!NF!N!TY Misbruikt het systeem en gebruikt ongepaste taal. Tevens heeft deze persoon niet op een advertentie van mij gereageerd of iets afgenomen. Ook zou dit niet opgelost kunnen worden via DM.
gallery: Shifra
gallery: Shifra
Verwijderd
[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2017 18:15 ]
En vervolgens zeg jij. Maakt dit jouw argument niet slechter in plaats van beter.Shifra schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:03:
!NF!N!TY Misbruikt het systeem en gebruikt ongepaste taal.
Tevens zijn we dan ook gelijk maar een marktplaats k***** mongool
Fijne tweaker.
[ Voor 8% gewijzigd door Sweatleek op 29-06-2017 23:39 ]
confused reality
Dat is zijn taal in de berichtjes die ik van hem krijg.
[ Voor 12% gewijzigd door Shifra op 29-06-2017 23:44 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2017 01:55 ]
Verwijderd
Hoe het echt is gegaan? Ik zie in jullie DM uitwisseling anders precies terugkomen waar Shifra het over heeft.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 01:29:
Nu kunnen de mensen zien hoe het echt is gegaan, en niet de leugens die jij rond vertelt.
Leuk, maar daarvoor noem je hem al een 'kanker mongool'. En inderdaad, geen overeenkomst is geen beoordeling. Waar geef je hem er dan ook één? Je kan die van hem toch gewoon op aanvraag laten verwijderen?ik heb je kankelijker genoemd nadat jij mij een fake beoordeling gaf, want geen transactie is geen beoordeling.
Het komt heus best wel eens voor dat wanneer iemand een ruil-advertentie plaatst, ook open staat voor verkoop (of dat nu in de advertentie staat of niet), dus het is echt geen gekke vraag... Volgens mij hebt jij dus het verstand niet om dat te begrijpen?Maar zoals jij erop reageert dat ik zeg ''Volgens mij staat er nergens dat ik hem verkoop. Kan aan mij liggen hoor' er staat toch ook bij alleen ruilen en niet tekoop, of mis ik dan iets? misschien heb je het verstand niet omdat te begrijpen.
Oh? Jij bent anders degene die het hele eieren eten begint met 'Kan aan mij liggen hoor'. Als je zo reageert kun je best een tegenreactie verwachten.Alles wat er nu gebeurt heb jij aan je zelf te danken, jij schreef de eerste beoordeling gewoon kinderachtig.
Verwijderd
Waarom reageer jij in dit topic? je weet de regels neem ik aan toch!Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 03:12:
[...]
Hoe het echt is gegaan? Ik zie in jullie DM uitwisseling anders precies terugkomen waar Shifra het over heeft.
[...]
Leuk, maar daarvoor noem je hem al een 'kanker mongool'. En inderdaad, geen overeenkomst is geen beoordeling. Waar geef je hem er dan ook één? Je kan die van hem toch gewoon op aanvraag laten verwijderen?
[...]
Het komt heus best wel eens voor dat wanneer iemand een ruil-advertentie plaatst, ook open staat voor verkoop (of dat nu in de advertentie staat of niet), dus het is echt geen gekke vraag... Volgens mij hebt jij dus het verstand niet om dat te begrijpen?
[...]
Oh? Jij bent anders degene die het hele eieren eten begint met 'Kan aan mij liggen hoor'. Als je zo reageert kun je best een tegenreactie verwachten.
Begrijp me niet verkeerd, ik probeer geen of ruzie te zoeken, maar dit is hoe het overkomt.
Verwijderd
Klopt, maar jij ook toch? En toch plaats je je volledige DM uitwisseling.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 03:22:
[...]
Waarom reageer jij in dit topic? je weet de regels neem ik aan toch!
Verwijderd
Amen!Daffie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:52:
Ik ga hier nu ook even de regels overtreden door hier te reageren, maar goed, excuses alvast.
Persoonlijk vind ik het taalgebruik van beide Tweakers ver beneden niveau, los van wie er begon.
Daarnaast ben ik het eens met andere Tweakers; er heeft geen transactie plaatsgevonden dus een Review schrijven is niet toegestaan. Als je het niet eens bent met het taalgebruik van iemand dan moet je je richten tot de beheerders van Tweakers, en niet een review schrijven.
Verder is inderdaad het copy-pasten van een DM-gesprek tussen Tweakers niet toegestaan.
Ik stel voor dat iedereen nu ophoud met reageren in dit topic, inclusief !NF!N!TY en Shifra. Ik denk dat de V&A Moderators genoeg info hebben (en via hun systemen kunnen opvragen) om tot een gepaste actie te komen. Dat zal waarschijnlijk op z'n minst het verwijderen zijn van beide reviews (daar er geen transactie heeft plaatsgevonden). Maar dat laat ik verder aan hen over, ik stel voor dat de rest dat ook doet.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq