Xbox One controller voor PC

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-02 11:53
Mijn vraag
Welke van deze controllers kan ik het beste kopen voor PC

Relevante software en hardware die ik gebruik
Rocket League, FIFA en racegames dat mijn stuur niet echt ondersteunen

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
#ProductPrijsSubtotaal
1Microsoft Xbox One S Draadloze controller Zwart€ 46,64€ 46,64
1Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1) + kabel voor Windows Zwart€ 54,90€ 54,90
1Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) + draadloze adapter voor Windows€ 68,15€ 68,15
1Microsoft Xbox One Wireless Controller (V2) Zwart€ 49,-€ 49,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 218,69

Ik heb gehoord dat je met een usb naar micro usb kabel met een xbox one controller kan kopen bij de action bijvoorbeeld om op mijn computer te laten verbinden. Op mijn laptop is er wel bluetooth

[ Voor 0% gewijzigd door Dutchredgaming op 06-07-2017 13:20 . Reden: Opmaak ]

Review QNAP TS-230 NAS

Beste antwoord (via Dutchredgaming op 09-07-2017 16:53)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Dutchredgaming schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:20:
Ondertussen de pricewatch: Microsoft Xbox One S Draadloze controller Zwart gekocht, maar jammer dat de Tweakers comminuty achteraf mij niet geholpen ben :/
Vervelend inderdaad; maar mogelijk dat de aankoop van een controller in Hardware & Spielerij Algemeen of in [XBO] Xbox One - Deel 5 had gekund.

Mocht je desondanks issues hebben om de controller en PC lekker te laten samenwerken; een gewone Micro-USB kabel werkt ook en kan gebruik maken van elke USB-poort op jouw PC.

Veel gaming-plezier desondanks!! :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Alle reacties

• Dutchredgaming
Ondertussen de pricewatch: Microsoft Xbox One S Draadloze controller Zwart gekocht, maar jammer dat de Tweakers comminuty achteraf mij niet geholpen ben :/

Review QNAP TS-230 NAS

Acties:
  • Beste antwoord

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Vervelend inderdaad; maar mogelijk dat de aankoop van een controller in Hardware & Spielerij Algemeen of in [XBO] Xbox One - Deel 5 had gekund.

Mocht je desondanks issues hebben om de controller en PC lekker te laten samenwerken; een gewone Micro-USB kabel werkt ook en kan gebruik maken van elke USB-poort op jouw PC.

Veel gaming-plezier desondanks!! :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:39
Ikzelf maak gebruik van een Xbox One-controller i.c.m. de Wireless Dongle en kan die combinatie niemand aanraden.

De dongle is zijn prijs niet waard, want het ding werkt vaker niet dan wel. Werkt slecht in Windows 10, ondanks de drivers, en de ondersteuning vanuit Microsoft is ver te zoeken. Met elke grote update voor Windows 10 moet ik weer allerlei trucjes toepassen om het apparaat werkend te krijgen. :S

De Xbox One S-controller is om die reden de betere aanschaf i.v.m. Bluetooth. :)

• Dutchredgaming
Yonix schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:29:
Ikzelf maak gebruik van een Xbox One-controller i.c.m. de Wireless Dongle en kan die combinatie niemand aanraden.

De dongle is zijn prijs niet waard, want het ding werkt vaker niet dan wel. Werkt slecht in Windows 10, ondanks de drivers, en de ondersteuning vanuit Microsoft is ver te zoeken. Met elke grote update voor Windows 10 moet ik weer allerlei trucjes toepassen om het apparaat werkend te krijgen. :S

De Xbox One S-controller is om die reden de betere aanschaf i.v.m. Bluetooth. :)
Gelukkig heeft de prijs de doorslag gegeven om niet te kopen.

En verrek ik kan ook met de Xbox One S ook op smartphones bedienen (niet ideaal, maar wel mogelijk :P )

Review QNAP TS-230 NAS

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
Waarom is dat jammer? Je bent er blijkbaar zelf ook prima uitgekomen ;)

The devil is in the details.

• Dutchredgaming
Hahn schreef op zondag 9 juli 2017 @ 16:55:
[...]

Waarom is dat jammer? Je bent er blijkbaar zelf ook prima uitgekomen ;)
Dat wel, maar ik zag dat andere topics wel binnen 24 uur werden besntwoord en de mijne pas na +/- 40 uur toen ik zei dat ik het gelocht had.

Daarom vond ik het jammer

Review QNAP TS-230 NAS

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:22
Dutchredgaming schreef op zondag 9 juli 2017 @ 23:29:
[...]

Dat wel, maar ik zag dat andere topics wel binnen 24 uur werden besntwoord en de mijne pas na +/- 40 uur toen ik zei dat ik het gelocht had.

Daarom vond ik het jammer
Blijkbaar stelde jij een vraag waar minder mensen ervaring mee hebben.

The devil is in the details.

Pagina: 1