Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevriendt
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-07-2024
Via mijn werk kan ik momenteel een Samsung 55Q7F kopen voor 1649 €. Incl cashback komt dit neer op 1449 €. In de review van tweakers stond als nadeel de hoge prijs. Denken jullie dat dit een goede deal is voor deze TV. Momenteel heb ik een 37" Panasonic Viera plasma uit 2008. Zou ik mij de overstap beklagen ? Wacht ik mss beter tot de OLED's nog wat zakken in prijs, want veel hoger wil ik niet gaan in budget voor een TV.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:53
bdevriendt schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 17:31:
Via mijn werk kan ik momenteel een Samsung 55Q7F kopen voor 1649 €. Incl cashback komt dit neer op 1449 €. In de review van tweakers stond als nadeel de hoge prijs. Denken jullie dat dit een goede deal is voor deze TV. Momenteel heb ik een 37" Panasonic Viera plasma uit 2008. Zou ik mij de overstap beklagen ? Wacht ik mss beter tot de OLED's nog wat zakken in prijs, want veel hoger wil ik niet gaan in budget voor een TV.
Daar kun je ook wel een 55 inch OLED voor krijgen, zie het prijzen topic.
Ik zou zeker voor OLED gaan als ik jou was, hoewel ik het eigenlijk te duur vond heb ik ook voor OLED gekozen en nog geen seconde spijt van gehad. :Y

\[Prijs-discussie] OLED Televisies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 13:19

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Idanue schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:09:
[...]

Daar kun je ook wel een 55 inch OLED voor krijgen, zie het prijzen topic.
Ik zou zeker voor OLED gaan als ik jou was, hoewel ik het eigenlijk te duur vond heb ik ook voor OLED gekozen en nog geen seconde spijt van gehad. :Y

\[Prijs-discussie] OLED Televisies
Let op; het is geen OLED maar een Q LED TV waar topicstarter over praat. In essentie een "gewone" LCD met een paar extra's en, als ik de review mag geloven, vergelijkbare bleeding met high-end LCD's.

De prijs/prestatie is wel netjes, zeker als je ziet dat er in een kleine 3 maanden nu met korting van werk, er bijna 1200 Euro afgaat.

Ik weet het niet zozeer; voor minder geld heb je een echte OLED pricewatch: LG 55EG910V Zwart met een hogere Tweaker-review score maar niet UHD.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idanue
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 09:53
MAX3400 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 18:23:
[...]

Let op; het is geen OLED maar een Q LED TV waar topicstarter over praat. In essentie een "gewone" LCD met een paar extra's en, als ik de review mag geloven, vergelijkbare bleeding met high-end LCD's.

De prijs/prestatie is wel netjes, zeker als je ziet dat er in een kleine 3 maanden nu met korting van werk, er bijna 1200 Euro afgaat.

Ik weet het niet zozeer; voor minder geld heb je een echte OLED pricewatch: LG 55EG910V Zwart met een hogere Tweaker-review score maar niet UHD.
Klopt, daarom zei ik ook dat hij voor dat geld ook bijna een OLED kan krijgen.
Laatst was er iemand in het prijzentopic die een 55 B6 (4K en HDR) voor €1450 had volgens mij.

Die Qled is zeker geen slechte TV maar toch is het net geen OLED. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb pas de qe65q7famlxxn gekocht bij Radio von burg voor 2699 met een casback actie van 500,-. Ik heb getwijfeld tussen de oled of de qled. Na goede uitleg en de verschillen laten zien van beide televisie’s heb ik toch voor de qled gekozen. De kijkhoek van de oleds is veel beter. De zwartwaarders is beter maar de qled tv’s doet niet veel onder in het zwart. Terwijl de kleurenbereik van de qled veel beter is en de imput veel beter is dan de oled televiesie’s. De verschil heb ik ook goed kunnen zien in de winkel. Ze hadden 3 oleds en een qled bij elkaar staan op de zelfde beelden waardoor ik de verschillen goed zag. En de prijs voor een 65 inch was veel aantrekkelijker. Zo ben ik op mijn keus gevallen.