Wijziging User Review [!NF!N!TY] [Shifra]

Pagina: 1
Acties:
  • 1.387 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-09 02:08
!NF!N!TY Misbruikt het systeem en gebruikt ongepaste taal. Tevens heeft deze persoon niet op een advertentie van mij gereageerd of iets afgenomen. Ook zou dit niet opgelost kunnen worden via DM.

gallery: Shifra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jij plaatst de eerste valse beoordeling hoor, en nu hier zielig gaan doen terwijl je zelf geen advertentie leest en gelijk begint te schelden.

Je geeft het zelf aan aan, JIJ hebt het systeem misbruikt er is niet eens wat verkocht, het IQ van een schoenzool dus.

Beste !NF!N!TY,

Onderstaand bericht is een reactie op 'asus strix Z270G gaming ruilen met ander full size atx.' (https://tweakers.net/aanb...-ander-full-size-atx.html).

----------

Zou je hem ook gewoon verkopen zoja wat is dan de prijs?

Groet

----------

Dit bericht is verstuurd via de website van Tweakers. Informeer jezelf goed over veilig handelen op internet, voordat je een aan- of verkoop doet. Lees voor meer informatie How to - Veilig handelen
donderdag 29 juni 2017 13:41
!NF!N!TY

Volgens mij staat er nergens dat ik hem verkoop. Kan aan mij liggen hoor
donderdag 29 juni 2017 14:39
Shifra
Hoef je niet als een kut te reageren.
Wie niet vraagt wie niet weet.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2017 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sweatleek
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 30-09 18:11

Sweatleek

404: Member Not Found

Shifra schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 18:03:
!NF!N!TY Misbruikt het systeem en gebruikt ongepaste taal.
En vervolgens zeg jij. Maakt dit jouw argument niet slechter in plaats van beter.
Tevens zijn we dan ook gelijk maar een marktplaats k***** mongool
Fijne tweaker.
:9

[ Voor 8% gewijzigd door Sweatleek op 29-06-2017 23:39 ]

confused reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
Sweatleek schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 23:38:
[...]

En vervolgens zeg jij

[...]

:9
Dat is zijn taal in de berichtjes die ik van hem krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
Als er een gewone vraag word gesteld en ik na observatie een berichtje terug stuur en dan krijg van " ga terug naar marktplaats kanker mongool "en "kankerlijer" snap je toch wel dat je dan een negatieve review kan verwachten kwa communicatie.

Moest wel even lachen toen ik zag dat de aan mij gerichte review even snel was aangepast in een wat mindere toon na er in het forum gereageerd was.

Tevens als je even door klikt op mijn profiel en leest zie je dat er niets mis mee is. Jammer genoeg zijn er meer mensen die zich geen houding weten aan te nemen en dan maar op een onaangename manier reageren.

Hier laat ik het tevens bij want niemand schiet hier iets mee op en ligt het nu bij de mods.

[ Voor 12% gewijzigd door Shifra op 29-06-2017 23:44 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:10

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Belangrijkste is: er is geen overeenkomst gesloten > geen feedback toegestaan.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu kunnen de mensen zien hoe het echt is gegaan, en niet de leugens die jij rond vertelt. ik heb je kankelijker genoemd nadat jij mij een fake beoordeling gaf, want geen transactie is geen beoordeling.
Maar zoals jij erop reageert dat ik zeg ''Volgens mij staat er nergens dat ik hem verkoop. Kan aan mij liggen hoor' er staat toch ook bij alleen ruilen en niet tekoop, of mis ik dan iets? misschien heb je het verstand niet omdat te begrijpen.. Alles wat er nu gebeurt heb jij aan je zelf te danken, jij schreef de eerste beoordeling gewoon kinderachtig.

Beste !NF!N!TY,

Onderstaand bericht is een reactie op 'asus strix Z270G gaming ruilen met ander full size atx.' (https://tweakers.net/aanb...-ander-full-size-atx.html).

----------

Zou je hem ook gewoon verkopen zoja wat is dan de prijs?

Groet

----------

Dit bericht is verstuurd via de website van Tweakers. Informeer jezelf goed over veilig handelen op internet, voordat je een aan- of verkoop doet. Lees voor meer informatie How to - Veilig handelen
donderdag 29 juni 2017 13:41
!NF!N!TY

Volgens mij staat er nergens dat ik hem verkoop. Kan aan mij liggen hoor
donderdag 29 juni 2017 14:39
Shifra
Hoef je niet als een kut te reageren.
Wie niet vraagt wie niet weet.
donderdag 29 juni 2017 16:03
!NF!N!TY

Kut? Doe normaal man marktplaatser
donderdag 29 juni 2017 16:39
Shifra
Ja een kut of te wel een kerel die reageert als een wezen van het vrouwelijk soort die zich niet weet te gedragen. Volgens mij moet je weer even naar het Noorderpoort College om daar wat aan te doen zullen vast een cursus hebben daar voor..

Succes in ieder geval.
donderdag 29 juni 2017 16:45
!NF!N!TY

3 negatieve beoordelingen op je profiel zeggen genoeg, en daar bij durf je niet eens je echte naam te vermelden, iets te verbergen?
donderdag 29 juni 2017 17:39
Shifra
O ja heel veel. Vandaar dat mensen bij me thuis spullen komen halen. Echt snugger zijn we niet tevens als je even door klikt kom je meer te weten maar dat was denk ik net een stap te veel voor je.

Mijn advies nog opgevolgd?
donderdag 29 juni 2017 17:41
!NF!N!TY

Jemig wat een Nederlands.. ga terug naar marktplaats kanker mongool. val me nog een keer lastig en je merkt het wel :)
donderdag 29 juni 2017 17:45
Shifra
Is goed ik zie het tegemoet. Mijn kinderen moeten ook altijd het laatste woord hebben dus ik ben wel wat gewend.

Fijne dag nog.

Shifra
donderdag 29 juni 2017 17:46
!NF!N!TY

Komt goed ;)
donderdag 29 juni 2017 17:56
!NF!N!TY

Thnx voor de beoordeling je krijgt er een terug. een beoordelings is wanneer er een verkoop is geweest kankerlijer

[ Voor 164% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2017 01:55 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:16
Toch vind ik de vraag "zou je hem ook gewoon verkopen, en zo ja, voor hoeveel?" een hele normale vraag.
Jouw antwoord "staat toch nergens dat ik hem verkoop. Kan aan mij liggen hoor" vind ik behoorlijk bot.
Hij vraagt toch gewoon netjes, of dat ook mogelijk is? Dat het er niet bij staat had hij ook wel gezien, anders hoefde hij het niet te vragen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 01:29:
Nu kunnen de mensen zien hoe het echt is gegaan, en niet de leugens die jij rond vertelt.
Hoe het echt is gegaan? Ik zie in jullie DM uitwisseling anders precies terugkomen waar Shifra het over heeft.
ik heb je kankelijker genoemd nadat jij mij een fake beoordeling gaf, want geen transactie is geen beoordeling.
Leuk, maar daarvoor noem je hem al een 'kanker mongool'. En inderdaad, geen overeenkomst is geen beoordeling. Waar geef je hem er dan ook één? Je kan die van hem toch gewoon op aanvraag laten verwijderen?
Maar zoals jij erop reageert dat ik zeg ''Volgens mij staat er nergens dat ik hem verkoop. Kan aan mij liggen hoor' er staat toch ook bij alleen ruilen en niet tekoop, of mis ik dan iets? misschien heb je het verstand niet omdat te begrijpen.
Het komt heus best wel eens voor dat wanneer iemand een ruil-advertentie plaatst, ook open staat voor verkoop (of dat nu in de advertentie staat of niet), dus het is echt geen gekke vraag... Volgens mij hebt jij dus het verstand niet om dat te begrijpen?
Alles wat er nu gebeurt heb jij aan je zelf te danken, jij schreef de eerste beoordeling gewoon kinderachtig.
Oh? Jij bent anders degene die het hele eieren eten begint met 'Kan aan mij liggen hoor'. Als je zo reageert kun je best een tegenreactie verwachten.

Begrijp me niet verkeerd, ik probeer geen of ruzie te zoeken, maar dit is hoe het overkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 03:12:
[...]

Hoe het echt is gegaan? Ik zie in jullie DM uitwisseling anders precies terugkomen waar Shifra het over heeft.

[...]

Leuk, maar daarvoor noem je hem al een 'kanker mongool'. En inderdaad, geen overeenkomst is geen beoordeling. Waar geef je hem er dan ook één? Je kan die van hem toch gewoon op aanvraag laten verwijderen?

[...]

Het komt heus best wel eens voor dat wanneer iemand een ruil-advertentie plaatst, ook open staat voor verkoop (of dat nu in de advertentie staat of niet), dus het is echt geen gekke vraag... Volgens mij hebt jij dus het verstand niet om dat te begrijpen?

[...]

Oh? Jij bent anders degene die het hele eieren eten begint met 'Kan aan mij liggen hoor'. Als je zo reageert kun je best een tegenreactie verwachten.

Begrijp me niet verkeerd, ik probeer geen of ruzie te zoeken, maar dit is hoe het overkomt.
Waarom reageer jij in dit topic? je weet de regels neem ik aan toch!

Acties:
  • +15 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 03:22:
[...]

Waarom reageer jij in dit topic? je weet de regels neem ik aan toch!
Klopt, maar jij ook toch? En toch plaats je je volledige DM uitwisseling.

Acties:
  • +22 Henk 'm!

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:21
Ik ga hier nu ook even de regels overtreden door hier te reageren, maar goed, excuses alvast.
Persoonlijk vind ik het taalgebruik van beide Tweakers ver beneden niveau, los van wie er begon.

Daarnaast ben ik het eens met andere Tweakers; er heeft geen transactie plaatsgevonden dus een Review schrijven is niet toegestaan. Als je het niet eens bent met het taalgebruik van iemand dan moet je je richten tot de beheerders van Tweakers, en niet een review schrijven.
Verder is inderdaad het copy-pasten van een DM-gesprek tussen Tweakers niet toegestaan.

Ik stel voor dat iedereen nu ophoud met reageren in dit topic, inclusief !NF!N!TY en Shifra. Ik denk dat de V&A Moderators genoeg info hebben (en via hun systemen kunnen opvragen) om tot een gepaste actie te komen. Dat zal waarschijnlijk op z'n minst het verwijderen zijn van beide reviews (daar er geen transactie heeft plaatsgevonden). Maar dat laat ik verder aan hen over, ik stel voor dat de rest dat ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daffie schreef op vrijdag 30 juni 2017 @ 08:52:
Ik ga hier nu ook even de regels overtreden door hier te reageren, maar goed, excuses alvast.
Persoonlijk vind ik het taalgebruik van beide Tweakers ver beneden niveau, los van wie er begon.

Daarnaast ben ik het eens met andere Tweakers; er heeft geen transactie plaatsgevonden dus een Review schrijven is niet toegestaan. Als je het niet eens bent met het taalgebruik van iemand dan moet je je richten tot de beheerders van Tweakers, en niet een review schrijven.
Verder is inderdaad het copy-pasten van een DM-gesprek tussen Tweakers niet toegestaan.

Ik stel voor dat iedereen nu ophoud met reageren in dit topic, inclusief !NF!N!TY en Shifra. Ik denk dat de V&A Moderators genoeg info hebben (en via hun systemen kunnen opvragen) om tot een gepaste actie te komen. Dat zal waarschijnlijk op z'n minst het verwijderen zijn van beide reviews (daar er geen transactie heeft plaatsgevonden). Maar dat laat ik verder aan hen over, ik stel voor dat de rest dat ook doet.
Amen!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.