Beveiligings camera

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 944945

Topicstarter
Ik heb een vraag over een ip camera namelijk de x8900 mh36 wifi camera waarmee ik het volgende probleem heb, de camera moet verbonden worden met de modem/router dmv het inhouden van de reset knop minimaal 20 seconden (1 a 2 meter in de buurt Van de modem) moet er een groen lampje gaan knipperen en dan kan de 360eye software worden geïnstalleerd maar ik krijg het groene lampje niet aan het knipperen... Heb een standard modem/router van ziggo. iemand enig idee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarno
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:52
Ik neem aan dat je m aan een draadje hebt of op een of andere manier kennis hebt laten maken met jou draadloze netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nee dat zou dus draadloos moeten, op de camera zit een vaste kabel met een klein kastje met het wifi symbool waar aan een kant de adapter kabel ingaat en daarnaast zit die reset knop hij zou dus draadloos verbinding moeten maken met de router, bedraad kan niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
69tJy84N8BEiQAffAwql4N40AlxHZsECk2NChUUMlIVxef2peAiMamHvRiJBIaAq1r8P8HAQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:27
Wellicht probeert de camera WPS, in dat geval zal je moeten opzoeken hoe je Ziggo router WPS afhandelt. (met op een knopje, of via de webpagina)

Verder is je vraag niet heel duidelijk. En Tweakers heeft een "wijzig" knop. Dan kun je de berichten uitbreiden. Zoals ik hier doe.

[ Voor 32% gewijzigd door jeroen3 op 12-07-2017 13:03 . Reden: wijzig knop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08-07 00:01

SA007

Moderator Tweaking
Move naar OH, dit is geen electronica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Sluit m aan via kabel. Benader hem dan via het ip adres, waar je vaak een SSID en ww kunt invoeren in de webinterface van de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hij is niet aan te sluiten via een kabel helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Kan me iemand vertellen hoe ik een topic moet afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nog iemand ideeën toevallig? Denk dat ik een bepaalde poort instelling moet veranderen of toevoegen op mijn connect box van ziggo maar weet dus niet goed wat...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12:27
Port forwarden heeft niets met wifi te maken. Dat heb je nodig als je deze camera wilt openstellen op internet. Zodat jij (en de rest wereld) via het internet kan genieten van de beelden die hij maakt.

Je vertelt ons deze lange onduidelijke zin:
de camera moet verbonden worden met de modem/router dmv het inhouden van de reset knop minimaal 20 seconden (1 a 2 meter in de buurt Van de modem) moet er een groen lampje gaan knipperen en dan kan de 360eye software worden geïnstalleerd
Over een camera uit Azie waar niet veel over te vinden is. En wat er te vinden is zegt in Chinglish:
Wireless Setting:Please note,at the first time,if you want to set up wireless,you need to set up wireless under wired mode with cable.after setting completed,the camera Will restart,it will cost around one minute,then you could unplug the cable.the camera wireless setting is completed successfully
Terwijl hij geen kabel heeft volgens jou.
Tsja. Dan kunnen wij niet zoveel. Want behalve met WPS, is er geen manier om magisch iets te verbinden met WiFi door vlakbij een router te zitten en een knopje vast te houden.

Op TI CC3000 smart config na dan. Maar daar is hier volgens mij geen sprake van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ok denk dat ik 'm maar terug ga sturen en een fatsoenlijke ga bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Anoniem: 944945 schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 16:49:
Ok denk dat ik 'm maar terug ga sturen en een fatsoenlijke ga bestellen
Euh? WPS is ongeveer de simpelste manier om een device aan je modem/router te koppelen maar je krijgt het lampje al niet knipperend noch lees ik enige constructieve manier van informatie geven. Als je dat al niet kan troubleshooten, kijk ik met smart uit naar de volgende camera-topic die je wel met manuele IP-configuratie en eventuele portforwards werkend gaat proberen te krijgen.

Misschien dat je Feenstra even kan polsen; voor zover ik weet werken ze gamen met een aantal grote leveranciers in NL om zaken als camera's vrij "simpel" op allerlei gangbare routers aan te sluiten.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik denk dat het aan de hardware ligt aangezien het lampje niet gaat knipperen en dat is de eerste stap,kan verder ook niets op internet vinden hierover terwijl ik denk dat deze camera best wel veel verkocht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ni_hao
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-05-2024
Het ligt niet aan de hardware maar aan de handleiding. Ik heb een aantal van dezelfde camera's onlangs gekocht. Je moet aan de onderkant van de camera de ronde rubberen dop er afhalen (kun je er zo uit halen). Dan zie je in het midden een kleine zwarte rechthoekige button, dat is de reset knop

Overigens geen idee waar je die hebt gekocht, maar wellicht heb je wat aan deze URL (rechtsonder staat een emailadres; uiteraard heb ik ze al geïnformeerd inzake de niet complete/correcte tekst in de handleiding).

[ Voor 33% gewijzigd door ni_hao op 08-08-2017 08:41 ]

Pagina: 1