Verwijderen User review -ViolentRockstar

Pagina: 1
Acties:
  • 588 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkUitEnschede
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 27-04-2021
Goedemiddag.

Ik zou graag deze beoordeling weg laten halen aangezien er geen sprake is geweest van een deal.

Ik heb niet gereageerd op mail wat mijn bodemprijs zou zijn, dit aangezien er een duidelijke prijs bij de advertentie stond.

Mvg,

Enschede

[ Voor 31% gewijzigd door IkUitEnschede op 15-07-2017 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:47

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Geen overeenkomst en dus geen transactie = geen beoordeling. Ik heb hem weggehaald.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkUitEnschede
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 27-04-2021
Dank u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:01
Bij toeval stuit ik hier op dit topic, excuses voor het hijacken. Maar hoe zit dat met negatieve reviews zonder transactie? Ik heb er namelijk ook zo eentje. Persoon had mij een toezegging gedaan dus ik had geld naar hem over gemaakt. En vervolgens verkoopt hij het product alsnog aan iemand die meer heeft geboden. Maar we hadden al een overeenkomst. Vervolgens laat ik dus een niet positieve review achter. Maar hij heeft daar weer op gereageerd dat hij niet blij was met mijn negatieve review en dat hij daardoor maar een negatieve review terug heeft gegeven. Nu gaan de rest van mijn verkopen en kopen gelukkig prima dus heb er niet veel last van. Maar ik zag dit topic en dacht.. meteen eens even vragen.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:04

Detmer

Professioneel prutser

DonJunior schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 21:30:
Bij toeval stuit ik hier op dit topic, excuses voor het hijacken. Maar hoe zit dat met negatieve reviews zonder transactie? Ik heb er namelijk ook zo eentje. Persoon had mij een toezegging gedaan dus ik had geld naar hem over gemaakt. En vervolgens verkoopt hij het product alsnog aan iemand die meer heeft geboden. Maar we hadden al een overeenkomst. Vervolgens laat ik dus een niet positieve review achter. Maar hij heeft daar weer op gereageerd dat hij niet blij was met mijn negatieve review en dat hij daardoor maar een negatieve review terug heeft gegeven. Nu gaan de rest van mijn verkopen en kopen gelukkig prima dus heb er niet veel last van. Maar ik zag dit topic en dacht.. meteen eens even vragen.
Bij een duidelijke poging tot transactie (toezegging geld overmaken, afspraak maken voor ophalen, e.d.) mag er ook feedback achtergelaten worden. Zie: BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen hoe je een aanvraag kunt doen om een mod er naar te laten kijken.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 08:01
@Detmer Ja dat klopt.. maar hoe zit dat dan met een terugkoppeling op de review? Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling dan? Ik bedoel, ik heb die persoon een negatieve review gegeven ivm verrichte betaling en niet leveren van goederen. Daar was hij het niet mee eens (ondanks dat hij zelf nog aangeeft fout te hebben gezeten) en krijg ik een negatieve review terug?

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Detmer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:04

Detmer

Professioneel prutser

DonJunior schreef op zaterdag 15 juli 2017 @ 22:08:
@Detmer Ja dat klopt.. maar hoe zit dat dan met een terugkoppeling op de review? Dat lijkt me toch niet helemaal de bedoeling dan? Ik bedoel, ik heb die persoon een negatieve review gegeven ivm verrichte betaling en niet leveren van goederen. Daar was hij het niet mee eens (ondanks dat hij zelf nog aangeeft fout te hebben gezeten) en krijg ik een negatieve review terug?
Als de mods concluderen dat jou niets te verwijten valt zullen ze deze verwijderen.

Verkoopt gebruikte computers, laptops en meer: https://tweakers.net/aanbod/user/412392/ | https://www.ipsumcomputerservice.com

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.