Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loran frijters
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 25-09-2024
Ik zit er aan te denken om deze telefoon(LG v20) te kopen via eglobalcentral maar ik vind de prijs erg verdacht en eigenlijk te goed om waar te zijn... mensen die via deze site telefoons of andere dingen hebben gekocht kunnen jullie A.U.B er mee helpen.

eerste vraag is over de ROM is het de globale versie of eentje van een bepaald land? ik ben hier benieuwd over want anders kunnen dingen anders zijn dan verwacht.

andere dingen zijn eigenlijk gewoon over de site zoals dat die betrouwbaar is of niet. want ik vind 320 euro nog steeds een groot bedrag om zomaar kwijt te raken.

Referral verwijderd.

[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 13-07-2017 07:59 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celshof
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:27
Waarom plaats je een goo.gl link ipv gewoon de eglobalcentral link? En vragen over de ROM kun je ook aan de site zelf stellen uiteraard.
Als je je zorgen maakt over het geld: ze bieden PayPal en CC aan. Daarmee ben je er van verzekerd dat je hulp kunt inroepen als ze niet leveren.

Trouwens, Google is your friend: https://www.google.nl/sea...eglobalcentral+ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartosy
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19:44
Tweakers heeft ook wat ervaringen.

In het kort worden die dingen volgens mij verstuurd uit een oosters land. Geen nl stekkers maar universele adapters. Mail communicatie is traag net als de verzending. Zijn geen oplichters maar ook met het oog op garantie zal ik persoonlijk liever niet met ze in zee gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Loran frijters op Tweakers wordt wel een beetje meer eigen inzet verwacht dan dat je nu hebt laten zien. Simpelweg Googlen op ervaringen moet je al een heel eind brengen, waarom is dit iet gelukt?

Verder is het niet de bedoeling om, al dan niet onbewust, referral links te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Ik heb een v20 via eglobal besteld. Ging allemaal prima (betaling via ideal, track n trace van Hong Kong naar Belgie naar Nederland) en binnen een week of twee binnen. Originele doosje ingewikkeld in een dikke laag bubbelfolie en zwarte folie.

Je krijgt de B&O branded dual sim versie HD990DS (1ste slot kan ook voor een sd kaartje gebruikt worden) met een vakantie eu stekker verloopje voor de oplader (de usb-c naar usb kabel kan je ook met andere usb laders gebruiken uiteraard).

ROM is internationaal denk ik zonder Koreaanse bloatware bijvoorbeeld maar met wat LG apps. Bereik en 4G is normaal met T-mobile.

[ Voor 20% gewijzigd door Gundogan op 13-07-2017 23:41 ]

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:52
Topic kan wel een slotje op ?

Lijkt mij gewoon dat dit in het lg v20 levertijden topic kan....

[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 13-07-2017 23:56 ]

Pagina: 1