Amazon... hoe werkt het? Is het betrouwbaar??

Pagina: 1
Acties:
  • 2.124 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YounessDK
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-02-2024
Wat is mijn vraag?
Ik wil de bluetooth speaker JBL charge 3 gaan bestellen en ii zie dat de gemiddelde prijs €165 is en op amazon(.de) ligt dat rond de €130 à €140 maar mijn vraag is nu of amazon nou echt zo betrouwbaar is? En ik heb nog twee vragen.

-Hoe lang duurt ongeveer het verzenden?
-Hoe werkt het met garantie? Moet ik dan extra bij betalen of zit er al staandaart aantal jaar garantie op? En is amazon makkelijk in garantie?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb maand lang zitten surfen op het internet en op youtube maar heb nogsteeds geen duidelijke informatie kunnen vinden als 13 jarige en ik hoop dat tweakers gebruikers mij een handje kunnen helpen! :)

Beste antwoord (via YounessDK op 17-07-2017 04:18)

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wody schreef op maandag 17 juli 2017 @ 01:50:
Amazon doet geen zaken met minderjarigen, dus je kan er niet kopen: https://www.amazon.de/gp/...=footer_cou?nodeId=505048
Amazon heeft het moraal van de gemiddelde hoekdealer ....
Heb je de centen, krijg je het product.

Voer een creditcardnummer in, een huisadres, en de spullen liggen een x aantal dagen op de spreekwoordelijke mat.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:52

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Modjes winkelen niet, laten we dit eens vragen in een forum waar ze dat wel doen. ;)

Schop een Modje => Shopping Forum

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wody
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-05 03:43
Amazon doet geen zaken met minderjarigen, dus je kan er niet kopen: https://www.amazon.de/gp/...=footer_cou?nodeId=505048

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Wody schreef op maandag 17 juli 2017 @ 01:50:
Amazon heeft het moraal van de gemiddelde hoekdealer ....
Heb je de centen, krijg je het product.

Voer een creditcardnummer in, een huisadres, en de spullen liggen een x aantal dagen op de spreekwoordelijke mat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Was één topic niet genoeg? vragen over amazon.de

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 00:04
Je kent niet toevallig iemand met een ING rekening?
In de ING rentepuntenwinkel is de JBL Charge 3 slechts €102
Linkje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Een maand lang Google en YouTube om een prijsverschil van net aan 25 Euro uit te zoeken? Je hebt waarschijnlijk meer aan stroom & eigen tijd verbruikt voordat je het topic opende; had je toch mooi die JBL van 165 Euro kunnen aanschaffen en de afgelopen mooie weken genieten van de speaker.

Trouwens, mijn eerste Google-resultaat is de Charge 3 bij JBL zelf (in de outlet-shop) voor 140 Euro. Neem aan dat je ze ongetwijfeld al gesproken had omtrent garantie?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:08
Pas maar op met die particuliere verkopers op Amazon. Ooit een keer een monitor op die manier besteld. Nooit ontvangen. Verkoper en Amazon geven geen thuis. Vaag, dat een bedrijf als Amazon gewoon oplichters toelaat op hun site.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ervaringen-topics als deze worden niet gewaardeerd op Tweakers. Voor ervaringen / shopreviews hebben we Shopreviews.

De vragen die je stelt in je openingspost zijn ook door Amazon zelf (in het Engels) te beantwoorden, daar heb je ons ook niet bij nodig.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.