Te veel politiek op Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbaarda
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-03-2022
Mijn vraag
Waarom grijpt de redactie van Tweakers niet in als een onderwerp zoals 'NAVO voorziet Oekraïne van apparatuur om internetaanvallen af te slaan' uitsluitend over politiek gaat (Oekraïne versus de rest van Europa)?

Zodra Oekraine aan de orde is ontstaat en dergelijke, niet op techniek gerichte, uitwas. 8)7

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via janbaarda op 12-07-2017 03:23)

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Als ik het zo lees valt er ook helemaal niks over techniek te bespreken. Dan blijven er niet veel redenen over waarom Tweakers het bericht plaatst. (toch?)

Als je dat inziet kan je er voor kiezen om zelf weg te blijven van politieke uitspraken, of nog een stap verder, helemaal wegblijven uit de reacties en lekker je energie steken in onderwerpen waar andere lezers wel wat aan hebben ;)

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:38

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@janbaarda heb je het nu over de reacties of waar gaat het precies om?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17:27
Ik denk dat het om dit artikel gaat: nieuws: 'NAVO voorziet Oekraïne van apparatuur om internetaanvallen af te slaan'

Daar hebben we een heel subforum voor: Frontpagemoderatie

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Bezoekers hebben zowel direct als indirect invloed op de discussie omtrent een nieuwsartikel. De directe invloed komt voort uit de eigen bijdragen, de indirecte invloed uit het moderatiesysteem. Kennelijk vinden de bezoekers als collectief een discussie over politiek interessanter dan over de achterliggende techniek.

De redactie kan hier ingrijpen maar waarom zou een redactie censuur willen opleggen als de bezoekers duidelijk hun voorkeur aangeven en op een nette manier met elkaar in discussie gaan?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janbaarda
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-03-2022
"De directe invloed komt voort uit de eigen bijdragen, de indirecte invloed uit het moderatiesysteem."

Ik zou dit geloven als er inderdaad een redelijke moderatie plaatsvond. Feit is dat de pro Oekraïne maffia alles wat hun niet aanstaat ogenblikkelijk mint.

N.B. Het is overduidelijk dat deze politieke beïnvloeders directe of indirecte banden met Oekraïne hebben. Een indicatie is de gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

janbaarda schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:25:
"De directe invloed komt voort uit de eigen bijdragen, de indirecte invloed uit het moderatiesysteem."

Ik zou dit geloven als er inderdaad een redelijke moderatie plaatsvond. Feit is dat de pro Oekraïne maffia alles wat hun niet aanstaat ogenblikkelijk mint.

N.B. Het is overduidelijk dat deze politieke beïnvloeders directe of indirecte banden met Oekraïne hebben. Een indicatie is de gebrekkige beheersing van de Nederlandse taal.
Ik krijg flashbacks naar een topic van een paar maand geleden waar iedereen ook de tranen over de wangen had rollen toen er een pro-erdogan supporter het niet met vele gebruikers eens was en vond dat wij aan het censureren waren. :+

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Goed verhaal.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Oftewel: het gaat er niet om dat er teveel politiek op Tweakers is, maar dat je boos bent dat jouw mening niet als waarheid wordt geaccepteerd. Als je vind dat je posts onterecht op -1 komen, dan is daar een FP mismoderatietopic, maar zo te zien zijn die wel terecht gescoord. Je roept maar wat maar onderbouwing mist.

Bedoel, aluhoedje posts als janbaarda in 'nieuws: 'NotPetya is bedoeld om gegevens te wissen met schijn v...:
Wat we weten is dat Obama (de voorbereiding van) een aanval op Rusland heeft bevolen als reactie op beïnvloeding van de verkiezingen.
en janbaarda in 'reviews: Internetaanval treft grote bedrijven - Wat gebeurde er...:
Deze hele aanval lijkt bedoeld voor Rusland. Dit is waarschijnlijk het resultaat van de nog door Obama bevolen aanval als vergelding op de 'Russische' beïnvloeding van de verkiezingen.
dan lijkt het meer op dat het aluhoedje te strak zit.

Oh jee, nu zal ik ook wel bij de pro-Oekraine maffia horen.

[ Voor 32% gewijzigd door gambieter op 11-07-2017 16:37 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Heb je daar ook bewijzen voor? Ik vind het een nogal boute stelling, waarvoor je best met enig bewijs zou mogen komen.

En, mocht dit kloppen, heb jij dan banden met de andere partij (Rusland in dit geval)? Je eigen taalbeheersing is immers ook op zijn best matig te noemen, gezien de grote aantallen fouten ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

gambieter schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:33:
[...]

Oftewel: het gaat er niet om dat er teveel politiek op Tweakers is, maar dat je boos bent dat jouw mening niet als waarheid wordt geaccepteerd. Als je vind dat je posts onterecht op -1 komen, dan is daar een FP mismoderatietopic, maar zo te zien zijn die wel terecht gescoord. Je roept maar wat maar onderbouwing mist.

Oh jee, nu zal ik ook wel bij de pro-Oekraine maffia horen.
Weet je nog die keer dat we met onze moderaties de Amerikaanse presidentsverkiezingen manipuleerde? Hebben we toch maar even mooi geflikt met onze +1 moderaties bij nieuwsitems over Intel en Facebook d:)b

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Switchie schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:39:
Weet je nog die keer dat we met onze moderaties de Amerikaanse presidentsverkiezingen manipuleerde? Hebben we toch maar even mooi geflikt met onze +1 moderaties bij nieuwsitems over Intel en Facebook d:)b
Ik heb met mijn Twitter account Theresa May de verkiezingen bijna laten verliezen :+

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Hippocampus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 31-12-2024

Hippocampus

ᓚᘏᗢ

Als ik het zo lees valt er ook helemaal niks over techniek te bespreken. Dan blijven er niet veel redenen over waarom Tweakers het bericht plaatst. (toch?)

Als je dat inziet kan je er voor kiezen om zelf weg te blijven van politieke uitspraken, of nog een stap verder, helemaal wegblijven uit de reacties en lekker je energie steken in onderwerpen waar andere lezers wel wat aan hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

gambieter schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 16:40:
[...]

Ik heb met mijn Twitter account Theresa May de verkiezingen bijna laten verliezen :+
Baal er nog steeds van dat dat plannetje mislukt is.

Denk je trouwens wel aan de geheime meeting van aanstaande vrijdag? We moeten nog steeds bepalen welke avatar we in moeten stellen zodat Brabans dialect de voertaal wordt in China.

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 27535

Je wijze van argumentatie en bewijsvoering (of eigenlijk, een volledig gebrek eraan) laat vermoeden dat enige discussie niet zinnig is. Als ik stel dat er geen aanwijzingen in de logs zijn voor wat je stelt, dan werkt Tweakers ongetwijfeld met de Nederlandse staat onder één hoedje met Oekraïne.

Dus zolang je overduidelijk zelf niet geprobeerd hebt over een breed spectrum naar informatie en belangen te kijken, dan kan je reacties zoals hierboven wel enigszins verwachten (hoewel die mensen ook wel horen te weten dat deze wijze van reageren ook niemand verder helpt). Ik stel voor dat je eens in het forumtopic kijkt, waar in ieder geval ook methodes aangedragen worden om aan waarheidsvinding te doen.
Russisch-Westerse verhoudingen en de oorlog in Oekraïne

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 27535 op 12-07-2017 10:59 ]

Pagina: 1