Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-08 20:24
Ik zoek een nieuwe Android smartphone als vervanger voor m'n HTC M7. Beeldscherm max 5,2", behuizing niet te lomp, ik hou van slick. Weinig tot geen bloatware (Samsung valt af?), liefst alu behuizing of desnoods plastic, ben een beetje huiverig voor compleet glazen behuizing wegens breekbaarheid.

Ik gebruik'm niet voor spelletjes of andere intensieve taken. Voornamelijk browsen, buienradar, OV app en dat soort simpele dingen. Wel wil ik er een goede camera op en een goed geluid via een 3,5mm output (liefst via dedicated DAC).

Totnutoe heb ik gevonden:
- Xiaomi Mi5s, nadeel: geluid niet top, camera ook niet outstanding geloof ik
- Sony XA1, nadeel: camera beeldverwerking langzaam, geluid niet top maar wellicht iets beter dan de Mi5s want Sony?
- Moto G5 plus, nadeel: vrij (eigenlijk te) lomp/lelijk, geluid ook niet top
- HTC 10, nadeel: duur vergeleken met andere drie, camera niet top maar wellicht niet veel slechter dan anderen, vond'm wat zwaar en groot toen ik'm in de winkel in handen had. voordeel: top geluid

Budget: max 450 maar liever een stuk minder, ik hoef niet het snelste van het snelste.

LG V20s leek aan al m'n eisen te gaan voldoen maar die zie ik helaas niet meer uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeka
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-09 09:23

jeka

Support your local club.

LG G6? Misschien te groot maar wel een mooi toestel. En beter dan de anderen die je noemt.
Onder de 400 euro te krijgen via Eglobal.

[LG G6] Levertijd & Prijzen

[ Voor 58% gewijzigd door jeka op 05-07-2017 09:41 ]

FCG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
Mmmm, zeker het overwegen waard wegens leuke camera opties en top geluid. Helaas wel wat groter/zwaarder dan ik zou willen. Ik denk erover na, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GtrCraft
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
De Moto G5 Plus heeft een goede 3,5 mm output. Of kijk naar de oudere Motorola, Sony of HTC vlaggenschepen, aangezien die 3 merken aan je eisen voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
Misschien is de nieuwe Nokia 5 wat voor je?

http://www.gsmarena.com/nokia_5-8571.php

Die komt deze maand uit, weet alleen niet hoe dat zit met geluid en camera, maar er komen vast wel reviews uit bij Europa release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nodog
Nokia 5 is qua uiterlijk wel okee maar camera en audio schijnen niet bepaald top te zijn, kan ook niet voor die prijs natuurlijk maar daardoor valtie voor mij wel af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nodog
Net even de stad in geweest maar nergens een G6 te vinden. Wel jammer want ik had'm graag eerst even in het echie willen zien.

Aangezien er geen enkele telefoon exact aan m'n wensen voldoet zal ik toch ergens iets moeten inleveren. Voor onder de 400 e een topmodel met top geluid en leuke camera vind ik verder nergens dus vandaar dat ik voor de G6 ga.

Nu nog even wat vragen stellen in het prijs/lever-topic en dan ben ik er helemaal klaar voor. Bedankt voor de input allen!
Pagina: 1