Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Als je over die gallery 1-8 met je muis gaat, dan kun je de statusbar een beschrijvinkje zien! Ik weet dat het niet de meest elegante oplossing is.Op vrijdag 20 juli 2001 10:22 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
En die site is echt kewl! Alleen je kan wel ff inplaats van galerie 1 t/m 8 een naam per galerie geven, anders is 't vet irritant zoeken.
Ik ben overigens bezig met een nieuw design voor de site, maar ik ga binnenkort op vakantie. Over een maand of anderhalf zal die online zijn. Hij zal dan overigens ook niet meer alleen aan 7of9 besteedt zijn... de oude Dax en Leeta worden dan ook vertegenwoordig!
De nieuwe naam wordt dan ook:
Star Trek: Babes
voor bescheiden testopzet: http://members.rott.chello.nl/akrul/startrekbabes/_test
sorry voor het off-topic verhaaltje, maar is niet zo erg he! Hebben de tweakers wat te doen totdat de Borgcube-case weer voor nieuwe ontwikkelingen zorgt!
Verwijderd
oeps ... ( ik heb het trouwens over die post van die mac kast )
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku
Verwijderd
Maar dan zijn alle hobbels die 't juist zo mooi maakt ook verdwenenOp vrijdag 20 juli 2001 10:54 schreef hezik het volgende:
tip voor diegene die geen soldeerstation heeft en niet alle shit van z'n oude mobo's afkrijgt: leg ze even in de oven..
Kan iemand de plaatjes (2.5 MB !) online zetten?? Dan ICQ ik ze naar je toe...
Verwijderd
zit zonder ICQ(gebruik trillian, daar kan ik geen bestanden ontvangen) maar ik wil ze best wel online zettu! e-meeuw ze maar naar rjtxc@hotmai.com wel ff zippu!Op vrijdag 20 juli 2001 14:56 schreef DinoRaptor het volgende:
[..]
Maar dan zijn alle hobbels die 't juist zo mooi maakt ook verdwenen
Kan iemand de plaatjes (2.5 MB !) online zetten?? Dan ICQ ik ze naar je toe...
Dit zijn de urls:
Plaatje 1, alleen de voorkant
Plaatje 2, met het geraamte
Plaatje 3, met de voeding :+ en mobo
Beetje duudlijk zo?
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Maak er zo i zo eeerst maar es JPEGs van... PNG daar kan niet iedereen wat mee...Op maandag 23 juli 2001 12:52 schreef DinoRaptor het volgende:
Vinden jullie 't te groot om de plaatjes te bekijken ofzow?? Kijk d'r ff naar alsjeblieft!
voeding ?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Ja. Staat er toch ook in mijn verhaaltje?? Anders verander ik 't nog ff...Op maandag 23 juli 2001 15:15 schreef JaJoah het volgende:
"hoe heet dat ding dat de stroom regelt"
voeding ?
Ik ben in een winkel in Groningen geweest, daar hadden ze geen NEON buizen, maar iets kleiner. Die kostten 30,- voor 10 cm (diameter 2 mm) geloof ik, dat was met omvormer. Ik kom niet vaak (bijna nooit) in Groningen, maar is dat goedkoop, of kan ik beter in een andere (internet-) winkel neonbuizen kopen??
En die stukkies buis enzo, daar ben ik nog voor aan het denken. maar ik ga binnenkort aan het geraamte beginnen. Daarna post ik wel weer wat in dit forum, ik ben er moe van 'm iedere keer weer omhoog te schoppen
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
--==(¯`·.,_.---==»|| "A blowjob is better then no job!" - Popa Chubby ||«==---._.·¯)==--
Op dinsdag 10 juli 2001 19:44 schreef DinoRaptor het volgende:
Hier is nog ff een plaatje:
[afbeelding]
Een paar kb meer dan de vorige
Ik bekijk m ff, misschien moet ik weer wat editten
[edit1] Hijs dus 15699 bytes :)[/edit]
[edit2] Die donkergroene vlakjes zijn schakelaars, de schakelaars voor de Fans zijn aan/uit/aan (7/0/12 volt).[/edit]
[edit3] De lichtgroene stipjes zijn leds. [/edit]
[edit4] Er staat onderin nog een stukkie bovenkantoeps, vergeten te deleten [/edit]
[edit5] Dit is dus de voorkant[/edit]
[edit6] De blauwe lettertjes zijn dus de maten[/edit]
[edit7] Dat was 't geloof ik. Wat een geklik[/edit]
hehe, je sig :Op zaterdag 07 juli 2001 10:47 schreef DinoRaptor het volgende:
lachûh toch??
babbabba baababaa bbabbbbb baabbbab baabbaba baabaaab bbabbbbb baabbaaa baabbaba baaabaaa baabaaaa baabaaaa baabaaab bbabbbbb baabbaaa baabaaaa baabbaba baabbabb
==
Ik ben gewoon goed