• tiktiktik
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 16-03 19:45
Zijn hier mensen met veel ervaring betreffende trampolines?
Ik zou voor 2 kindjes graag een trampoline willen aanschaffen maar zie door het bos de bomen niet meer.
Op elke website lees je andere merken en een duidelijke vergelijking maken is soms lastig.

Budget is ongeveer €700 a €1000.
Prioriteit 1 is veiligheid
Minimum afmeting lijkt mij het handigste om minimaal 330 te gaan of (liefst) groter.

Topmerk lijkt mij berg: is er groot verschil tussen elite+ en champion?
Wat met merken als Ethan, Salta, ...? Zijn over algemeen iets goedkoper, geldt hier dat hogere prijs sowieso hogere veiligheid/kwaliteit biedt?

• _matt_
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online

_matt_

Never forget T6

Wij hebben deze:
http://www.trampolineplei...x-305-cm-antraciet-trapje
En zijn daar erg tevreden over. Rechthoekig is ook vaak net wat makkelijker te gebruiken met de beschikbare ruimte.
Qua kwaliteit is Salta een prima optie, met mijn 90 kg spring ik er geen deuk in ;-)
Maar wat wil je zelf? ingegraven? rond? rechthoek? met net? Leeftijd?

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Wij hebben een Salta van 330cm doorsnee. Prima ding. Het net van Salta is ook uitstekend. Het enige dat bij ons na een jaar stuk is gegaan is de afdekrand erom heen.

700-1000 euro lijkt me echt overdreven.

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:04
Hier ook zo'n ronde salta. Zwart ziet er net wat beter uit en het net hangt netjes en naar binnen ipv buitenom.

Op zich is alles na een paar jaar nog heel behalve dat er blaasjes op de buitenrand zitten.

• HubD1
  • Laatst online: 21:47
Hier een kleintje (240cm) ingegraven, is ideaal, want dan kun je zonder net toe.
Afdekrand moet je om de 2/3 jaar vervangen inderdaad. Let op met donkere kleuren, want die worden wel behoorlijk warm in de zomerzon.

• tiktiktik
Ik begin meer te denken aan inbouw model. Dit puur voor estethisch oogpunt. Ik ben momenteel aan het denken aan 380 a 420cm

@HubD1 nooit gehad dat kind van trampoline af vloog op grond? Zonder net

[ Voor 25% gewijzigd door naitsoezn op 10-07-2017 18:55 . Reden: comments samengevoegd ]

• tiktiktik
Je kunt je laatste reactie wijzigen door op de "wijzig"-knop te klikken. Zo kun je voorkomen dat je twee reacties achter elkaar plaatst. Ik heb je laatste reacties nu samengevoegd.

[ Voor 93% gewijzigd door naitsoezn op 10-07-2017 18:58 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

tiktiktik schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:51:
@HubD1 nooit gehad dat kind van trampoline af vloog op grond? Zonder net
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/LYU3567L0maOfTXufQTTX4LC/thumb.jpg

Zo heb ik hem. Dan mis je echt geen net :)

• HubD1
  • Laatst online: 21:47
@tiktiktik Bij ons vergelijkbaar met de foto hierboven. Wat mij betreft veel veiliger dan een hoge trampoline met net.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06-11 10:50

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

PWM schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:00:
[...]

[afbeelding]

Dat hekje houdt mensen wel uit je tuin, of niet :+ ?

• Rimshaker
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-11 07:41
Wij hebben ook een inground van Berg, erg tevreden over. Ook gekozen voor extra hoes, als het mooi weer is zoals afgelopen tijd doe ik die er niet altijd overheen maar het zorgt toch voor minder vogelshit.

Bij inground kunnen ze er ook overheen rennen en spelletjes doen enzo, met name daarom veel leuker dan zo´n staand ding met een net. Wij hebben 3m30 (nog erg kleine kids). Maar omdat papa het stiekem ook leuk vindt was een groter formaat nog beter geweest. Verkijk je niet op het uitgraven bij een doorsnee rond de 4m kun je weleens richting de 5 kuub zand gaan.... Ik heb het in m'n eentje gedaan, grootste probleem was eigenlijk waar het zand af te voeren....

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-11 20:23

mb1

Wij hebben een jaar of 5 geleden gekozen voor de Berg Elite+ inground.
Ik moet zeggen een goede keus.
Hij wordt hier echt intensief gebruikt en is nog als nieuw ook de rand is van super degelijk materiaal.
Wat ik van de kids hoor is dat de veren (goldsprings) fijner zijn dan veel andere trampo's waar ze bij anderen op springen.
Ook is mijn eigen inschatting dat het risico dat ze met een been of arm tussen het doek en de rand door schieten kleiner is dan bij de goedkopere versies met een wat slappere rand.
Ik heb ooit een keer een kind elders mogen helpen welke met het vel van het been tussen de veren zat van de trampoline.... Dat wil je echt niet meemaken!

• flo-rist
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20:53
Ook ik heb een berg inground, van het type champion. formaat 330. Deze vonden we bij het proefspringen lekkerder springen als andere merken. Hij is ook uitgerust met het dubbele aantal veren. Gat graven was 15 minuten werk met een kraantje, met de hand (dikke klei bij ons) was ik denk ik wel twee dagen bezig geweest. Verder vonden we de rand ook beter afgewerkt (dikker en beter vastzitten) als bij de goedkopere berg-modellen en andere merken.

[ Voor 17% gewijzigd door flo-rist op 11-07-2017 11:20 ]

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
tiktiktik schreef op maandag 10 juli 2017 @ 18:35:
nooit gehad dat kind van trampoline af vloog op grond? Zonder net
Kinderen zijn niet van porselein :+
Dan vallen ze maar een keertje, daar is hélemaal niets mis mee

Ik heb hier twee rouwdouwers van zonen, en de trampoline ingegraven gehad, naast 'gewone' stoeptegels
Ze springen, en soms gaat dat idd even mis, afstoffen en opnieuw proberen ...

Met alle respect, maar de meeste ouders van nu zijn TE overbezorgd over WAT er kan gebeuren, nog vóór het gebeurd is.

• Thijs8472
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-10 12:51
Hier een ronde Salta Inground en die bevalt voor 2 kleine kinderen (2-5 jaar) heel erg goed. Wat Rimshaker zegt, omdat hij in de grond zit is het gewoon onderdeel van de tuin, ze liggen er op, maken het onderdeel van een 'hindernisbaan' etc. Hij ligt hier nu een jaar en er nog niks aan te zien.

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:13

vhal

ಠ_ಠ

PWM schreef op maandag 10 juli 2017 @ 19:00:
[...]

[afbeelding]

protip voor TS: geen trampoline plaatsen onder een boom :+ ;) :P

kon het topic even niet terugvinden

[ Voor 10% gewijzigd door vhal op 11-07-2017 11:45 ]

Strava

• Beneveerg
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:58
vhal schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:43:
[...]

De boom moet nog steeds weg gok ik: Mag ik een tak van een gemeenteboom halen

Het leven is te kort om te testen

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

vhal schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:43:
[...]

Klopt wel :p Bij mij heeft de gemeente de takken inmiddels weggehaald. Maar een trampoline onder een book betekent veel, heel veel, schoonmaken :p
Hann1BaL schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 09:00:
[...]

Dat hekje houdt mensen wel uit je tuin, of niet :+ ?
:p Voordat we de tuin gingen doen stond er een heg, waar je door het poortje doorheen kon. Er komt nu in het verlengde een elektrisch hek. Tot die tijd, staat het wat raar :+

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

FreshMaker schreef op dinsdag 11 juli 2017 @ 11:38:
[...]

Kinderen zijn niet van porselein :+
Dan vallen ze maar een keertje, daar is hélemaal niets mis mee

Ik heb hier twee rouwdouwers van zonen, en de trampoline ingegraven gehad, naast 'gewone' stoeptegels
Ze springen, en soms gaat dat idd even mis, afstoffen en opnieuw proberen ...

Met alle respect, maar de meeste ouders van nu zijn TE overbezorgd over WAT er kan gebeuren, nog vóór het gebeurd is.
nee joh doe die kinderen knie, ellenboog beschermers om .. helm en veiligheids net >:) >:) >:) >:)

ik heb een 244 ingegraven, enige wat "lastig" is dat je geklapper hoort omdat het lucht niet weg kan voor die 80 of 120,- het zal me boeien .. stuk = stuk dan zijn de kids hem zat en vul ik het gat aan met zand :)

Tja vanalles

Pagina: 1