Toon posts:

zelfbouw Borgcube case

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 401 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-04 15:52
Op vrijdag 06 juli 2001 19:38 schreef het_beest het volgende:
Dat is wel een supercoole mod zo'n BORCASE hehehehehehehe. BORG RULEZZZZZZZZ

WE ARE THE BORG
YOU WILL BE ASSIMILATED
RESISTANCE IS FUTILE
(heb ik dat zo goed geschreven?)
Ja borg rules ;)

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

• Dope-E
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-07 12:42

Dope-E

The one and only Dope

Op vrijdag 20 juli 2001 10:22 schreef DinoRaptor het volgende:

[..]

En die site is echt kewl! Alleen je kan wel ff inplaats van galerie 1 t/m 8 een naam per galerie geven, anders is 't vet irritant zoeken.
Als je over die gallery 1-8 met je muis gaat, dan kun je de statusbar een beschrijvinkje zien! Ik weet dat het niet de meest elegante oplossing is.

Ik ben overigens bezig met een nieuw design voor de site, maar ik ga binnenkort op vakantie. Over een maand of anderhalf zal die online zijn. Hij zal dan overigens ook niet meer alleen aan 7of9 besteedt zijn... de oude Dax en Leeta worden dan ook vertegenwoordig!
De nieuwe naam wordt dan ook:

Star Trek: Babes
voor bescheiden testopzet: http://members.rott.chello.nl/akrul/startrekbabes/_test

sorry voor het off-topic verhaaltje, maar is niet zo erg he! Hebben de tweakers wat te doen totdat de Borgcube-case weer voor nieuwe ontwikkelingen zorgt!

twitter.com/curly_sanders

Verwijderd

NOT! ... leuk bedacht ... maar ik vind dat niet echt kloppen ... die is niet helemaal vierkant ... en hoe wil je hem zo grof krijgen ... .

oeps ... ( ik heb het trouwens over die post van die mac kast )

• RoRoo
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-06 14:20

RoRoo

Certified Prutser

tsja.. gaan we echt op dat soort details letten dan?

It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku

Verwijderd

tip voor diegene die geen soldeerstation heeft en niet alle shit van z'n oude mobo's afkrijgt: leg ze even in de oven..

• Mithrandir
  • Laatst online: 16-08 12:50
Op vrijdag 20 juli 2001 10:54 schreef hezik het volgende:
tip voor diegene die geen soldeerstation heeft en niet alle shit van z'n oude mobo's afkrijgt: leg ze even in de oven..
Maar dan zijn alle hobbels die 't juist zo mooi maakt ook verdwenen :(

Kan iemand de plaatjes (2.5 MB !) online zetten?? Dan ICQ ik ze naar je toe...

Verbouwing

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 14:56 schreef DinoRaptor het volgende:

[..]

Maar dan zijn alle hobbels die 't juist zo mooi maakt ook verdwenen :(

Kan iemand de plaatjes (2.5 MB !) online zetten?? Dan ICQ ik ze naar je toe...
zit zonder ICQ(gebruik trillian, daar kan ik geen bestanden ontvangen) maar ik wil ze best wel online zettu! e-meeuw ze maar naar rjtxc@hotmai.com wel ff zippu!

• Mithrandir
Ik heb ze al online (danx, Timpie!!!)

Dit zijn de urls:
Plaatje 1, alleen de voorkant
Plaatje 2, met het geraamte
Plaatje 3, met de voeding :+ en mobo

Beetje duudlijk zo?

Verbouwing

Verwijderd

Leuk idee alleen had ik dat lampje en schakelaartje van die fan onderaan (op het eerste plaatje) onder de fan gedaan omdat je de meeste dingen (lees: alles) symetrisch hebt. (zo schrijf je dat volgens mij niet) Zo staat dat wat leuker maar dat is mijn mening. Suc6 ermee!

• Mithrandir
Niemand anderS?? (vermomde schop :) )

Verbouwing

• Mithrandir
Vinden jullie 't te groot om de plaatjes te bekijken ofzow?? Kijk d'r ff naar alsjeblieft!

Verbouwing

Verwijderd

ik heb gekeken(heb kabel dus maakt niet uit >:) ). ik heb nog iets van 30x 1mb 30pins geheugen(uit een 386je), die wou ik er voor gaan gebruiken. en ook nog wat losse buizen, stukje plaxi, etc. dus het zal wel lukke(als ik er aan begin)

Verwijderd

Op maandag 23 juli 2001 12:52 schreef DinoRaptor het volgende:
Vinden jullie 't te groot om de plaatjes te bekijken ofzow?? Kijk d'r ff naar alsjeblieft!
Maak er zo i zo eeerst maar es JPEGs van... PNG daar kan niet iedereen wat mee... 8-)

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:00

Yucko

One clown to rule them all !

"hoe heet dat ding dat de stroom regelt"

voeding ? :Y)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" 16GB/512GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• Mithrandir
Op maandag 23 juli 2001 15:15 schreef JaJoah het volgende:
"hoe heet dat ding dat de stroom regelt"

voeding ? :Y)
Ja. Staat er toch ook in mijn verhaaltje?? Anders verander ik 't nog ff... :( Ik was snel aan 't maken :)

Ik ben in een winkel in Groningen geweest, daar hadden ze geen NEON buizen, maar iets kleiner. Die kostten 30,- voor 10 cm (diameter 2 mm) geloof ik, dat was met omvormer. Ik kom niet vaak (bijna nooit) in Groningen, maar is dat goedkoop, of kan ik beter in een andere (internet-) winkel neonbuizen kopen??

En die stukkies buis enzo, daar ben ik nog voor aan het denken. maar ik ga binnenkort aan het geraamte beginnen. Daarna post ik wel weer wat in dit forum, ik ben er moe van 'm iedere keer weer omhoog te schoppen :)

Verbouwing

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
* Doekoeman wil nu eens wat foto's zien.

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• Mithrandir
Je kan nog wel wachten... Geld probleem; ik speel nu weer Magic: The Gathering (zie topic in de HK.) Ik heb nu ff geen zin om veel te computeren/etc :)

Verbouwing

• Doekoeman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-03-2025
Borgcase = verleden tijd ?

--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--

• lvh
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02-11-2022

lvh

Err ga je dan de Floppy's in zo'n bakje doen? Je weet wel, zo'n 5 1/4" bak waar je een 3 1/2" ding kan ingooien (hd of floppy) Indien je het nog niet wist is een HD en floppy iets groter dan een CDrom :+
Op dinsdag 10 juli 2001 19:44 schreef DinoRaptor het volgende:
Hier is nog ff een plaatje:

[afbeelding]

Een paar kb meer dan de vorige :)

Ik bekijk m ff, misschien moet ik weer wat editten :)

[edit1] Hijs dus 15699 bytes :)[/edit]
[edit2] Die donkergroene vlakjes zijn schakelaars, de schakelaars voor de Fans zijn aan/uit/aan (7/0/12 volt).[/edit]
[edit3] De lichtgroene stipjes zijn leds. [/edit]
[edit4] Er staat onderin nog een stukkie bovenkant :) oeps, vergeten te deleten [/edit]
[edit5] Dit is dus de voorkant[/edit]
[edit6] De blauwe lettertjes zijn dus de maten[/edit]
[edit7] Dat was 't geloof ik. Wat een geklik ;) [/edit]

• Dieter
  • Laatst online: 20-07-2021
Op zaterdag 07 juli 2001 10:47 schreef DinoRaptor het volgende:
lachûh toch?? >:)
hehe, je sig :
babbabba baababaa bbabbbbb baabbbab baabbaba baabaaab bbabbbbb baabbaaa baabbaba baaabaaa baabaaaa baabaaaa baabaaab bbabbbbb baabbaaa baabaaaa baabbaba baabbabb

==

Ik ben gewoon goed :)
Pagina: 1 2 Laatste