en vergeten. begin gewoon ff opniuw met opbouwen systeem. alles op default of course .
over en uit!
succes
over en uit!
succes
Waarom heeft iedereen eigelijk een AMD proceosr?Op zondag 08 juli 2001 10:17 schreef InnerSelf het volgende:
goed besluit kerel
Do as I say, don't do as I do.
Ja das een cheapo CoolerMaster cooler, die dingen kunnen max. 1,4GHz met koelpasta.Op zondag 08 juli 2001 10:45 schreef Logitech het volgende:
Deze cooler kreeg ik erbij:
[afbeelding]
Verwijderd
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Verwijderd
Die heb ik ook en werkt goed bij mij hoor.Op zondag 08 juli 2001 10:45 schreef Logitech het volgende:
Deze cooler kreeg ik erbij:
[afbeelding]
Op zondag 08 juli 2001 11:41 schreef DE_Michiel het volgende:
[..]
Die heb ik ook en werkt goed bij mij hoor.
Weet je zeker dat je koeler goed contact maakt met de cpu anders ff koelpasta er tussen doen
Ik schreef:
1,4GHz met koelpasta
Volvo V70 D5 my2011
sorry had niet echt veel zin om alles precies te lezenOp zondag 08 juli 2001 11:45 schreef Aikeleer het volgende:
[..]
[..]
Verwijderd
Volvo V70 D5 my2011
Verwijderd
Ik rolde bijna van mijn stoel af hier....Op zondag 08 juli 2001 11:24 schreef Logitech het volgende:
De 1.2ghz werdt inderdaad 100 graden na 1 minuutje met die cooler.
leeg
idd...Op zondag 08 juli 2001 17:27 schreef Blukmeester het volgende:
Leer alsjeblieft eens normaal nederlands, want je maakt je hier compleet belachelijk.
Celdery ?
Trijn
Whauw
Miesschien
leeg
Op zondag 08 juli 2001 18:12 schreef Logitech het volgende:
Sucht...
Verwijderd
Waarom, omdat hij AMD niets vind?Die Logitech is een vervelend pubertje, hebben jullie dat nog niet door?
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Hij heeft meerdere topics met dat gezeur. Naar goede adviezen luistert hij ook al niet.Op zondag 08 juli 2001 18:38 schreef Beaves het volgende:
[..]
Waarom, omdat hij AMD niets vind?
Hey, ik heb een P3 600 gehad en deze werd 33 graden.Die Logitech is een vervelend pubertje, hebben jullie dat nog niet door?
Binnenkort op GoT P3 100 graden.
Verwijderd
zie boven, zelfs dat begrijp je nietOp zondag 08 juli 2001 18:49 schreef Logitech het volgende:
[..]
Hey, ik heb een P3 600 gehad en deze werd 33 graden.
Ene, wat bedoel je met een vervelend pubertje?
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zeg:Die Logitech is een vervelend pubertje
Verwijderd
leeg
Verwijderd
Verwijderd
Woon jij ook in Den Haag?Op zondag 08 juli 2001 19:49 schreef Daryath het volgende:
BOL (Bout out Loud = Lekker hard schijten),
ik ga helemaal met je mee rob van den broek
(ook zonder hoofdletters)
mensen moeten eerst maar eens gaan zoeken als ze een probleem hebben
en niet meteen forums volpleuren met geauwehoer ...
als ze er dan niet uitkomen mogen ze nog een keer voorzichtig en heel lief hun probleempje hier op zetten, tenminste das mijn mening
(hahaha suikervrije pruimen, zit net liedje van andre van duin te luisteren, met Kazaa gedownload, makkelijke winamp plugin trouwens, http://www.kazaa.com)
Hey: De mazzel!
Bericht hierboven
Dit topic is gesloten.
![]()