Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk wat gamen en het wordt gewoon mijn main computer. Ik heb al een Playstation 4 dus daar zal ik een groot deel van mijn games op spelen. Ik hoef niet perse alle nieuwste games te spelen op ultra.
Mijn Pc zal ik dan ook voornamelijk gebruiken voor de games die ik niet op mijn Playstation kan of wil spelen. Ik speel graag wat games uit de Total War reeks en wellicht wat recente shooters. Ik wil wel een beetje futureproof zijn (in hoeverre dat dan kan met pc's). Het kan natuurlijk dat in de toekomst mijn aandacht weer meer naar de Pc verschuift
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk niet boven de €1000 uitkomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Seagate Desktop HDD, 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijst hieronder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte van de Pc maakt uiteindelijk niet uit, Wel het liefst redelijk stil.
Ga je overklokken?
Ben ik momenteel niet van plan, maar dat kan wellicht in de toekomst veranderen
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is of dit voor deze prijs een goeie set up is. Ik weet ook niet of alles compatibel met elkaar is en of mijn computer kast wel groot genoeg is voor alle onderdelen. Ik begrijp ook dat ik nog even geduld moet hebben met het kopen van videokaarten i.v.m. miners en dat dit niet echt een gunstige tijd is om te kopen. Is er wellicht ook al bekend wanneer de leveranciers een (volgende)nieuwe batch op de markt gegooid worden?
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk wat gamen en het wordt gewoon mijn main computer. Ik heb al een Playstation 4 dus daar zal ik een groot deel van mijn games op spelen. Ik hoef niet perse alle nieuwste games te spelen op ultra.
Mijn Pc zal ik dan ook voornamelijk gebruiken voor de games die ik niet op mijn Playstation kan of wil spelen. Ik speel graag wat games uit de Total War reeks en wellicht wat recente shooters. Ik wil wel een beetje futureproof zijn (in hoeverre dat dan kan met pc's). Het kan natuurlijk dat in de toekomst mijn aandacht weer meer naar de Pc verschuift
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil eigenlijk niet boven de €1000 uitkomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Seagate Desktop HDD, 1TB
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie mijn lijst hieronder
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 1600 Boxed Wraith Spire koeler | € 213,95 | € 213,95 |
| 1 | ASRock AB350M-HDV | € 73,25 | € 73,25 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 Xtreme Gaming 6G | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Thermaltake Versa H15 Closed | € 40,93 | € 40,93 |
| 1 | Cooler Master Devastator II - Gaming Gear Combo (Blue version, Qwerty) | € 26,- | € 26,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 127,- | € 127,- |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 400W | € 58,- | € 58,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 93,- | € 93,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 941,13 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De grootte van de Pc maakt uiteindelijk niet uit, Wel het liefst redelijk stil.
Ga je overklokken?
Ben ik momenteel niet van plan, maar dat kan wellicht in de toekomst veranderen
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is of dit voor deze prijs een goeie set up is. Ik weet ook niet of alles compatibel met elkaar is en of mijn computer kast wel groot genoeg is voor alle onderdelen. Ik begrijp ook dat ik nog even geduld moet hebben met het kopen van videokaarten i.v.m. miners en dat dit niet echt een gunstige tijd is om te kopen. Is er wellicht ook al bekend wanneer de leveranciers een (volgende)nieuwe batch op de markt gegooid worden?