Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

sitecom router

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Hanko99
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03-10-2023
Mijn vraag
Ik kan mijn router instellingen niet meer benaderen, via 192.168.0.1 Username admin Pasword admin

Relevante software en hardware die ik gebruik
router sitecom 300 n

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
router al gereset naaar fabrieksinstellingen, WPS 30 sec ingedrukt houden , maar niets helpt

Alle reacties

• DAzN
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ben je verbonden via een kabel en heeft jouw computer een ip-adres in hetzelfde netwerksegment?

nvm. Ik zie dat je al een ander topic hebt lopen.
geen ip adres ....router defect?

[ Voor 36% gewijzigd door DAzN op 30-06-2017 16:06 . Reden: dubbel topic ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-11 13:28

Equator

Crew Council

#whisky #barista

En laten we het maar bij 1 topic houden :)

Edit: blijkbaar gaat het hier om een andere router. Dus topic weer open.

[ Voor 47% gewijzigd door Equator op 01-07-2017 07:40 ]

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-11 13:28

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Sluit je computer even aan met een kabel.

Kan je vanuit een DOS prompt de router pingen op dat IP adres?

Zo nee, kopieer de output van
code:
1
ipconfig /all
eens in een reactie.

[ Voor 13% gewijzigd door Equator op 01-07-2017 07:43 ]

• Switchie
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hanko99 schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 14:44:
Mijn vraag
Ik kan mijn router instellingen niet meer benaderen, via 192.168.0.1 Username admin Pasword admin
Hiermee suggereer je dus dat je met 192.168.0.1 wel op de gewenste pagina komt maar vervolgens de inlog credentials niet worden geaccepteerd?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Hanko99
Dat klopt denk ik deze melding krijg ik na 2-3 keer inloggen met
gebruikersnaam: admin en ww :admin

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.
Switchie schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 08:06:
[...]

Hiermee suggereer je dus dat je met 192.168.0.1 wel op de gewenste pagina komt maar vervolgens de inlog credentials niet worden geaccepteerd?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hanko99 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:03:
Dat klopt denk ik deze melding krijg ik na 2-3 keer inloggen met
gebruikersnaam: admin en ww :admin

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.

[...]
Zoals anderen al vragen. Router rechtstreeks met een kabeltje oo de pc aangesloten?

'Future proof' (de; v) Verschijnsel waarbij men een dure aankoop rechtvaardigt door innovatie te negeren

• Hanko99
ja router is met ethernet kabel aangesloten, wifi gebruik ik alleen voor verbinding met mijn mobiel
Switchie schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:07:
[...]

Zoals anderen al vragen. Router rechtstreeks met een kabeltje oo de pc aangesloten?

• Switchie
  • Niet online

Switchie

Mr. Evil Genius

Hanko99 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 14:15:
ja router is met ethernet kabel aangesloten, wifi gebruik ik alleen voor verbinding met mijn mobiel

[...]
En hoe heb je deze aangesloten?
Mobiel e.d. is momenteel niet relevant

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Die sitecoms gaan vrij vaak stuk. Waarschijnlijk is hij dus gewoon kapot. Je zou nog een TFTP firmware flash kunnen proberen, maar in de meeste gevallen is het een hardware defect. Dat is z'n beetje standaard met alle vroege 802.11N Sitecom's.

[ Voor 53% gewijzigd door johnkeates op 01-07-2017 14:22 ]

• Hanko99
nou hij geeft gewoon internet en ook wifi echter het enige wat niet werkt is dat ik de router niet meer kan benaderen omdat die mijn user en wachtwoord niet accepteerd, wat naturlijk wel erg irritant is.

ik zal ook sitecom eens benaderen voor een oplossing

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06:51
Of je koopt een nieuwe router voor zo'n €100... Meteen wel een dualbander kopen (2,4 / 5ghz)

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• Hanko99
zinloos advies ...dat kun je zo ongeveer bij ieder probleem op dit forum zeggen.... werkt het niet goed ...koop een nieuwe , huur een vakman in etc etc etc
shure-fan schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:04:
Of je koopt een nieuwe router voor zo'n €100... Meteen wel een dualbander kopen (2,4 / 5ghz)

• Shaggie_NB
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-09-2024
Hanko99 schreef op zaterdag 1 juli 2017 @ 16:01:
nou hij geeft gewoon internet en ook wifi echter het enige wat niet werkt is dat ik de router niet meer kan benaderen omdat die mijn user en wachtwoord niet accepteerd, wat naturlijk wel erg irritant is.

ik zal ook sitecom eens benaderen voor een oplossing
Andere browser proberen?

• Hanko99
3 verschillende browsers geprobeerd cookies verwijderd ... helaas geen succes
Pagina: 1