)
Daarnaast voor de basis zaken zoals word en internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum inclusief verzendkosten is 600 euro, maar ik zit liever richting de 550.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik de optie om een gtx760 voor 50 euro over te nemen van een vriend van mij. Zelf weet ik niet zeker of dit een goede aankoop is voor deze pc.
Ik heb zelf een 1680x1050 scherm die wordt gespaarde naar een standaard 1080 scherm (ergens volgend jaar)
Verder is er al een muis, toetsenbord en speakers aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eventueel deze videokaart als de 760gtx geen goede keuze is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, misschien zelfs liever een ryzen cpu, maar vanwege de prijs niet gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case moet gewoon een standaard formaat hebben. Beetje kwaliteit zou een + zijn, maar dat hangt natuurlijk van het budget af. (de hierboven gekozen case kwam uit de bbguide, maar las ik wel wat negatieve reviews over dus liever wat anders.)
Daarnaast een wens is een sed, maar dan alleen voor windows (120gb). Is dit het waard of is het verschil dan niet erg te merken?
Ga je overklokken?
Indien mogelijk, maar geen must.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag van jullie of het het waard is om de 760 over te nemen ipv 1050ti of een amdrx als deze weer beschikbaar komen.
Daarnaast vraag ik mij af of het het waard is om alles nieuw te bestellen of dat er ook mogelijkheden zijn op vraag en aanbod. Zelf heb ik geen auto en kost mijn OV deze maand weer geld, dus liefst in de buurt van zuid-holand.
Daarnaast jullie mening over de processor en eventuele alternatieven. Zelfde voor de behuizing.
Alvast hartstikke bedankt voor het meedenken.
Timo
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het zal worden gebruikt voor een aantal games (payday 2, rl, op het moment, maar dit veranderd vaak)
Daarnaast voor de basis zaken zoals word en internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum inclusief verzendkosten is 600 euro, maar ik zit liever richting de 550.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Zelf heb ik de optie om een gtx760 voor 50 euro over te nemen van een vriend van mij. Zelf weet ik niet zeker of dit een goede aankoop is voor deze pc.
Ik heb zelf een 1680x1050 scherm die wordt gespaarde naar een standaard 1080 scherm (ergens volgend jaar)
Verder is er al een muis, toetsenbord en speakers aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Pentium G4600 Boxed | € 86,50 | € 86,50 |
1 | MSI B250M PRO-VD | € 66,74 | € 66,74 |
1 | MSI GeForce GTX 1050 TI 4GT OC | € 169,- | € 169,- |
1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 48,45 | € 48,45 |
1 | Sharkoon VS4-S | € 26,95 | € 26,95 |
1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 62,95 | € 62,95 |
1 | Corsair CX450M | € 51,- | € 51,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 511,59 |
Eventueel deze videokaart als de 760gtx geen goede keuze is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, misschien zelfs liever een ryzen cpu, maar vanwege de prijs niet gekozen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De case moet gewoon een standaard formaat hebben. Beetje kwaliteit zou een + zijn, maar dat hangt natuurlijk van het budget af. (de hierboven gekozen case kwam uit de bbguide, maar las ik wel wat negatieve reviews over dus liever wat anders.)
Daarnaast een wens is een sed, maar dan alleen voor windows (120gb). Is dit het waard of is het verschil dan niet erg te merken?
Ga je overklokken?
Indien mogelijk, maar geen must.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoor graag van jullie of het het waard is om de 760 over te nemen ipv 1050ti of een amdrx als deze weer beschikbaar komen.
Daarnaast vraag ik mij af of het het waard is om alles nieuw te bestellen of dat er ook mogelijkheden zijn op vraag en aanbod. Zelf heb ik geen auto en kost mijn OV deze maand weer geld, dus liefst in de buurt van zuid-holand.
Daarnaast jullie mening over de processor en eventuele alternatieven. Zelfde voor de behuizing.
Alvast hartstikke bedankt voor het meedenken.
Timo