Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Op zoek naar dunne, lichte laptop/tablet/ultrabook

Pagina: 1
Acties:

• DeVliegendeNLer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-11 21:17
Wat ga je met je laptop doen?
Wellicht in de toekomst minimaal Photoshop en qua game Football Manager. Voor de rest surfen en YouTube.

Wat is je budget?
Max 750 euro. (bij een gouden tip eventueel wat meer en wil ik wel tot 1000 gaan mocht deze een stuk beter zijn). Lager is natuurlijk beter 😉

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Sowieso wel een paar keer per week. Vind het meezeulen zo irritant, vandaar een kleine laptop. 12-14 inch ofzo

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik vind zo'n laptop/tablet kinda ding wel mooi. Wellicht touchscreen scherm zou sick zijn. Zoiets als een Microsoft Surface Pro, maar mochten jullie een 'normale' laptop binnen mijn budget beter vinden, dan luister ik daar heel graag naar!

Aanbevolen specs FM 2017:
Afbeeldingslocatie: https://i.gyazo.com/c188c72863a4667472eb2e030f49d3ee.png

[ Voor 17% gewijzigd door DeVliegendeNLer op 11-07-2017 21:38 ]

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DeVliegendeNLer
Thanks, maar ik ben meer aan het kijken naar 2meen 2-in-1.

• MAX3400
  • Laatst online: 19-11 19:30

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

DeVliegendeNLer schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 20:58:
[...]

Thanks, maar ik ben meer aan het kijken naar 2meen 2-in-1.
Dat wordt dan lastig een 2-in-1 uitzoeken als je (blijkbaar) niets wil posten over de requirements die in het andere topic tot in den treure zijn besproken en die dus ook niet in jouw startpost staan.

Allicht kan een tweedehands Surface Pro 3 in de buurt van jouw budget komen maar ik raad je toch aan op zoek te gaan naar een normale laptop.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• DeVliegendeNLer
MAX3400 schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 21:00:
[...]

Dat wordt dan lastig een 2-in-1 uitzoeken als je (blijkbaar) niets wil posten over de requirements die in het andere topic tot in den treure zijn besproken en die dus ook niet in jouw startpost staan.

Allicht kan een tweedehands Surface Pro 3 in de buurt van jouw budget komen maar ik raad je toch aan op zoek te gaan naar een normale laptop.
Zo goed dan ;)

• caspervc
  • Laatst online: 11:10
Asus zenbook? 14" in de Behuizing van een 13". Alu body en mooi scherm. Zo iets?

http://www.informatique.n...x410ua-gv176t-laptop.html

Edit : geen tablet achtige

[ Voor 8% gewijzigd door caspervc op 12-07-2017 08:45 ]

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 16:01
Nee

We worden hier niet betaald om je te helpen hè. Dat heb je wel door toch?
Dus...
Welke opties heb je al bekeken (ook door naar andere topics te kijken). Welke hebben je voorkeur en waarom?
Waar ligt je prioriteit (prijs, snelheid, draagbaarheid, accuduur).

• Camiel97
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:41
Ik lees even mee, en dit lijkt me een zeer goede value for money.
Hoe is de ervaring met Gearbest en CUBE?

Verwijderd

Camiel97 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:39:
[...]
Dat kan ik eigenlijk pas vrijdag a.s. zeggen, want dan komt mijn pakje aan hier als het goed is. Vanmorgen moest ik net geen 50 euro betalen (via iDeal) aan DHL voor de inklaring en BTW. Maar de specs lijken zeker erg goed! Beetje vergelijkbaar met een Dell van het meer dan dubbele bedrag. Ik ga hem zelf ook voor Photoshop gebruiken. Deze Core M processor schijnt het zelfde te presteren als een Core i3 7100U (en ook als mijn huidige Core i5 5200U waar ik makkelijk mee kan Photoshoppen en ook Illustrator mee kan doen).

• Camiel97
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11:41
Verwijderd schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:55:
[...]

Dat kan ik eigenlijk pas vrijdag a.s. zeggen, want dan komt mijn pakje aan hier als het goed is. Vanmorgen moest ik net geen 50 euro betalen (via iDeal) aan DHL voor de inklaring en BTW. Maar de specs lijken zeker erg goed! Beetje vergelijkbaar met een Dell van het meer dan dubbele bedrag. Ik ga hem zelf ook voor Photoshop gebruiken. Deze Core M processor schijnt het zelfde te presteren als een Core i3 7100U (en ook als mijn huidige Core i5 5200U waar ik makkelijk mee kan Photoshoppen en ook Illustrator mee kan doen).
wat denk je van deze HP pricewatch: HP Pavilion 14-al110nd
ook veel waar voor je geld lijkt me

Verwijderd

Camiel97 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 15:08:
[...]
wat denk je van deze HP pricewatch: HP Pavilion 14-al110nd
ook veel waar voor je geld lijkt me
Ja, mooi ding. Dealbreaker voor mij zou de slechts 4GB geheugen zijn. Daar heb ik echt te weinig aan met mijn bestanden. Voor de rest ziet het er allemaal erg goed uit ja. Jammer dat het geheugen niet uitbreidbaar is, of dat ze er gewoon niet 8GB hadden ingezet. 8GB ipv 4GB scheelt inkoop voor hun niet zo heel veel dollars, maar wel het verschil tussen kopen en niet kopen (door mij dan).

Verwijderd

Camiel97 schreef op woensdag 12 juli 2017 @ 14:39:
[...]
Ik kan de Cube Thinker i35 aan iedereen aanbevelen die nadenkt over een dunne lichte laptop/ultrabook!

Bij het open doen van de doos en het voelen en openklappen van de laptop dacht ik echt effe "wow". Dit scheelt gewoon 2-3 keer de prijs met een Dell of een andere 'westerse' variant. :) Normaal was ik tegen een glansscherm, maar dit scherm is super, erg sprankelend. En qua touch kan je ook niet anders, die zijn altijd glans (niet dat ik zelf om touch zit te springen).

Ik kan ook bevestigen dat de Havit USB-C naar HDMI adapter zijn werk goed doet, ik had plug-en-play direct beeld @ 60Hz op mijn externe 1440p monitor.

De ervaring met Gearbest was ook super. Besteld op zaterdag 8 juli bij Gearbest met DHL shipping en nu dus in 5 dagen in huis! Alles goed gelukkig. Bijkomende kosten inklaring/BTW was 49 euro.
Pagina: 1