Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Wat is er nodig voor mij PC?

Pagina: 1
Acties:
  • 215 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hey guys, ik ben nieuw hier. En heb een aantal vragen.
Ik ben helemaal de weg kwijt als ik eerlijk moet zijn..
Ik heb niet echt verstand van de binnen kant van de pc's. Dus heb ik jullie hulp hard nodig!

Ik heb deze computer: https://www.cnet.com/prod...onitor-none-series/specs/ met momenteel 6GB Ram erin.

Ik wou graag Counterstrike:Go spelen, maar de graphics zijn te sloom.
Dus ik vroeg wat rond en iemand zei me dat ik dit moest kopen: 1050T
En dat het genoeg zou zijn voor cs:go

Maar toen zat ik even rond te kijken, en blijkt me pc ddr3 moederbord te hebben
En de video kaart is ddr5.
Ik heb z'n gevoel dat het niet gaat werken?

Wat moet ik doen & wat heb ik nodig om counterstrike te spelen?
Meer wil ik eigenlijk niet echt.. Want ik speel alles op me PS4. Maar counterstrike zou ik graag op me pc willen spelen.

Ik hoop dat er mensen zijn die mij willen helpen & ik waardeer dat heel erg!

Bedankt alvast :D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2017 20:16 ]

Alle reacties

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 16:40

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

DAA beleid ?

Voor CS:GO heb je geen 1050Ti nodig; dat kan ook met een goedkopere/tweedehands GPU. Neem aan dat je een FullHD-monitor hebt, dan kan je al uit de voeten met een (net overkill) GTX960 4GB uitvoering en zal het CS:GO te spelen zijn op 60fps ongeveer.

En anders lees je even (rustig lezen en proberen te begrijpen) http://www.logicalincrements.com/games/csgo waar ontzettend veel info over het spel staat.

Algemeen advies: ondanks dat je veel op de PS4 speelt, lees je wel even een keer in over algemene termen voor de PC ;)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd

Topicstarter
MAX3400 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:11:
DAA beleid ?

Voor CS:GO heb je geen 1050Ti nodig; dat kan ook met een goedkopere/tweedehands GPU. Neem aan dat je een FullHD-monitor hebt, dan kan je al uit de voeten met een (net overkill) GTX960 4GB uitvoering en zal het CS:GO te spelen zijn op 60fps ongeveer.

En anders lees je even (rustig lezen en proberen te begrijpen) http://www.logicalincrements.com/games/csgo waar ontzettend veel info over het spel staat.

Algemeen advies: ondanks dat je veel op de PS4 speelt, lees je wel even een keer in over algemene termen voor de PC ;)
Heel erg sorry voor dat..
Sorry, ik had dat nog niet helemaal gelezen wat ik nu zeker zal doen..
Anyway, is er een mogelijkheid dat u voor mij dat op een rijtje wilt zetten voor wat ik nodig heb.
En wat het goed zou doen om cs:go te spelen.
Ik weet namelijk niet wat er in mijn pc past...

• CryRaven
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 10:23
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:13:
[...]

Heel erg sorry voor dat..
Sorry, ik had dat nog niet helemaal gelezen wat ik nu zeker zal doen..
Anyway, is er een mogelijkheid dat u voor mij dat op een rijtje wilt zetten voor wat ik nodig heb.
En wat het goed zou doen om cs:go te spelen.
Ik weet namelijk niet wat er in mijn pc past...
Zoals eerder aangegeven, lees eerst het DAA beleid door en geef antwoord op de vragen.

Wij weten wel wat er nodig is op cs go te spelen, maar we kunnen je geen onderdelen aanraden als we bepaalde antwoorden niet hebben.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:34

br00ky

Moderator Harde Waren
Om onduidelijke redenen heb je Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/IIM11qkD8JkLEqmNgvTto4XQ/full.png weggehaald. Deze vragen zijn echter essentieel voor het geven van goed advies. Aangezien dat nu onmogelijk is geworden sluit ik je topic.

Het staat je uiteraard vrij een nieuw topic te openen. Laat hierbij wel de vragen staan en beantwoord ze punt voor punt.

We verwachten dan ook dat je je een beetje hebt ingelezen. De insteek "wat heb ik nodig" is dus niet voldoende. Lees je eerst eens in met behulp van andere topics hier, [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen en de best buy guides.

Succes!

Dit topic is gesloten.