Toon posts:

Wat heb ik fout gedaan in mijn code?

Pagina: 1
Acties:
  • 406 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Voor mediawijsheid moeten wij dit jaar en ook tevens het laatste jaar afronden met een presentatie. In de presentatie moet je iets behandelen wat dit jaar aanbod is gekomen en het uitwerken.
Ik ben dit aan het doen met een phishing site. Ik heb voor de google inlog pagina gekozen en expres voor de overjarige. Dit doe ik omdat er dan geen misbruik kan van worden gemaakt.

Ik heb mij site om mijn localhost gezet (Xampp) en verder op het web gezet met burrow.io.

Alleen heb ik een probleem. Ik heb mijn post.php en html af. Maar de ingevulde gegevens komen niet in mijn "usernames.txt".
Kan iemand kijken wat ik verkeerd heb gedaan.

Als iemand mij kan helpen waardeer ik het erg

Groet,
Lars hendriksen

*snip*

[ Voor 11% gewijzigd door RobIII op 10-07-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
We doen hier niet aan Kan iemand even...? topics ;) Lees onze Quickstart eens door en open dan een nieuw topic als dat nog nodig is ;)

Code kun je overigens gewoon posten middels code tags. Beperk je daarbij dan wel a.u.b. tot enkel relevante(!) stukjes code! Niemand heeft zin om 71Kb aan HTML/CSS/whatever door te gaan lopen spitten. Al helemaal niet als 't van een karige site als mediafire vandaan moet komen. Als je dan toch code moet delen middels een site van derden gebruik dan een gist of iets als jsfiddle of desnoods pastebin. Maar zoals gezegd hebben we nog véél liever dat je je code integraal in je topic post middels voorgenoemde code-tags. Dan is je topic over 10 jaar ook nog 'compleet' als die derde besluit de toko op te heffen en de link dus niet meer werkt ;)

[ Voor 59% gewijzigd door RobIII op 10-07-2017 17:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.