Hallo mede tweakers,
Ik heb een vraagje en waarschijnlijk heb ik ook wel snel antwoord maar wil het toch even vragen. Ik ga binnenkort een nieuw moederbord kopen die ook SLI interface ondersteund en wil daarna dan ook met 2 Asus GTX 760 videokaarten draaien. Daarbij heb ik een voeding van 600W en denk dat dat
niet genoeg is. Cooler master heeft zo'n PSU calculator en die geeft aan dat ik ongeveer 611W nodig heb.
Mijn voeding die ik nu heb is:
OCZ ModXstream 600W (80 plus)
Mijn vraag nu is dus is dit genoeg ? Wat is jullie ervaring, denk je dat de 600W het redt of is het toch verstandig om een upgrade te maken.
Zelf, als ik dan een update moet maken, had ik deze in gedachte:
Corsair RM750X
Hierbij de link:
pricewatch: Corsair RM750x
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Dennis
Ik heb een vraagje en waarschijnlijk heb ik ook wel snel antwoord maar wil het toch even vragen. Ik ga binnenkort een nieuw moederbord kopen die ook SLI interface ondersteund en wil daarna dan ook met 2 Asus GTX 760 videokaarten draaien. Daarbij heb ik een voeding van 600W en denk dat dat
niet genoeg is. Cooler master heeft zo'n PSU calculator en die geeft aan dat ik ongeveer 611W nodig heb.
Mijn voeding die ik nu heb is:
OCZ ModXstream 600W (80 plus)
Mijn vraag nu is dus is dit genoeg ? Wat is jullie ervaring, denk je dat de 600W het redt of is het toch verstandig om een upgrade te maken.
Zelf, als ik dan een update moet maken, had ik deze in gedachte:
Corsair RM750X
Hierbij de link:
pricewatch: Corsair RM750x
Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten
Dennis
A man who doesn't know to stop his electronics madness