Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iViros
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-10-2023
Mijn vraag
Hoe komt t dat de levertijden zo hoog zijn en sommige sites zelfs pre orders hebben bij de 1070 1080 kaarten.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Er komt misschien nieuwe Nvidea architecture uit, en AMD Vega ook.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panzer_V
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:24
Wat dacht je van de mining hype die momenteel gaande is? Hierdoor zijn de videokaarten allemaal "out of stock".

Ik doe wat ik kan, zodoende blijft er veel liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-07 01:06
Coinmining. Klikkerdeklik
(Geldt ook voor de Nvidea kaarten -die worden weer schaars doordat RX580 etc schaars zijn..)

[ Voor 25% gewijzigd door Nat-Water op 05-07-2017 15:44 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RTM93
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-05 12:54
Ik geef als tip om te wachten op de nieuwe serie kaarten van AMD ik hoop en gok dat dan de 1070 weer een beetje betaalbaar wordt en uberhaupt leverbaar. Tot die tijd blijf ik bij een enkele 1070. en wie weet heb ik dan ook wel geld voor een 1080.. Het is niet anders helaas. kut mining.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Nat-Water schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 15:43:
Coinmining. Klikkerdeklik
(Geldt ook voor de Nvidea kaarten -die worden weer schaars doordat RX580 etc schaars zijn..)
Nah, je kan ook minen met een GTX1060, en een GTX1070 is zeker geen slechte mining GPU. Daarom zijn ze weg nu de goedkopere RX580's er ook niet meer zijn...

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-07 01:06
DaniëlWW2 schreef op woensdag 5 juli 2017 @ 21:47:
[...]

Nah, je kan ook minen met een GTX1060, en een GTX1070 is zeker geen slechte mining GPU. Daarom zijn ze weg nu de goedkopere RX580's er ook niet meer zijn...
Dat staat ook in dat artikel:
One final note is that while in the past Nvidia hardware was generally worse for mining, to the point where it was largely ignored, that's no longer the case. In the modern cryptocurrency environment there are enough hashing algorithms that Nvidia cards can nearly equal AMD in terms of profitability. Ethereum has been the main reason for increasing AMD graphics card prices, but ZCash and LBRY could do the same to Nvidia. A 1060 can do about 21MH/s on Ethereum compared to 26MH/s on a 570, but it uses less power and currently costs less, so....

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Pagina: 1