Ik heb 4 disks aan mijn Airport Extreme hangen middels een USB hub. Alle disks zijn UFS+ geformatteerd, maar toch kan ik op slechts 2 van de 4 bij de data op de disk. De overige 2 disks zie ik wel in de finder, maar als ik die open, krijg ik geen files te zien. Ik kan wel zien dat de disks niet leeg zijn (capaciteit 2TB en 750GB vrije ruimte). Maar geen files dus, ook niet na lang wachten. Ik heb al eens geprobeerd de 2 disks die wel werken eraf te halen, of aan te sluiten op de USB poort waar de werkende disk aan hing op de USB hub, maar dat veranderd niks. De 2 disks die niet werken, werken perfect als ik deze rechtstreeks op mijn Mac mini aansluit, dus daar zit ook niks geks. Wat zou dit kunnen zijn?
Als ik zoek, vind ik alleen topics waar het helemaal niet werkt. Maar bij mij werkt het dus op 2 van de 4 disks perfect, op de resterende disks zie ik geen files, maar ik zie de disks wel. Ik krijg ook geen foutmeldingen ofzo.
Als ik zoek, vind ik alleen topics waar het helemaal niet werkt. Maar bij mij werkt het dus op 2 van de 4 disks perfect, op de resterende disks zie ik geen files, maar ik zie de disks wel. Ik krijg ook geen foutmeldingen ofzo.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD