vragen over amazon.de

Pagina: 1
Acties:
  • 647 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YounessDK
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 09-02-2024
Wat is mijn vraag?
Ik wil de bluetooth speaker JBL charge 3 gaan bestellen en ik zie dat de gemiddelde prijs €165 is en op amazon(.de) ligt dat rond de €130 à €140 maar mijn vraag is nu of amazon nou echt zo betrouwbaar is? En ik heb nog twee vragen.

-Hoe lang duurt ongeveer het verzenden?
-Hoe werkt het met garantie? Moet ik dan extra bij betalen of zit er al staandaart aantal jaar garantie op? En is amazon makkelijk in garantie?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb maand lang zitten surfen op het internet en op youtube maar heb nogsteeds geen duidelijke informatie kunnen vinden als 13 jarige (bestellen doe ik natuurlijk op mijn vader zn naam) en ik hoop dat tweakers gebruikers mij een handje kunnen helpen! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 12:21
Amazon is een van de grootse online koop warehouses ter wereld. Ja, Amazon is behoorlijk betrouwbaar. Verzenden vanaf Amazon DE duurt uit ervaring ongeveer 3~4 werkdagen. Amazon DE houdt zich aan de Europese garantie standaarden en heb ik als uitstekend ervaren. Lekker bestellen daar als je iets moois gevonden hebt en Amazon DE is ook de verkoper. Op Amazon kunnen ook andere verkopers goederen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justmike
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:19
YounessDK schreef op maandag 17 juli 2017 @ 01:55:
mijn vraag is nu of amazon nou echt zo betrouwbaar is?
Tja, je word niet een van de grootste online winkels ter wereld door een slechte service te verlenen.

Net zoals bij de concurrenten zal het af en toe wel eens mis gaan, maar op het totale aantal verkopen per dag is dat een verwaarloosbaar gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En ook je vraag dubbelposten / posten in meerdere fora is niet de bedoeling.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.