Hallo mede-tweakers,
Sinds 2 dagen heb ik een probleem met mijn computer thuis..
Ik krijg van dag op dag ineens geen beeld meer..
Nu denk ik zelf dat het aan de videokaart ligt maar als ik hier zo eens wat dingen doorlees heb ik het idee dat het overal aan kan liggen..
Nu is geval als ik de computer aanzet dat alle ventilatortjes allemaal gaan draaien, ik hoor geen piepjes bij het opstarten, maar als ik mijn speakers aanzet hoor ik wel de windows sound zodra deze is opgestart..
Het beestje (zoals ik hem wel eens noem) draait al bijna 10 jaar.. jaja een oudje dus..
Zal hieronder even de specificaties neezetten zoals deze in de computer zitten..
Cooler Master Centurion 5 CAC-T05 - Midtowermodel
TEAC 3,5 diskettestation + 7-in-1 Cardreader, Zwart
Kingston HyperX - Geheugen
WD RE WD3200YS - Vaste schijf
Be Quiet Straight Power, 550 Watt, Retail
Club3D GeForce 8800GTS, 640 MB, DDR3, PCI Express x16
Gigabyte GA-P35C-DS3R - Moederbord
Welke processor durf ik zo niet te zeggen, Staat namelijk alleen maar processor op de site waar ik deze toen gekocht heb, niet met modelspecificatie)
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen..
Mochten er na uitleg van mijn probleem nog vragen zijn zal ik deze natuurlijk zo goed mogelijk proberen te beantwoorden..
Sinds 2 dagen heb ik een probleem met mijn computer thuis..
Ik krijg van dag op dag ineens geen beeld meer..
Nu denk ik zelf dat het aan de videokaart ligt maar als ik hier zo eens wat dingen doorlees heb ik het idee dat het overal aan kan liggen..
Nu is geval als ik de computer aanzet dat alle ventilatortjes allemaal gaan draaien, ik hoor geen piepjes bij het opstarten, maar als ik mijn speakers aanzet hoor ik wel de windows sound zodra deze is opgestart..
Het beestje (zoals ik hem wel eens noem) draait al bijna 10 jaar.. jaja een oudje dus..
Zal hieronder even de specificaties neezetten zoals deze in de computer zitten..
Cooler Master Centurion 5 CAC-T05 - Midtowermodel
TEAC 3,5 diskettestation + 7-in-1 Cardreader, Zwart
Kingston HyperX - Geheugen
WD RE WD3200YS - Vaste schijf
Be Quiet Straight Power, 550 Watt, Retail
Club3D GeForce 8800GTS, 640 MB, DDR3, PCI Express x16
Gigabyte GA-P35C-DS3R - Moederbord
Welke processor durf ik zo niet te zeggen, Staat namelijk alleen maar processor op de site waar ik deze toen gekocht heb, niet met modelspecificatie)
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen..
Mochten er na uitleg van mijn probleem nog vragen zijn zal ik deze natuurlijk zo goed mogelijk proberen te beantwoorden..