Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Chrome scrollt vreselijk traag door reacties op Tweakers

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Wakoz
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11 23:04
Hallo,

Ik ben een paar dagen geleden overgestapt van Firefox naar Chrome. Ben er heel tevreden over behalve dan dat het scrollen door reacties van nieuwsartikelen op Tweakers.net heel erg traag gaat. Gewoon onbruikbaar traag. Gisteren kwam hetzelfde voor, na enkele minuten was het onverklaarbaar verdwenen maar nu is het er weer. Verder kan ik overal heel vlot doorheen scrollen, zelfs het nieuwsartikel zelf maar zodra ik naar beneden scroll naar de reacties wordt het meteen sloom.

Ik kan er geen wijs uit, vooral omdat het alleen bij dit specifieke punt voorkomt. Het is ook nog eens een verse installatie van Chrome zonder add-ons of iets dergelijk. Ik heb al geprobeerd om hardware versnelling aan en uit te zetten, zonder resultaat. Op Firefox geen probleem.

Iemand hier bekend mee en/of een oplossing?

Bij voorbaat dank.

Specs: Windows 10, core i7, 6 GB RAM, nVidia GT 540M

[ Voor 8% gewijzigd door Wakoz op 29-06-2017 10:28 ]

Alle reacties

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Geen oplossing, maar misschien is het handig om aan te geven in je TS op welke hardware (specs) dit het geval is.

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• Wakoz
ToFast schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 10:27:
Geen oplossing, maar misschien is het handig om aan te geven in je TS op welke hardware (specs) dit het geval is.
Goed idee, was er inderdaad al mee bezig om het toe tevoegen. Thx :)

• Wakoz
Ah, het is dus al een bekend probleem. Ik ga die ook even in de gaten houden dan. Snelle reactie trouwens ;)